Kesäpyörän hankinta suunnitteilla..... mutta mikä järkevä matka tai sporttipyörä ?
Kannattaako tyytyä ns yleisiin sarjavalmistepyöriin japsit, Bmw ??
Eksoottisimmilla merkeillä MV Agusta, KTM, Gilera, Buell lienevät vakuutusmaksut hulppeat...
Mistä edullisimmat vakuutusmaksut ?
4
327
Vastaukset
- Eipä taida
Eiköhän ne yleensä määritellä tehopainosuhteen perusteella. Järkevintä on ottaa tehopainosuhteella laskien pieni pyörä.
- Asiaa...
Järkevintä on ottaa sellainen pyörä, josta tykkää. Jos prätkään kyllästyy ensimmäisenä, se alkaa tuntua siltä, ettei koko harrastus ole sinulle.
Näin kävi minulle, kun ostin 600cc: ekaksi pyöräksi.
Voit myös ostaa halvan pyörän ja ajaa pelkällä liikennevakuutuksella, jolloin sekään ei ala ärsyttämään. - Mietippäite
Iso customi paras vaihtoehto jos ei radalle tarvetta mennä,1500cc ja yli,ruisku,vesij.ja kardaani ehdottomat ominaisuudet customiin!
- TimoEv
Ei vakuutus kallista ole.
Minulla on >1000cc cruiseri ja vakuutus maksaa 450€/vuosi. Vakuutusturva on niin täydellinen kuin vain voi olla; Ainoa, jota ei vakuutus maksa, on kännissä ajeltu vahinko.
Vakuutus kattaa pyörän kaikki vahingot, mahd.vastapuolen kaikki vahingot, kaikki henkilövahingot ( itse, takapenkki, vastapuoli ), ajoasut, kypärät ja lisäksi ulkopuoliselle omaisuudelle aiheutetut vahingot. Hirvi-, palo, varkaus-, ilkivalta- yms. vahingot, myös seisonta-ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289