Pentti....

--------

6

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneli 4

Ei se ole meijän Pentti

• Pentti Nelonen

Kippis vain kaikille täältä Amerikoista. Tällaista minulla tosiaan on täällä. Taitaa se "ubuntu-käyttäjä" viihtyä paremmin roskalaatikoissa siellä Amsterdamissa, mutta minäpä elelen näin!

Ja Windows eikun raksuttaa minun kannettavassa, mutta ubuntu-käyttäjällä rypistys! Siinä näette, mihin se johtaa! Kannattaa olla voittajien puolella - Microsoft on voittaja - ja siirtyä mitä pikimmin Windows-käyttäjäksi!

Täällä ei sudo apteekkeja tarvii - ihmiset vain nauraisivat, jos semmoisia menisi kyselemään, koskapa Windowsissa toimii kaikki - ihan kaikki!

Kippis vain te säälittävät linux-rypistelijät!! Katsokaa minua tuossa videossa ja kadehtikaa!!!

• Kyllä..

Pakko todeta, että olen kateellinen. Vaihdankin jo tänään tämän ubuntu-rypistykseni kunnon, aitoon Windows7-tietokoneeseen!

Tämä ubuntu-kone saa jäädä komeroon piiloon, jos sillä ehkä joskus tekisi jotain - mitä minä kyllä vahvasti epäilen!

Ja nyt - kipikipi Windows-kauppaan, niin eiköhän se siitä!

• Wind–tiedottaja

Tiesittekö, että W8:iin tulee sinolilukko, joten sinolipäissään ei enää sitten voi kirjoitella faktoja nettiin eikä tehdä muutakaan kivaa koneella.

• ...

Ubutubuun pitäisi saada ihan samanlainen. Paitsi että sen tunnistimen pitää tunnistaa myös muut vaikeat psykiatriset sairaudet, kuten esim. ubuntu- ahdasmielisyys.

• Samantein...

...siihen voisi laittaa ne 300 eri sudo apt-get -loitsua, jotta ubutubu toimisi edes välttävästi!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe