Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita?
Pilvet leijaa, sadetta enteilee ja radiossa lupailivatkin.
Iloinen havainto tälle aamulle, pääskyset on tulleet ja Helluntai se niiden tulopäivä on vuosia ollut.
Kesähän se siitä tuli ja viikon päästä kesäkuuta alamme elää.
Kerron nyt mitä tämä aloittaja toivoo, jos se on jäänyt epäselväksi.
En anna mitään pakollista aihetta saatte keskustella mistä tahansa ja mikä tuntuu mielessä pyörivän (en koskaan) näinhän se on ollut koko ajan, se arjen elämä, tai eläminen yleensä on meille se turvallinen aihe.
Jospa tällä kertaa onnistuisi, pois kaikki riidan aiheet, ne on jopa kiellettyjä.
Olemme tavoiltamme, elämisen taidoissa kovin eri tasoilla ja siksi ymmärrän, että joskus kolahtaa, kun aivan tyhmiä kysellään, mutta sekään ei kiellettyä ole.
Joka kaiken osaa, hän neuvoo ja me osaamattomat yritetään oppia.
Ystävällisesti neuvoen tyhmempikin mukaan oppii ja taas te jotka kaiken tiedätte, voitte hymyhuulin tasoamme arvioida.
Otetaan vastaan kaikkea ja hyvin mielellään tällä tasolla mihin itsekukin ylettää.
Ymmärryskin vielä kaikkeen löytyy.
Iloisia voimme olla, että tämän kaltainen paikka on meille mahdollinen, mihin ajatuksiaan, osaamisiaan voimme purkaa ja vertaisapua asioiden hoitoon saada.
Nyt loppuun se iänikuinen toive, ei tulla viestiä kirjoittamaan toisia loukaten vaan intoa ja iloa tuottaen, se onnistuu vähäisilläkin taidoilla, jos oikein halua riittää.
Hyvää Helluntaita, jos ei heilaa helluntaina, ei koko kesänä, tyydyn kohtalooni;)
Nojatuoli !
71
464
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sä voisit suksia tältä palstalta v*ttuun!
- Anonyymi00005UUSI
Ilmoitus viestistäsi tehty. Mikä on sinulla elämässäsi pielessä.?Hakeudu avun piiriin ennen kuin menee pahemmaksi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ilmoitus viestistäsi tehty. Mikä on sinulla elämässäsi pielessä.?Hakeudu avun piiriin ennen kuin menee pahemmaksi.
kuin myös
tarpeeksi monta ilmiantoa niin algorytmi puuttuu peliin eli robotti ruttunen poistaa viestin automaattisesti
- Anonyymi00002UUSI
"Kerron nyt mitä tämä aloittaja toivoo, jos se on jäänyt epäselväksi.
En anna mitään pakollista aihetta saatte keskustella mistä tahansa ja mikä tuntuu mielessä pyörivän (en koskaan) näinhän se on ollut koko ajan, se arjen elämä, tai eläminen yleensä on meille se turvallinen aihe.
Jospa tällä kertaa onnistuisi, pois kaikki riidan aiheet, ne on jopa kiellettyjä."
Annat lupia ja kiellät.Jopas nyt vaikeasti alkoi, mielelläni kieltäisin tuon eka viestin tapaiset, mutta en vain voi.
Minun lupaani ei kukaan kysy, ei ole tarkoituskaan, mutta noin suora kehotus ei ole mieleen, mitä ano 00001 toivoi, miten paljon oloasi helpottaisi jos poistuisin,.
Sinä jäisit kuitenkin huonon olosi tulkiksi ja olisi etsittävä toinen kohde huonon olosi purkamiseen.- Anonyymi00003UUSI
Noinko tuon Hil-lan viestin koet, Ano 10.04 ? Minusta kyse oli toiveista, ei määräyksistä ?
Eivätkö nuo esitetyt toiveet ole niitä, joita suurin osa (?) meistä tahtoisi tänne, minä ainakin.
