Kesäpyörän hankinta suunnitteilla..... mutta mikä järkevä matka tai sporttipyörä ?
Kannattaako tyytyä ns yleisiin sarjavalmistepyöriin japsit, Bmw ??
Eksoottisimmilla merkeillä MV Agusta, KTM, Gilera, Buell lienevät vakuutusmaksut hulppeat...
Mistä edullisimmat vakuutusmaksut ?
4
355
Vastaukset
- Eipä taida
Eiköhän ne yleensä määritellä tehopainosuhteen perusteella. Järkevintä on ottaa tehopainosuhteella laskien pieni pyörä.
- Asiaa...
Järkevintä on ottaa sellainen pyörä, josta tykkää. Jos prätkään kyllästyy ensimmäisenä, se alkaa tuntua siltä, ettei koko harrastus ole sinulle.
Näin kävi minulle, kun ostin 600cc: ekaksi pyöräksi.
Voit myös ostaa halvan pyörän ja ajaa pelkällä liikennevakuutuksella, jolloin sekään ei ala ärsyttämään. - Mietippäite
Iso customi paras vaihtoehto jos ei radalle tarvetta mennä,1500cc ja yli,ruisku,vesij.ja kardaani ehdottomat ominaisuudet customiin!
- TimoEv
Ei vakuutus kallista ole.
Minulla on >1000cc cruiseri ja vakuutus maksaa 450€/vuosi. Vakuutusturva on niin täydellinen kuin vain voi olla; Ainoa, jota ei vakuutus maksa, on kännissä ajeltu vahinko.
Vakuutus kattaa pyörän kaikki vahingot, mahd.vastapuolen kaikki vahingot, kaikki henkilövahingot ( itse, takapenkki, vastapuoli ), ajoasut, kypärät ja lisäksi ulkopuoliselle omaisuudelle aiheutetut vahingot. Hirvi-, palo, varkaus-, ilkivalta- yms. vahingot, myös seisonta-ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815