Kaipaatko nainen

Anonyymi-ap

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyden ja arkuuden?

92

628

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En kaipaa. Oma elämäni on riittävän stressaavaa vaativan työn takia. En jaksa enään vapaa-ajalla ratkoa ongelmia. Joten olen mieluummin sinkku.

• Anonyymi00002
        UUSI

Joo, urakeskeisyys on aika yleistä. Itsekkyys ja itserakkaus on suosiossa. Ei mitään ihmeellistä siinä.

• Anonyymi00003
      UUSI

Sehän vaatisi vähän opettelua, kun ei tiedä missä kaikessa se herkkyys ilmenee.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ei minulta! En tarvitse keneltäkään yksityishenkilöltä apua.

• Anonyymi00018
        UUSI

Vaatii juu, että tuntee toisen, niin osaa käsitellä oikein. Niinhän se aina menee lopulta.

• Anonyymi00005
      UUSI

En halua! On jo ihan riittävästi kokemusta siitä. Hän voi itse ottaa vastuun itsestänsä, tunteistansa, ongelmallisuudestansa, käytöksestänsä ja elämästänsä.
      Kaipaan läsnäolevaa, vastuullista ja tasapainoista ihmistä rinnalleni.

• Anonyymi00010
        UUSI

Herkkyys tekee nimenomaan vastuulliseksi. Tuntuu että tähän vastataan kuin jollekin omalle demonille. Herkillä ihmisillä, tai ainakin minulla, häpeä ja vastuuntunto on voimakasta. Olen siksi melko tehokas työssänikin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Herkkyys tekee nimenomaan vastuulliseksi. Tuntuu että tähän vastataan kuin jollekin omalle demonille. Herkillä ihmisillä, tai ainakin minulla, häpeä ja vastuuntunto on voimakasta. Olen siksi melko tehokas työssänikin.

Sitten ohi. Kyseinen ihminen ei ole oikeasti herkkä muuta kuin egon osalta.
        Kyllä siinä olet oikeassa, että oikeasti herkät ihmiset ovat vastuuntuntoisia.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tärkeintä, että tuntee itsensä ja pärjää itsensä kanssa, sitten voi tulla toimeen myös muiden kanssa. Jos ei hyväksy erityispiirteitään, elämä on vaikeaa. Arvostan naisena herkkyyttä, koska itsekin olen sellainen. Toki herkkyyttäkin on monenlaista.

• Anonyymi00006
      UUSI

Minä ovuloin ensiviikolla! Olisi erittäin hyvä aika koipia sillä haluan saada viimeisen lapseni juuri siihen aikaan! En halua saada enää sen jälkeen lapsia! Seuraavana vuonna tulla tupsahtaa syliini jos luoja suo! Alkuvuoden laps on aina kiva olla!

• Anonyymi00007
      UUSI

En tosiaankaan. Joutuisin ottamaan maskuliinisen roolin, jos olisin suojelijan ja tukijan asemassa miehelle. Varma reitti seksuaalisen kemian ja parisuhteen katoamiseen.

• Anonyymi00012
        UUSI

En herkkänä miehenä murehdi mitään "seksuaalista kemiaa" ja "parisuhteen katoamisia". Itse asiassa, kaikki kestävät avioliitot ympärilläni, on sellaisia, joissa vähintään toinen on herkkä, usein molemmat.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En herkkänä miehenä murehdi mitään "seksuaalista kemiaa" ja "parisuhteen katoamisia". Itse asiassa, kaikki kestävät avioliitot ympärilläni, on sellaisia, joissa vähintään toinen on herkkä, usein molemmat.

Herkkyys kyllä, mutta kuvailet arkuutta ja hankalaa persoonallisuutta, joten ei kiitos.

• Anonyymi00008
      UUSI

En kaipaa hankalaa ja arkaa miestä. Aikuisen ihmisen pitää osata käyttäytyä, huolehtia itsestään ja toimia kuten kypsä aikuinen. En aio olla kumppanin äiti, hoitaja ja piika.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ilotyttö unohtui tuosta rimpsusta.