Nämä pari ensimmäistä viestiä kuvasivat mielestäni aika hyvin palstan nykytilaa: haistattelua ja (tahallista?) väärinymmärtämistä. Sitäkö tahdotaan, tämäkö on sitä "keskustelua", mitä on peräänkuulutettu nimeämällä ennen muuta tunnistettavat kirjoittajat vääränlaisiksi, kuka mistäkin syystä.
Aina tahtoisi nähdä, että tällaiset vaiheet ovat ohimeneviä, mutta kun luin eilen palstan pitkäaikaisen ja arvostetun kirjoittajan viestin, taidan uskoa, että nyt on tosi kysymyksessä.
Onneksi Hil-la on vielä "toivossa väkevä". Hänen läsnäolonsa motivoi, antaa uskoa jatkoon.
Hyvää sunnuntaipäivää kaikille,
demeter1 - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Noinko tuon Hil-lan viestin koet, Ano 10.04 ? Minusta kyse oli toiveista, ei määräyksistä ?
Eivätkö nuo esitetyt toiveet ole niitä, joita suurin osa (?) meistä tahtoisi tänne, minä ainakin.
Nämä pari ensimmäistä viestiä kuvasivat mielestäni aika hyvin palstan nykytilaa: haistattelua ja (tahallista?) väärinymmärtämistä. Sitäkö tahdotaan, tämäkö on sitä "keskustelua", mitä on peräänkuulutettu nimeämällä ennen muuta tunnistettavat kirjoittajat vääränlaisiksi, kuka mistäkin syystä.
Aina tahtoisi nähdä, että tällaiset vaiheet ovat ohimeneviä, mutta kun luin eilen palstan pitkäaikaisen ja arvostetun kirjoittajan viestin, taidan uskoa, että nyt on tosi kysymyksessä.
Onneksi Hil-la on vielä "toivossa väkevä". Hänen läsnäolonsa motivoi, antaa uskoa jatkoon.
Hyvää sunnuntaipäivää kaikille,
demeter1Kenen pitkäaikaisen arvostetun viestiä nyt tarkoitat?
En ole vakikirjoittaja täällä, mutta sanonpa vaan, että ei ole sopivaa, että se sallitaan "mun kaverille", mutta tuolle toiselle.
Joku kehoitti painumaan v-----, okei ,se on rumasti sanottu, mutta paljon rumempaa on tekstiä on korppis saanut osakseen. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kenen pitkäaikaisen arvostetun viestiä nyt tarkoitat?
En ole vakikirjoittaja täällä, mutta sanonpa vaan, että ei ole sopivaa, että se sallitaan "mun kaverille", mutta tuolle toiselle.
Joku kehoitti painumaan v-----, okei ,se on rumasti sanottu, mutta paljon rumempaa on tekstiä on korppis saanut osakseen.En nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat tuolla paheksunnallasi, Ano 00003, tuossa toisessa kappaleessa.
Sille ei kai oikein mitään voi, että asiat näyttäytyvät eri valossa eri ihmisille.
demeter1 - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joku kehoitti painumaan v-----, okei ,se on rumasti sanottu, mutta paljon rumempaa on tekstiä on korppis saanut osakseen.Hillako mielestäsi vastaa näistä rumista kirjoituksista ketjuissaan? Onko hänellä valta kieltää tuollaiset alatyyliset kommentit?Mielestäni hän on useaan kertaan tuonut esille kuten tässä tuoreessakin aloituksessa mitä kirjoittajilta toivoo. Uskomatonta luulla että Hilla voisi millään tavalla vaikuttaa näiden ilkeilijöiden teksteihin ja ymmärrän erittäin hyvin että hän rauhaa rakastavana ei edes lähde tällaiseen leikkiin mukaan.
Näyttää siltä että vaikka Hilla mitä moitteisiinsa vastaa sillä ei ole mitään merkitystä.Joillakin nyt vaan pääkopasssan on syystä tai toisesta paha olo ja sitä yrittää kääntää esim. Hillan aiheuttamaksi. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä mitä tarkoitat tuolla paheksunnallasi, Ano 00003, tuossa toisessa kappaleessa.
