Hyi--> mitä vihaa kannat sisälläsi

tuli selväksi.

En haluu nähdä sua koskaan!

21

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................
    • rauhaisaN

ap, kenelleköhän meni ?

• ap.

meni rauhaiselle naiselle.

• ei-rauhaisaN
        ap. kirjoitti:

meni rauhaiselle naiselle.

No ei sitten ollut mulle ;)

• .

mikset ap ohjaisi omaa vihaasi vaikkapa viha-palstalle. kukaan ei varmaan jäisi ikävöimään sitä täällä ikävä-palstalla.

• hasta la vista - not

Ei varmasti tarvitse nähdä, jos olet myös vihan aiheuttaja.

• kiitos kohteliaisuud

Ei kai hän sitten vihaa kanna jos on rauhainen. Toivottavasti oletus perustuu johonkin oikean elämän juttuun ei näihin. Täällä on agressiivsta miestä ja naista liikkellä. Provoajia jne. Ei ole kovin oikeudenmukaista näiden perusteella ainakaan tehdä ihmisestä johtopäätöstä koska sen tekee silloin useammasta ihmisestä.

• no ei sitte mut

Tiedoksi sulle T mää en vihaa yhtään ketään, enkä ole koskaan vihannutkaan. Mä tykkään tosi paljon, mä olen vaan niin surullinen...

• yäk etoo

narsistiin ei kannata panostaa, hyi!

• marttyyrikuolema?

Mitäs panostatte aina kaikki narsisteihin? Alkaa teitä narsistien uhrejakin olla jo vähän liikaa, että jaksaisi jokaiseen uskoa

• mieti syytä

Vihaan saattaa olla oikeasti joku syy! Kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä mistä se voisi johtua. Vai oleko koskaan tavannut ihmistä joka vihaisi vain huvin vuoksi???

Jos toinen ei myönnä omia virheitään/tekojaan voi viha kestää vuosikausia, että itsesi kannalta miettisin vihan syytä ja pyytäisin anteeksi jos vähääkään siltä tuntuu, että siihen on aihetta. Ainakin silloin olet asian hyväksi jotain tehnyt, vaikkei toinen antaisikaan anteeksi niin sinä voit kuitenkin jatkaa elämääsi, pakoilematta!

• ei ap

Tiedän ihmisiä, jotka vihaavat huvin vuoksi, vihaaja ja kohde ovat toisilleen täysin tuntemattomia, eivät välttämättä edes ole tavanneet koskaan. Omasta mielestään vihaajilla varmaankin on syy ja se tuntuu olevan osa huvia, siis keksiä niitä syitä, että voidaan pitää vihaa yllä vuosia ja vuosikymmeniä.

• mitä nyt taas:))DD))

hyi hyi

selvä

• lapsoseet syömään

hyi yökkis plups jne

• en minä vihaa ketään

paitsi joskus....itseäni. t. rauhallinen nainen

• mitä vikaa

vihassa, tai rakkaudessa, mitä vikaa ilossa tai surussa, mitä vikaa, pallokalassa ja matikassa, lautasella?,mitä vikaa kauneudessa, ja sen turhuudessa, mitä vitun vikaa rumuudessa, joka joskus nostaa päätään sisältäni, mitä vitun vikaa siinä on....että olen ihminen, vaikkakin haluaisin olla alien, mitä vitun vikaa siinä on, että olen vittu minä????anna mun vihata itseäni rauhassa....tuskin sua enää häiritsen..t.ihan vitun rauhaisa nainen

• cdp68

Onkohan kyse taas siitä, että joidenkin tunteet hyväksytään ja toisten ei. Kaikilla on kaikkia tunteita, vihantunteitakin, kuten aloittajalla itselläänkin vaikuttais olevan.

• ..
        cdp68 kirjoitti:

Onkohan kyse taas siitä, että joidenkin tunteet hyväksytään ja toisten ei. Kaikilla on kaikkia tunteita, vihantunteitakin, kuten aloittajalla itselläänkin vaikuttais olevan.

Olet oikeassa ihmisillä on oikeus tuntea myös vihaa! Eikä kenelläkään ole oikeutta mennä sanomaan, että toinen ei sitä saisi tuntea. Jokainen kokee asioita erilailla, mutta haluaako itse olla vihan kohteena eli haluaako selviä asian vai ei, siihen tarvitaan molempia. Myös vihatun on syytä mennä itseensä.

• Oikea AP.

ei mennyt naiselle ,vaan ?-miehelle ,ja on varattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      40
      2226
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      51
      1802
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      132
      1727
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1356
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1080
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      62
      949
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      847
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      821
    10. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      269
      812
    Aihe