Kysykää multa mikä vaan liittyy poikiin tai seurusteluun ;)
Hyviä neuvoja saada hyvä suhde :)
22
239
Vastaukset
- joku
No moi!
Mä haluisin kysyy,et minkä ikänen sä oot?Mä kysyn tän siksi,et mä tiän kuinka kokeneelta mä kysyn ohjeita.Ja olisin iloinen jos kertoisit:)- Hei vaan ?
Mä olen 15.v mut ei ole pakko kysyä mitään jos luulet että mul ei ole kokemusta !
- nononamaname
iästä riippumatta poikana suihinotol tai semmosel ns huoramaisella käytöksellä ihastusta kohtaan saa pitkän rakkauden
- Hallo!
Huoramainen käytös ei kyllä auta !
- Jonne_SpurdoSPÄRDE
voinko leikata tyttöystäväni kynnet moottorisahalla? ja paskoa sen suuhun? kannatatko?
- Hehe
En kyllä kannata ! :-D
- Prkl! mee pois troll
voinko tulla sun ovelle ja vetää sua ja sun koko sukuus turpaa ja sitten kusta sun päälle?
- Hei haloo!
Prkl! mee pois troll kirjoitti:
voinko tulla sun ovelle ja vetää sua ja sun koko sukuus turpaa ja sitten kusta sun päälle?
Mitä se hyödyttäisi ?
voisinko ottaa köyttä ja hirttää tyttöystäväni ja sen jälkeen runkata sitä???
- Hot kisu
Et! Mitä järkee tossa on? Säki vaan pelleilet ! En tehny tätä keskustelua siihen tarkotukseen että täällä pelleillään!
- vmtmmiesnaismies
No varmaanin paras saada hyvä suhde: pitkä (muutama viikko) tutustuminen kahden kesken ennen seksiä =) Jos seksin jälkeenkin fiilis on sama, ettei vaihtaa tarvitse, aletaan suhdetta rakentaa uusille tasoille, tutustua toisen lähipiiiriin jne. Ja sopia että seurustellaan. Aikataulu tähän koko prosessiin muutama kuukausi. Kihloihin sitten, kun kahden vuoden kriisi on ylitetty ja suhde on vakaalla pohjalla.
- apuaa haluaan
onko sulla neuvoja miten iskisin yhen meidän luokan tytön tunnen sen jo aika hyvin
- Hot kisu
No ole sille ystävällinen yms :) sanot aamulla että " huomenta" ja muutenki näytä sille tytölle että välität siitä :)
- petri13
Kuin vanha oot "apuaa haluaan" oot saleen joku jonne-Manne joka on 7.w!!!
- !
Seuraa keskustelua " petri13" olen15.v
- petri13
"apuaa haluaan" ei laittanu missään vaiheessa ikäänsä tänne!!!!!!!!!!
- Hot kisu
Tarviiks muka kertoo?
- petri13
No ei tarvitse!!! Mut mulle tullaan ruikuttaa "et seuraa keskustelua"!!! Hot kisu kato mihin vastaat ennen ku vastaat!!!!!!
- Megajonne
Yritä nyt vähän relaxoitua, petri pieni :)
- petri13
Sul on pieni!
- hot kisu
haluisin imee sun paskaa "apuaa haluaan"!!
- Hot kisu
Oikeesti oon 7v, mutta erittäin hyvin läski. Esitän "isoille pojille" (10v), kuten apuaa haluaan. Sellainen minä olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827