En halua armonpaloja!

tyrmistynyt

Minua ottaa suuresti päähän, että mun äidin mies ajatteli, että lähtisi minun kanssa Lontooseen matkalle. En halua Lontooseen, ensinnäkin siitä syystä, että minulla ei ole itselläni opiskelijana varaa siihen, ja toiseksi, siellä ei ole mielestäni mitään minulle! Täytän pian 26, ja olen tähän mennessä käynyt Kyproksella Agia Napassa 1990, Virossa Tallinnassa 1999, Puolassa mm. Varsovassa 2004, Egyptissä Sharm El-Sheikhissä 2010 ja kesällä 2009 ja syksyllä 2011 Haaparannassa. Minusta on myös epäreilua, että äitini mies lähtisi minun kanssani matkoille, mutta ei siskojeni eikä tyttäriensä. Mielestäni olisi epäreilua siskojani ja hänen tyttäriään kohtaan, jos lähtisin matkalle hänen kanssaan. Vuosia sitten eräs koulukaverini oli ollut Lontoossa, ja sanoin hänelle, etten halua Lontooseen. Hänkin vain sanoi minulle, että kyllä siellä on sellaista mikä minuakin kiinnostaa.

5

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • u9ee0e0

Onko äiti lähdössä samalle reissulle? Voi olla ihan perusteltua ihmetellä kuviota antamiesi tietojen perusteella. Miksi joku haluaisi viedä yhden tytärpuolistaan ulkomaille vaan ei muita tytärpuolia tai omia tyttäriään. Toki syynä voi olla vaikka se että äidin miesyhtävä kuvittelee juuri sinun ilahtuvan ko. matkakohteesta vaikka ennakkoasenteesi onkin kielteinen.

• tyrmistynyt

Ei mitään reissua ole enää tulossa, koska sanoin etten halua lähteä. Eikä äiti olisi sinne lähtenyt. Ja olen itse mies. Ja he ovat olleet naimisissa vajaat kaksi vuotta.

• kgkjhlhlkjkj

Lontoo on täynnä pubeja. Kyllä siellä saa ajan kulumaan. Tai jos et kiinnostunut futiksesta niin istut sitä tsiigaamassa - niissä pubeissa. Vähän semmonen isä-poika juttu. Tutustutte paremmin.

Minä olen käynyt viimeisen vuoden aikana Tallinnassa, Oulussa (aika lähellä Haaparantaa pääkaupunkiseudulta katsottuna), Portugalissa 2 kertaa, Puolassa, Saksassa. Viikon päästä taas Saksaan ja Puolan reissu toukokuussa. Toki näistä Tallinnan ja toisen Portugalin reissun maksoi työnantaja. Muuten ihan omalla kustannuksella. En ole rikas mutta toki hyvin toimeentuleva, keskituloinen.

• tyrmistynyt

Tunnen äitini miehen erittäin hyvin.

• tyrmistynyt

Syö ite rytmihäiriöinen...

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe