Kun kirjaudun sisään tuo sivusto on aivan vanhaa, jos kurkkaan muuten vain sinne ilman kirjautumista silloin siellä on asiat oikein. Heti kun kirjaudun muuttuu vanhaksi.
Ei taida taida Suomi 24 valvoa hommiaan. Late Vaan
Minä sivun uutta, on aivan sekaisin.
3
88
Vastaukset
Niinhän tuo näyttää olevan, minullakin on niin vanhaa textiä kuin, kuin vuoden vanhaa, tarkastin oikein ja päivämäärä oli 7.4-2011, jolloin olin kirjoittanut, ei riitä mielenkiinto enään oikoilla kaikkia kun niitä on jatkuvasti uusia tulossa.
Minulla taas kirjautuneena lukee: ei mitään uutta ! Ei kirjattuna se sitten
onkin ajan tasalla. Kauan se on jo ollut tuollainen, kummaa kun ei korjata , vaikka olen kyselyn laittanut eteeenpäin.
Tulin juuri metsälenkiltä, metsä tuoksuu mullalle ja keväälle, joki on täynnä sulavettä ja sorsat sukeltelevat pyrstöt pystyssä leivänmuruja:D
Ihana lenkki, kun kaikki polut on vapaana jäästä ja lumesta!Onhan se Minä ,--sivu vaikea .Mutta kyllä kai se aika harvalla on käytössäkään ,harvoin menen .
On siinä se hyvä puoli ,jos kirjoitat kirjattuna ,on minulla heti ne aloitukset missä olen kirjoittanut jotain , voi tarkistaa josko on vastattu , eikä tarvitse mennä sähköpostiin missä ne myös näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5194342Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183471Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842292Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762169Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861486- 1571363
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641281Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021276- 641188
- 841134