• Anonyymi00013
        UUSI

Onko sinun pakko olettaa että herkkä mies ei tee mitään? Minusta ei. Ei herkkyys tee kenestäkään lasta. En todellakaan halua mitään ilotyttöä.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ilotyttö unohtui tuosta rimpsusta.

Se kuuluu naisen luontaisiin ominaisuuksiin, ei tarvitse mainita erikseen.

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko sinun pakko olettaa että herkkä mies ei tee mitään? Minusta ei. Ei herkkyys tee kenestäkään lasta. En todellakaan halua mitään ilotyttöä.

Ilotyttö-kommentti ei ollut 00008-kommentin kirjoittajalta.

Herkkä = vetistelevä mammanpoika. En kaipaa sellaista. Kaipaan miestä, jolla on luonteelujuutta.

• Anonyymi00011
      UUSI

Karaisisin häntä mätkimällä pyyhesaippualla, mutta jos ei miehistyisi niin alistaisin kokonaan.

• Anonyymi00016
        UUSI

Herkkyys ei ole miehisyyden puutetta. Olen usein aikuisin huoneessa, koska pohdin asioita niin syvällisesti. Kuulostat kamalan väkivaltaiselta.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Herkkyys ei ole miehisyyden puutetta. Olen usein aikuisin huoneessa, koska pohdin asioita niin syvällisesti. Kuulostat kamalan väkivaltaiselta.

Niin, herkkä on myös syvällinen pohdiskelija, kovis taas pinnallinen, eikä juuri ajattele mitä tekee ja miten toimii, sen kun porskuttelee menemään.

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sä kuulostat kamalan teennäiseltä.

• Anonyymi00014
      UUSI

En kaipaa miestä, joka on hankala ja arka.

• Anonyymi00017
        UUSI

Kiitos asiallisesta ja selkeästä vastauksesta.

• Anonyymi00019
      UUSI

En vastaa tähän mitään, kun se yksi mut haukkuu kumminkin. Vaikka itsessäni on juuri samoja ominaisuuksia.

• Anonyymi00022
      UUSI

En kirjoittele koskaan toisesta ihmisestä julkiselle palstalle.

• Anonyymi00023
      UUSI

Miten se hankaluus ilmenee?

• Anonyymi00024
        UUSI

Ahdistun jos pitää tehdä jotain ja menen nurkkaan itkemään sikiöasennossa.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ahdistun jos pitää tehdä jotain ja menen nurkkaan itkemään sikiöasennossa.

No just 🙄

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No just 🙄

Sivusta tuo kommentti. Mustamaalaa toisia ihmisiä huvikseen.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sivusta tuo kommentti. Mustamaalaa toisia ihmisiä huvikseen.

Huomasin!

• Anonyymi00025
      UUSI

Tuota jos olet se joka kirjoittaa joka ketjuun tämän saman asian, että miten arka ja hankala ja herkkä olet, niin mieti vähän haluatko itse ihmisen, joka miettii vain itseään? Voitko mennä terapiaan tai jotain, josssa saat puhua itsestäsi ?

• Anonyymi00029
        UUSI

En kyllä kirjoita joka ketjuun mitään. Ihminen rekisteröi asioita jotka häntä syystä tai toisesta ärsyttävät. Ehkä sinua vain ärsyttää sellaiset viestit ja olet joka kerta tuohduksissa niistä, ja siksi sinusta tuntuu kuin niitä olisi joka ketjussa.
        Itse en vaivaudu edes lukemaan kuin muutaman hassun avauksen enkä kaikkia vastauksia mistään. Niin typeriä kommentteja täällä. Ja onhan täällä aikamoinen lauma ihmisiä, joilla ei ole mitään hyvää tai kaunista sanottavaa.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

En kyllä kirjoita joka ketjuun mitään. Ihminen rekisteröi asioita jotka häntä syystä tai toisesta ärsyttävät. Ehkä sinua vain ärsyttää sellaiset viestit ja olet joka kerta tuohduksissa niistä, ja siksi sinusta tuntuu kuin niitä olisi joka ketjussa.
        Itse en vaivaudu edes lukemaan kuin muutaman hassun avauksen enkä kaikkia vastauksia mistään. Niin typeriä kommentteja täällä. Ja onhan täällä aikamoinen lauma ihmisiä, joilla ei ole mitään hyvää tai kaunista sanottavaa.

