Kesäpyörän hankinta suunnitteilla..... mutta mikä järkevä matka tai sporttipyörä ?
Kannattaako tyytyä ns yleisiin sarjavalmistepyöriin japsit, Bmw ??
Eksoottisimmilla merkeillä MV Agusta, KTM, Gilera, Buell lienevät vakuutusmaksut hulppeat...
Mistä edullisimmat vakuutusmaksut ?
4
347
Vastaukset
- Eipä taida
Eiköhän ne yleensä määritellä tehopainosuhteen perusteella. Järkevintä on ottaa tehopainosuhteella laskien pieni pyörä.
- Asiaa...
Järkevintä on ottaa sellainen pyörä, josta tykkää. Jos prätkään kyllästyy ensimmäisenä, se alkaa tuntua siltä, ettei koko harrastus ole sinulle.
Näin kävi minulle, kun ostin 600cc: ekaksi pyöräksi.
Voit myös ostaa halvan pyörän ja ajaa pelkällä liikennevakuutuksella, jolloin sekään ei ala ärsyttämään. - Mietippäite
Iso customi paras vaihtoehto jos ei radalle tarvetta mennä,1500cc ja yli,ruisku,vesij.ja kardaani ehdottomat ominaisuudet customiin!
- TimoEv
Ei vakuutus kallista ole.
Minulla on >1000cc cruiseri ja vakuutus maksaa 450€/vuosi. Vakuutusturva on niin täydellinen kuin vain voi olla; Ainoa, jota ei vakuutus maksa, on kännissä ajeltu vahinko.
Vakuutus kattaa pyörän kaikki vahingot, mahd.vastapuolen kaikki vahingot, kaikki henkilövahingot ( itse, takapenkki, vastapuoli ), ajoasut, kypärät ja lisäksi ulkopuoliselle omaisuudelle aiheutetut vahingot. Hirvi-, palo, varkaus-, ilkivalta- yms. vahingot, myös seisonta-ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856