Hei!
Olen 14 vuotias suht lyhyt poika, ja minulla on liput seisomapaikoille kyseiseen konserttiin, ajattelin että onko porukalla mtn. vinkkejä tämänikäiselle sinne, koska olen ymmärtänyt että sieltä on semi-vaikea nähdä tämänikäisenä, ja ahdasta.
Ja onko normaalia tämänikäisenä mennä noille seisomapaikoille?
Lady gagan konsertti elokuussa.
5
246
Vastaukset
- bornthiswaybaby
Ensinnäkin onneksi olkoon kun seisomapaikoille pääsit! Uskon että konsertista pääsee nauttimaan oli sitä mistä tahansa paikkansa saanut. Mutta seisomapaikoilla on varmasti muitakin lyhyitä ihmisiä, joten älä turhaan huoli että et näkisi. Hyvää keikkaa sinulle, itse sain liput alakatsomosta.
Niin kuin edellinenkin jo sanoi, et ole varmastikaan ainut lyhyempi permannolla. Eikä iällä ole tietenkään mitään merkitystä. En usko että se meno on "rajua" Gagan konsertissa, ainakaan se sitä ei viimeksi ollut. Alakatsomosta sain minäkin liput. Jos menet konserttiin toisen kanssa, pysykää lähettyvillä, älä turhaan mieti näitä vaan nauti sitten illasta.
- gagaaohlalaa
Liian pitkä aikaaaaa ei jaksa odotttaaaaaaaaaaaaaa! :DDD
- gagafamni
Mulla olis istumaliput alakatsomosta juuri tuolle keikalle. Jos haluat vaihtaa niin mulle sopii hyvin.
Haluaisin nimittäin paikat seisomakatsomosta, mutta en millään kerennyt varaamaan kun menivät jo alta pois. - sugarbabysss
4 kuukautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303