Sille ei kai oikein mitään voi, että asiat näyttäytyvät eri valossa eri ihmisille.
demeter1Etkä vastannut kysymykseeni.
Et ymmärrä vai et halua ymmärtää?
Etkö todellakaan ymmärrä sitä, että täällä toinen saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, eikä häntä toruta, kun taas toista ilkeyksien kirjoittajaa torutaan. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkä vastannut kysymykseeni.
Etkö todellakaan ymmärrä sitä, että täällä toinen saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, eikä häntä toruta, kun taas toista ilkeyksien kirjoittajaa torutaan.Hilla kuten muutkin täällä saa kirjoittaa tuntemuksiaan kuten esimerkiksi sinäkin.
Koita ymmärtää se. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joku kehoitti painumaan v-----, okei ,se on rumasti sanottu, mutta paljon rumempaa on tekstiä on korppis saanut osakseen.MdK on tuo pitkäaikainen vakikirjoittaja?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
MdK on tuo pitkäaikainen vakikirjoittaja?
Ahaa eli nämä vakinaamat haluavat riitelyä.
Toivotaan, että kunnolla paukkuu.
Itse menen taas elämään liveen. Tässä oli parin viikon toipilasaika ja yritin sitä täällä kuluttaa. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ahaa eli nämä vakinaamat haluavat riitelyä.
Toivotaan, että kunnolla paukkuu.
Itse menen taas elämään liveen. Tässä oli parin viikon toipilasaika ja yritin sitä täällä kuluttaa.Boomereissa ilmoittanut. Ai mutta, siellähän ei palstasta puhuta :)
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkä vastannut kysymykseeni.
Etkö todellakaan ymmärrä sitä, että täällä toinen saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, eikä häntä toruta, kun taas toista ilkeyksien kirjoittajaa torutaan.No eiköhän näillä vuosikymmenillä ole opittu jo nämä torut tai torumattomuudet sietämään.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joku kehoitti painumaan v-----, okei ,se on rumasti sanottu, mutta paljon rumempaa on tekstiä on korppis saanut osakseen.Korppis ansaitsee, Hil-la ei.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hilla kuten muutkin täällä saa kirjoittaa tuntemuksiaan kuten esimerkiksi sinäkin.
Koita ymmärtää se.Oletan, että et tiedä mitä tarkoittaa sanat ”saa ja ei saa”, koska kukaan ei ole kieltänyt Hilaa eikä muitakaan.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletan, että et tiedä mitä tarkoittaa sanat ”saa ja ei saa”, koska kukaan ei ole kieltänyt Hilaa eikä muitakaan.
No mitä tämä sitten tarkoittaa?
"Etkö todellakaan ymmärrä sitä, että täällä toinen saa kirjoittaa vaikka mitä ilkeyksiä, eikä häntä toruta, kun taas toista ilkeyksien kirjoittajaa torutaan."
Eikö toruminen nimenomaan tarkoita kiektämistä? - Anonyymi00064UUSI
Mitä ihmettä sinä saivartelet ?????!!!!!
- Anonyymi00009UUSI
Hei Hil-la!
Olemme tahtomattamme joutuneet "siedätyshoitoon".
Jos satumme joutumaan pahamaineiseen hoitopaikkaan, niin
emme ole saaneet lempeää kohtelua viime aikoina palstalla.
Minun profiilini levitettiin palstalla "hyötytarkoituksessa".
Ihmettelen vaan, että mikähän hyöty siitä on, laitonta se kuitenkin
oli. Ei minulta lupaa kyselty.
Hyvää helluntaita! Hil-lalle ja kaikille muillekin sopuisille keskustelijoille tsemppiä ja hyvää helluntaita. Toivon että tämä"pitkäaikainen vakikirjoittaja" harkitsee uudelleen päätöstään eikä jätä palstaa.