Pahan ilman lintuja täälläkin riittää. Itsellä heillä huono fiilis ja levittävät sitä ympärilleen. Pitävät tätä palstaa pahan tuulensa purkauspaikkana. Ymmärtävät tämän palstan väärin.

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Oletko sinä joskus sanonut jotain kaunista naisista täällä tai IRL?

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kyllä aika moneen ketjuun laitat nuo, ota tai jätä.

• Anonyymi00026
      UUSI

Haluatko sinä ap projektin, jossa pidät hyvänäsi arkaa ja herkkää ja vaikeaa ihmistä?

Mikä tämä juttu oikein on? Miksi olet palstalla jos et ikävöi ketään paitsi itseäsi?

• Anonyymi00027
      UUSI

Mitä tarkoitat arkuuden ja herkkyyden huomioimisella?
      Miten ne mielestäsi pitää huomioida?

Miten sinä huomioit muut?

• Anonyymi00032
      UUSI

Arkuudesta en tiedä mitään.
      Mutta hiton hankalaa/vaikeeta miestä kaipaan. Tai mikä sitten onkaan se oikea sana kuvaamaan.
      Tai ei hän kyllä sinänsä ole sellainen oikeasti..

• Anonyymi00061
        UUSI

Vain olosuhteiden pakosta

• Anonyymi00034
      UUSI

Nainen kenelle kirjoitat, tunnetteko te toisenne irl elämässä jo? Ja jos tunnette niin miten ja kuinka hyvin. Entä kuinka kauan te olette jo tunteneet toisenne?

• Anonyymi00038
      UUSI

Rohkaisetko sinä jotenkin arkoja ja herkkiä naisia?
      Äitikö sanoi että olet arka ja herkkä?
      Oletko ajatellut työstää hankaluuttasi? Ettet olisi vaikea?

• Anonyymi00040
        UUSI

Tuo aloittaja ei ole halukas kehittymään ihmisenä. Sitä on yritetty ehdottaa hänelle jo vuosia täällä.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Tuo aloittaja ei ole halukas kehittymään ihmisenä. Sitä on yritetty ehdottaa hänelle jo vuosia täällä.

Etpä sinä näytä sen enempää kehittyneen. Sama levy päällä aina vaan eikä loppua näy.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Etpä sinä näytä sen enempää kehittyneen. Sama levy päällä aina vaan eikä loppua näy.

Olen nimenomaan kehittynyt. En enää kehota aloittaja menemään ammattilaisen puheille ratkaisemaan ongelmansa. Kerron nyt vain muille mikä tilanne on, kun he toivovat samanlaista kehittymistä tuon tyypin kohdalla kuin minä joskus toivoin.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Se on ollut tiedossa jo kauan! Pysyvä lähestymiskielto on aina voimassa häirikölle!

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Olen nimenomaan kehittynyt. En enää kehota aloittaja menemään ammattilaisen puheille ratkaisemaan ongelmansa. Kerron nyt vain muille mikä tilanne on, kun he toivovat samanlaista kehittymistä tuon tyypin kohdalla kuin minä joskus toivoin.

No jos joku ei halua tietynlaista apua ja sinä jankkaat että sitä hän tarvitsee, niin olet väärässä, etkä ole kehittynyt. Päinvastoin. Olet edelleen jumissa ajatuksessa, että potilaan mielipide ei ole oleellinen hoidossa. Ihmisten auttaminen tavoille joita he eivät itse halua, on väärin. Eri asia jos on vahingoksi muille. Ihmisluonnon kesyttäminen ei ole sinun tehtäväsi. Ei siinä ole koskaan kukaan muukaan onnistunut.

• Anonyymi00041
      UUSI

Oletko varma, että etsit naista? Vai jotain muuta? Elämänvalmentaja psykologi siivooja keittäjä…

• Anonyymi00042
      UUSI

Kaipaan miestä, ei voi sanoa mitä tuleman pitää. Mutta voisi sen karvakuontalonsa tuoda luokseni.