En minäkään aio kokonaan luovuttaa, mutta pysyttelen pääasiassa nyt omissa aloituksissani, joissa puhutaan kukista, mehiläisistä ja kevään kauneudesta :)- Anonyymi00013UUSI
No niin. Uusi varjoaloitus putkahti ja taas mennään.
Surkuhupaisaa tämä pitkäaikaisen vakikirjoittajan touhu. Tästä on tullut hänen spektaakkelinsa :))- Anonyymi00016UUSI
Ei kannata vastata siihen.
Riitaa haastaa vain. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kannata vastata siihen.
Riitaa haastaa vain.Ei sitä iloa hänelle nyt enää suoda. Arki alkaa ja muut aherrukset.
- Anonyymi00019UUSI
Onhan Helluntai ja näkyy saaneen hengen päälleen😬
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onhan Helluntai ja näkyy saaneen hengen päälleen😬
Ilmoittelen vaan viimeaikaisten ilkeilyjen ja häiriköintien takia, että
aion tehdä poliisi-ilmoituksen. Nyt saa riittää!
Minun oikeudentuntooni ei mahdu että joukko riidanhaluisia ihmisiä
haluaa tieten tahtoen pilata palstan kaikkein vanhimpien mahdollisuudet
kirjoitella rauhassa. Palstoilla on tilaa vaikka perustaa ikioma riitelypalsta.
Viimeinen tippa oli tuo profiilin levittäminen ja motiivina oli vielä "hyöty",
että repikää nyt haaskalinnut siitä, keksikää uutta reposteltavaa...
Olen yrittänyt saada viestiä Ylläpidolle. Ei onnistu. Se on poistettu
ainakin kymmenen kertaa, samoin vanhaan ketjuun laittamani viesti.
Poliisi on vielä jäljellä.
Sodassa elämme, rauhaa toivomme.
Hil-la ja kumppanit, pitäkää asemat! Emme taivu suunsoittajien ja
ilkeilijötten tahtoon.
/MdK - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
ilkeilijötten tahtoon.
/MdKJoka ikinen sana mitä Sinun Profiilissasi on luettavissa.
ON Sinun omaa tekstiäsi.
Kukaan ei niillä revittele ja SENSAATION sinä olet itse '
synnyttånyt.äSaat nyt sitä kuuluisuutta nitäolet jahtaamisesallisi Tellukalle aheuttanut! Se alkaa Sinusta
Olisit viisas, jo nyt ymmärtäisit!
Mutta odotamme turhaa,
läälkitystä emme voi määrätä, emmekä rajoittaa oikeuttasi kirjoittaa mitä haluat, toivomme toki, että kirjoitat sen, mikä on TOTTA! - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
ilkeilijötten tahtoon.
/MdKEtkö ymmärtänyt, että profiilisi näkyy kaikille eikä vain itselle?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt, että profiilisi näkyy kaikille eikä vain itselle?
Kaikkien luettavaksi kai ne hänen viestinsä on tarkoitettukin avoimella keskustelupalstalla, vai onko hän jotenkin ymmärtänyt, että niitä näkee vain ylläpito ja muilla pitää olla hänen IP:nsä päästäkseen lukemaan ja vastaamaan.
Voi kun joku pysäyttäisi ajoissa, jos alan olla tuossa mallissa. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
ilkeilijötten tahtoon.
/MdKMinä tein sen!
/MdK - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Joka ikinen sana mitä Sinun Profiilissasi on luettavissa.
ON Sinun omaa tekstiäsi.
Kukaan ei niillä revittele ja SENSAATION sinä olet itse '
synnyttånyt.äSaat nyt sitä kuuluisuutta nitäolet jahtaamisesallisi Tellukalle aheuttanut! Se alkaa Sinusta
Olisit viisas, jo nyt ymmärtäisit!
Mutta odotamme turhaa,
läälkitystä emme voi määrätä, emmekä rajoittaa oikeuttasi kirjoittaa mitä haluat, toivomme toki, että kirjoitat sen, mikä on TOTTA!Taatusti on ja provosoinnin voimalla tulee vahvaa tekstiä,
eli sana sanasta, kaksi parhaasta!
/MdK - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kaikkien luettavaksi kai ne hänen viestinsä on tarkoitettukin avoimella keskustelupalstalla, vai onko hän jotenkin ymmärtänyt, että niitä näkee vain ylläpito ja muilla pitää olla hänen IP:nsä päästäkseen lukemaan ja vastaamaan.
Voi kun joku pysäyttäisi ajoissa, jos alan olla tuossa mallissa.Palstakamu voisi hienovaraisesti tehdä tuon pysäyttämisen. Se olisi ystävänpalvelus. Eivät halua aikuisen ihmisen ajatusten kulkuun puuttua. Se olisi maalittamista. Miten me ihmiset ajatellaankaan eri tavalla. En uskoisi, että meillä on niin erilainen elämänkokemus.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Minä tein sen!
/MdKMinkä sinä teit?
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Minkä sinä teit?
Käydä vilahti pskalla😅
- Anonyymi00021UUSI
Täällä alkaa näkyä eräillä kirjoittajilla ikääntymisen piirteitä.
Ikääntyminen vaikuttaa itsekontrolliin, itsekritiikkiin ja itsehillintään.
Ne kaikki pettävät.- Anonyymi00024UUSI
Senpä takia täällä ei tarvita nuorempia älykääpiöitä, vaan vanhat
haluavat olla omassa rauhassaan. - Anonyymi00025UUSI
"Aina tahtoisi nähdä, että tällaiset vaiheet ovat ohimeneviä, mutta kun luin eilen palstan pitkäaikaisen ja arvostetun kirjoittajan viestin, taidan uskoa, että nyt on tosi kysymyksessä.
Demeter1"
Anteeksi nyt, mutta jos tuo pitkäaikainen, arvostettu kirjoittaja tarkoittaa Mdk:ta,
Olen ällikällä lyöty.
Ne tekeleet, mitä mdk suoltaa, ei anna aihetta arvostamiseen.
Pelkkää muiden syyttelyä.
Hissikirjoittelua - Anonyymi00026UUSI
Kritiikki on pettänyt jo kauan. Täällä on ollut monta rekattu vastaan rekattu taistelua.
Nyt tämä Tellukan keissi näyttää olevan loputon. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
"Aina tahtoisi nähdä, että tällaiset vaiheet ovat ohimeneviä, mutta kun luin eilen palstan pitkäaikaisen ja arvostetun kirjoittajan viestin, taidan uskoa, että nyt on tosi kysymyksessä.
Demeter1"
Anteeksi nyt, mutta jos tuo pitkäaikainen, arvostettu kirjoittaja tarkoittaa Mdk:ta,
Olen ällikällä lyöty.
HissikirjoitteluaMdk kirjoittaa kivoja hauskoja juttuja ja tarinoita menneestä ajoista ja tapahtumista. Ja nykyisistäkin.
Pidän niistä. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kritiikki on pettänyt jo kauan. Täällä on ollut monta rekattu vastaan rekattu taistelua.
Nyt tämä Tellukan keissi näyttää olevan loputon.Tellukka keissi pyörii niinkauan, kun sen alullepanija, Mdk, myöntää kirjoittaneensa täyttä soopaa.
Nähneensä unessa harhoja. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Demeter1"
Olen ällikällä lyöty.
HissikirjoitteluaTuota samaa kysyttiin jo aikaisemmin, Ano 00025, mutta en halunnut siihen vastata kun tuntui että pidettiin suurinpiirtein veistä kurkulla. Jotain rajaa sentään..))
Yritin kirjoittaessani välttää niitä virheitä, mistä täällä on huomauteltu. Ei nimiä, ei kiittelyä, ei tietojen "levittelyä". Sekään ei näköjään kelvannut.
Onko mahdotonta hyväksyä, että kaikki eivät - syystä tai toisesta - halua ottaa kantaa asiaan mitä eivät riittävästi tunne eivätkä siksikään tahdo lähteä maalittamiseen mukaan.
demeter1 - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mdk kirjoittaa kivoja hauskoja juttuja ja tarinoita menneestä ajoista ja tapahtumista. Ja nykyisistäkin.