• Anonyymi00043
      UUSI

Mene psykoterapiaan. Ei naisen tarvii sua palkatta hoivata ja terapoida.

• Anonyymi00062
        UUSI

Hän varmaan luuli, että minä olisin halunnut ruveta häntä terapioimaan ja hoivaaman, mutta sitä ei tule koskaan tapahtumaan!

• Anonyymi00044
      UUSI

En todellakaan kaipaa hankalaa miestä. Tavallistenkin ihmisten yhteiselo on toisinaan riittävän vaivalloista.

• Anonyymi00046
      UUSI

Sopisi mulle, jos mulle tärkeät asiat olisi muutoin suhteessa.

• Anonyymi00047
      UUSI

Tänne kommentoimaan on taas pesiytyneet kaikki, jotka irl uskalla kissaakaan sanoa ja tuskin poistuvat edes kotoaan. Huomaa, että ainoa paikka missä pääsee laukomaan jotain, kun kyvyt ei riitä muuhun.
      Eniten säälittää lapset, nuoret ja he, ketkä oikeasti voisivat saada täältä tukea tai näkökulmia, niin ei. Muka aikuisia ihmisiä, joilta puuttuu myös kyky neutraaliin kommunikointiin, silloin kun ei ole itseään kiinnostavaa. Puuttuu myös ymmärrys, että olemme erilaisia ja vaikka juuri sinä, et jotain halua, se ei tarkoita, etteikö joku muu voisi haluta.
      Kaiken tuon idiotismin kruunaa, että kukaan teistäkään ei yksin edes täällä uskaltaisi huudella, vaan vtun anonyymit äöliöt tarvitsevat tähänkin joukkovoimaa, eikä kukaan voi olla eri mieltä.
      Kiitos ja anteeksi!

• Anonyymi00050
        UUSI

Hmmm. Naisia huo ri tel alan melkein joka ketjussa, puhutaan paljonko tippunut painoa , haukutaan ulkonäköä( , lauta läski tatuoitu ) hajua , haukutaan että antaa liikaa, ei anna / pihtaa, jne

Jos miehelle sanoo että herätys saatana ja vieläpä kohteliaasti, tullaan haukkumaan.

Missä tasa-arvo?

• Anonyymi00051
        UUSI

Ymmärrys tosiaan puuttuu sinulta, että elämä itsessään on tarpeeksi raskasta aika monille naisille.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Hmmm. Naisia huo ri tel alan melkein joka ketjussa, puhutaan paljonko tippunut painoa , haukutaan ulkonäköä( , lauta läski tatuoitu ) hajua , haukutaan että antaa liikaa, ei anna / pihtaa, jne

Jos miehelle sanoo että herätys saatana ja vieläpä kohteliaasti, tullaan haukkumaan.

Missä tasa-arvo?

Kirjoitin naisena tuon, en ole ap. En hyväksy myöskään naisten haukkumista. Kyse on yleisesti ihmisten kapeakatseisuudesta, hyväksymättömyydestä ja puhtaasta tyhmyydestä ja ilkeydestä. Millään tuollaisella ei ole mitään tekemistä Tasa-arvon kanssa!
        Kommenttisi kertoo myös sinusta, mihin lokeroon asetut, vaikka kommenttisi olikin huonoa muka huumoria.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kirjoitin naisena tuon, en ole ap. En hyväksy myöskään naisten haukkumista. Kyse on yleisesti ihmisten kapeakatseisuudesta, hyväksymättömyydestä ja puhtaasta tyhmyydestä ja ilkeydestä. Millään tuollaisella ei ole mitään tekemistä Tasa-arvon kanssa!
        Kommenttisi kertoo myös sinusta, mihin lokeroon asetut, vaikka kommenttisi olikin huonoa muka huumoria.

Onko sinusta reilua, että ap vain ilmoittaa, että tällainen paketti ja kuka haluaa? Saavatko naisetkin ilmoittaa, että otatko minut kainaloon ja miten teet minulle kivaa?

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Onko sinusta reilua, että ap vain ilmoittaa, että tällainen paketti ja kuka haluaa? Saavatko naisetkin ilmoittaa, että otatko minut kainaloon ja miten teet minulle kivaa?

Tottakai saa kysyä, että kaipaako joku tällaista. Miksi ei saisi?
        Meinaatko, että hän kysymällä oikeuttaa sen, että häntä saa haukkua ja arvostella? Ei jmlauta mitä ajatusmaailmoja.
        Mitä naiseudessa aloittaja loukkasi? Mikä oikeuttaa sinut, joka et näe mitään hyvää hänen ominaisuuksissa, arvostella hänen ominaisuuksia, joihin hänellä tuskin on itsellään paljonkaan vaikutusvaltaa.
        Neutraali kommentointikin on mahdollista, jos on pakko kommentoida.

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ymmärrys tosiaan puuttuu sinulta, että elämä itsessään on tarpeeksi raskasta aika monille naisille.

Niinpä! Jokainen äiti pitää huolta omista lapsistaan! Ja siksi ei ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa ruveta auttamaan jonkun toisen äidin aikuista lasta! Elämä on mukavaa, kun saa elää oman lapsen kanssa ja koska molemmat pidämme rauhasta ja hiljaisuudesta, ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ruveta auttamaan enää ketään, kun ikää on jo paljon enemmän takana kuin edessä! EVVK!!

• Anonyymi00065
        UUSI

Jos ap vaikuttaa itsekkäältä ja itserakkaalta, pitäisikö naisten vastata kyllä.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Niinpä! Jokainen äiti pitää huolta omista lapsistaan! Ja siksi ei ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa ruveta auttamaan jonkun toisen äidin aikuista lasta! Elämä on mukavaa, kun saa elää oman lapsen kanssa ja koska molemmat pidämme rauhasta ja hiljaisuudesta, ei ole minkäänlaista mielenkiintoa ruveta auttamaan enää ketään, kun ikää on jo paljon enemmän takana kuin edessä! EVVK!!

Suorastaan kummastuttaa mistä hän on sen idean saanut, että luuli hänen äitinsä ikäisen jaksavan auttaa mummoikäisenä häntä! Minulla on monta aikuista lasta ja ei todellakaan ole mitään halua ruveta passaamaan minulle lähes täysin vierasta ihmistä! Ällöttää jo pelkästään ajatuksen tasolla ajateltuna!

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Tottakai saa kysyä, että kaipaako joku tällaista. Miksi ei saisi?
        Meinaatko, että hän kysymällä oikeuttaa sen, että häntä saa haukkua ja arvostella? Ei jmlauta mitä ajatusmaailmoja.
        Mitä naiseudessa aloittaja loukkasi? Mikä oikeuttaa sinut, joka et näe mitään hyvää hänen ominaisuuksissa, arvostella hänen ominaisuuksia, joihin hänellä tuskin on itsellään paljonkaan vaikutusvaltaa.
        Neutraali kommentointikin on mahdollista, jos on pakko kommentoida.

Sinun mielestäsi aloittajaa loukataan laittamalla hänelle samat kysymykset jotka hän laittaa naisille. 🤔Kysyn sp: lta:

Mitä aiot tehdä minun hyväkseni.
        Olen vaikea ihminen mutta ajattelin laittaa tämän sinun ongelmaksi. Itse en aio tehdä mitään muuta kuin loikoilla sinun kainalossa, olenhan herkkä ja arka.

Kaipaatko tällaista?

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ei vaikuta. Vaan te veditte mutkia suoriksi ja lisäsitte kaikenmaailman saamattomuutta ja avuttomuutta häneen, vaikka siitä ei ollut puhetta.
        Edelleenkin voi vastata neutraalisti, ei tarvitse haukkua.
        Vai typerimmät ihmiset ja lapset alentuvat haukkumaan ihmisen ominaisuuksia, joihin ei voi itse vaikuttaa tai mustavalkoisesti ajattelevat!

• Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Sinun mielestäsi aloittajaa loukataan laittamalla hänelle samat kysymykset jotka hän laittaa naisille. 🤔Kysyn sp: lta:

Olen vaikea ihminen mutta ajattelin laittaa tämän sinun ongelmaksi. Itse en aio tehdä mitään muuta kuin loikoilla sinun kainalossa, olenhan herkkä ja arka.

Kaipaatko tällaista?

Niin, noinko siinä kysyttiin?
        Tuo, että aletaan vääristellä toisen sanomisia, kertoo jo, että peli on hävitty.

• Anonyymi00078
        UUSI

Huomaatko, että haukut arkoja ihmisiä: "jotka irl uskalla kissaakaan sanoa", "tuskin poistuvat edes kotoaan"
        Haukut ihmisiä kyvyttömäksi: "kyvyt ei ritä muuhun"

Sitten alat sääliä lapsia kun olet ensin haukkunut ihmisiä. Miksi sinulla on oikeus haukkua, mutta aloittajalmiehelle ei saa sanoa rehellistä näkemystään, että ei varsinaisesti pidä hänestä?

Sitten vääristelet,, "silloin kun ei ole itseään kiinnostavaa". Kyllä kiinnostaa saada tietää enemmän tästä touhusta, mikä tämä on. Olen varma, että on monessa ketjussa sanonut nämä samat sanat omasta vaikeudestaan ja hankaluudestaan ja ujoudestaan ja arkuudestaan.

Lisää haukkumista: "vi tun anonyymit ääliöt"

"eikä kukaan voi olla eri mieltä". Eli sinä et anna minun olla sitä mieltä, että ap vaikuttaa hemmotellulta ja naisille harvoin sallitaan samaa vaan naisille laitetaan eri rooli joka on se huolenpitäjän rooli.

• Anonyymi00081
        UUSI

Sinulla on oikeus haukkua mielestäsi tylyjen kommenttien kirjoittajat maanrakoon.

Jos sinun mielestäsi tylyn kommentin kirjoittaja kommentoi mielestään tyypilliselle patriarkaatin edustajalle kysyen häneltä mitä hän aikoo naiselle tarjota tai vastaa ei, se on mielestäsi väärin.

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Ei vaikuta. Vaan te veditte mutkia suoriksi ja lisäsitte kaikenmaailman saamattomuutta ja avuttomuutta häneen, vaikka siitä ei ollut puhetta.
        Edelleenkin voi vastata neutraalisti, ei tarvitse haukkua.
        Vai typerimmät ihmiset ja lapset alentuvat haukkumaan ihmisen ominaisuuksia, joihin ei voi itse vaikuttaa tai mustavalkoisesti ajattelevat!

sinä haukuit arkoja ihmisiä ja tyhmiä.

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Ei todellakaan pidä vastata kyllä noin ajattelevalle henkilölle!

• Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Kaipaatko tällaista?

En todellakaan kaipaa! On jo vuosikymmenien kokomus miehestä, joka oli niin sanotusti nössä ja haluton muuttumaan, vaikka meillä oli lapsiakin! Lähes täysin perässä vedettävä ja isä antanut mallin, ettei miehen tartte tehdä muuta kuin suunnilleen tuoda leivän pöytään!

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Huomaatko, että haukut arkoja ihmisiä: "jotka irl uskalla kissaakaan sanoa", "tuskin poistuvat edes kotoaan"
        Haukut ihmisiä kyvyttömäksi: "kyvyt ei ritä muuhun"

Sitten alat sääliä lapsia kun olet ensin haukkunut ihmisiä. Miksi sinulla on oikeus haukkua, mutta aloittajalmiehelle ei saa sanoa rehellistä näkemystään, että ei varsinaisesti pidä hänestä?

Sitten vääristelet,, "silloin kun ei ole itseään kiinnostavaa". Kyllä kiinnostaa saada tietää enemmän tästä touhusta, mikä tämä on. Olen varma, että on monessa ketjussa sanonut nämä samat sanat omasta vaikeudestaan ja hankaluudestaan ja ujoudestaan ja arkuudestaan.

Lisää haukkumista: "vi tun anonyymit ääliöt"

"eikä kukaan voi olla eri mieltä". Eli sinä et anna minun olla sitä mieltä, että ap vaikuttaa hemmotellulta ja naisille harvoin sallitaan samaa vaan naisille laitetaan eri rooli joka on se huolenpitäjän rooli.

Hyvä tuo viimeinen kappale, noin se todellakin on! Ja siksi minä laitoin eropaperit aikoinaan menemään ja jo silloin päätin, etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta, enkä uutta ystävääkään! Ei kiinnosta minkään vertaa enää huolehtia ja hoivata ketään enää ikinä! Ainoat tärkeät ihmiset minulla ovat omat lapseni!

• Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Hyvä tuo viimeinen kappale, noin se todellakin on! Ja siksi minä laitoin eropaperit aikoinaan menemään ja jo silloin päätin, etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta, enkä uutta ystävääkään! Ei kiinnosta minkään vertaa enää huolehtia ja hoivata ketään enää ikinä! Ainoat tärkeät ihmiset minulla ovat omat lapseni!

Voi vttu nyt stana. Hyöjkäätte porukalla kiusaamaan yhtä. Tätä tapahtuu vain, kun joku saa muita mukaan. Unohtuu täysin, mitä aloitus edes koski, kun siihen lisätään kaikkea epäoleellista, mikä lietsoo entisestään.
        Kyllä haukun nyt ja tulevaisuudessakin noin raukka naisia tyyppejä, jotka ovat kuin lammaslauma muiden perässä haukkumassa yhtä.
        Huomaatko, että sanomaani on pointti, jopa aiheellinen. Toisin kun teillä haukku illat ja yhden kimppuun hyökkäövillä.

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Voi vttu nyt stana. Hyöjkäätte porukalla kiusaamaan yhtä. Tätä tapahtuu vain, kun joku saa muita mukaan. Unohtuu täysin, mitä aloitus edes koski, kun siihen lisätään kaikkea epäoleellista, mikä lietsoo entisestään.
        Kyllä haukun nyt ja tulevaisuudessakin noin raukka naisia tyyppejä, jotka ovat kuin lammaslauma muiden perässä haukkumassa yhtä.
        Huomaatko, että sanomaani on pointti, jopa aiheellinen. Toisin kun teillä haukku illat ja yhden kimppuun hyökkäövillä.

Ei ole mitään kiusaamista ojentaa peili käteen aloittajalle. 🩵 katso peiliin ja mieti haluatko sinä vaihtaa roolit päiksen. Haluatko tarjota ap sen mitä vaadit naisilta?

Sinä olet se kiusaaja. Sinä hyökkäät naisten kimppuun koska tiedät naisten osaavan itsereflektoida ja ylipäänsä syyttelevät aina itseään. Jolloin ovat helppo uhri.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Ei ole mitään kiusaamista ojentaa peili käteen aloittajalle. 🩵 katso peiliin ja mieti haluatko sinä vaihtaa roolit päiksen. Haluatko tarjota ap sen mitä vaadit naisilta?

Sinä olet se kiusaaja. Sinä hyökkäät naisten kimppuun koska tiedät naisten osaavan itsereflektoida ja ylipäänsä syyttelevät aina itseään. Jolloin ovat helppo uhri.

Opettele naatti lukemaan, kuka on ap ja kuka ei.
        Sivusts

• Anonyymi00048
      UUSI

EN TODELLAKAAN KAIPAA.

• Anonyymi00053
      UUSI

Miksi kaipaat naisia? Mikä naisissa on sellaista, jota rakastat?

• Anonyymi00054
      UUSI

no eksään en ikinä luorttanu pelas pelejään olin vaan väliaika p*llu huo ra

• Anonyymi00055
      UUSI

en pystyny vapautumaan täysin koskaan kodka vttuili day one mun traumoist ja hänen koko kaveripiiri mässäili niil

• Anonyymi00056
      UUSI

se kuka kaikest on laulanu on mulle yhtä kuin kuollu

• Anonyymi00057
      UUSI

meille ei pääse sisään kukaan just noist syistä

• Anonyymi00058
      UUSI

En ikinä halua elämääni sinun tyyppistä miestä! Enkä halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni pilaamaan! Yksi kauan kestänyt parisuhde riitti minulle ja kun minun aloitteestani erosimme, päätin jo silloin etten halua enää koskaan yhtäkään miestä elämääni pilaamaan! Ainoat ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää ovat omat lapseni!

• Anonyymi00068
      UUSI

Hän on hankala, mutta ei tietääkseni arka ainakaan töissä. Toki ihmissuhteissa voi olla arka. Hän on ainakin herkkä. Kyllä minä hänet huomioisin. ❤️

• Anonyymi00070
        UUSI

Onpa kyseessä minkä ikäinen mies tahansa EVVK! Sellaista virhettä en tee, koska se pilaisi elämäni totaalisesti! Elämänvuosia paljon takana ja siksi haluan elää omannäköistäni elämää ja siihen ei tule enää koskaan kuulumaan yksikään mies! Ahdistaa pelkkä ajatuskin siitä, että pitäisi olla tekemisissä minulle vieraan ihmisen kanssa! En jaksa enää mummoikäisenä tutustua keneenkään! Ja siihen ei yhdelläkään miehellä ole mitään sanomista!

• Anonyymi00075
      UUSI

Herkkyys ja arkuus ok, en vain ole varma, kirjoittaako aidosti arka ja herkkä täällä niistä vähän kuin trofina.

• Anonyymi00077
      UUSI

Patriarchy wants you and all women to see yourself as a caretaking maternal figure who exists for others and supports their well-being-

by doing continuous emotional labor to see things thhrough their eyes, anticipate and meet their needs and adjust yourself to make them feel comfortable. Robin clard

Let's be clear. You ar NOT an idealized mother figure for your partner, siblings, friends and certainly not your parents.

But if you don't push back on this deeply baked-in societal expectation, loads of people will expect this of you and get weirdly pissed off when you won't give it to them. Robin Clark

Boundaries come in many forms and one of them is exuding a clear stance of:

I belong ot myself and will not be pressured into being who you want me to be.

This is a key part of how you reclaim your personhood from the systemic belief that you belong to others when reallly,

you belong to yourself.
      Robin Clark

• Anonyymi00079
      UUSI

Robin Clark is a feminist life-coach for women. Her work empowers women to get free from good-girl conditioning and cultivate a solid sense of ground within. She is a lifetime student of patriarchy’s negative impact on people and her ability to make feminism feel relatable and actionable has helped women worldwide find their agency easier and earlier than she did. Robin lives in the Bay Area, has an IG following of over 160k, and offers an array of online courses that inspire women to choose themselves, without apology.

Tune in LIVE & watch the replay on our Instagram feed: @realloveready

• Anonyymi00080
      UUSI

En, mene terapiaan ja hanki sosiaalisiset taidot riittävälle tasolle. Äidiksi en rupea.

• Anonyymi00084
      UUSI

En osaa keittää edes puuroa ap. Pidätkö minut hyvänäsi? Miten aiot huomioida minut?

• Anonyymi00093
        UUSI

Plus olen vaikea ihminen ja arka ja ujo. Jos sinulla on kunnia saada ( ap käytti tätä sanaa) minut, miten palkitset minua ja huomioit?

• Anonyymi00085
      UUSI

Ymmärsinkö oikein, että olet vähän varovainen ja suojelet itseäsi naisilta? Olen itsekin herkkä vaistoamaan toisten tunnetiloja, joten uskoakseni ymmärrän tämän piirteen myös toisessa. Varovaisuus voi ehkä tuntua loukkaavalta, jos sen ylitulkitsee. Hankaluus voi näyttäytyä omaan kuoreen vetäytymisenä. Se voi tuntua toisesta raskaalta. Tärkeää olisi jutella, missä mennään, ettei ole vakavaa tai vaarallista.

• Anonyymi00090
      UUSI

Kuuluu pakettiin. En alkaisi erittelemään. Rakastan jos rakastan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      315
      3714
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2048
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      45
      1664
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1656
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      104
      1374
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      145
      1215
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      82
      1113
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      102
      1113
    9. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      100
      918
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      68
      836
    Aihe