Pidän niistä.Satukirjoja on myynnissä, jos niistä pitää.
Samoin vitsikirjojakin. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Satukirjoja on myynnissä, jos niistä pitää.
Samoin vitsikirjojakin.Olivat vissiin 20 vuotta sitten hauskoja, siellä satutönössä. Nimeä en tiedä.
Siellä kirjoitettiin vain satuja ja tarinoita.
Nyt sitten pitäisi kertoa tosiasioita.
Ei oikein luonnistu. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mdk kirjoittaa kivoja hauskoja juttuja ja tarinoita menneestä ajoista ja tapahtumista. Ja nykyisistäkin.
Pidän niistä.Mun puolesta saa kirjoittaa niin paljon kuin lystää. Siitä ei ole kyse.
Jättäisi vaan sen Tellukan ja assistentin/teknikon MAALITTAMISEN. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuota samaa kysyttiin jo aikaisemmin, Ano 00025, mutta en halunnut siihen vastata kun tuntui että pidettiin suurinpiirtein veistä kurkulla. Jotain rajaa sentään..))
Yritin kirjoittaessani välttää niitä virheitä, mistä täällä on huomauteltu. Ei nimiä, ei kiittelyä, ei tietojen "levittelyä". Sekään ei näköjään kelvannut.
Onko mahdotonta hyväksyä, että kaikki eivät - syystä tai toisesta - halua ottaa kantaa asiaan mitä eivät riittävästi tunne eivätkä siksikään tahdo lähteä maalittamiseen mukaan.
demeter1Oletko uusi kirjoittaja?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mun puolesta saa kirjoittaa niin paljon kuin lystää. Siitä ei ole kyse.
Jättäisi vaan sen Tellukan ja assistentin/teknikon MAALITTAMISEN.Arveletko että näillä jatkuvilla jankutuksilla aiheesta on vaikutusta?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tellukka keissi pyörii niinkauan, kun sen alullepanija, Mdk, myöntää kirjoittaneensa täyttä soopaa.
Nähneensä unessa harhoja.Voi olla että teillä on odotellessa pitkä tie ja samalla pilaatte ikäihmisten Nojatuoliketjun .
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Arveletko että näillä jatkuvilla jankutuksilla aiheesta on vaikutusta?
Aina pitää vastata ja se johtaa jankuttamiseen, ei voi mitään.
Sulle vastaan, että maailmantappiin asti. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Voi olla että teillä on odotellessa pitkä tie ja samalla pilaatte ikäihmisten Nojatuoliketjun .
Eikö tämä pääjankuttaja ole reilusti yli 80 (siis tämä mdk)
- Anonyymi00041UUSI
Samaan kaavan langistuminen, samat terveiset ja samat tarinat,
uutta ei synny, kun ei pääse vanhoista tavoistaan ja tottumuksistaan eroon-
Vittunmaiosuus säilyy, ja korsorostuu kun alkaa seota ja toistaa samaa laulua, vaikka sekoitti asian ja sanat!
Jahti ei lopu, vaikka ei ole mitään jahdattavaakaan, kun uskoo uniinsa.
Meikäläinen ei viitso keroa uniaan, ja että väittäisin ne tosiksi, silloin tietäisin itsekin, että nyt on jotain vikaaaa, vikaaaaa, ja se vika on omassa päässä. - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Senpä takia täällä ei tarvita nuorempia älykääpiöitä, vaan vanhat
haluavat olla omassa rauhassaan.Alle 80 vuotiaat ULOs!
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Alle 80 vuotiaat ULOs!
Sitten kaikille nikki ja ikäilmoitus.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Alle 80 vuotiaat ULOs!
Juu ja palsta maksulliseksi ja pankkitunnuksilla sisään
ja sotu nikiksi ja sitten ollaan kusi sukassa.
Sitten hymistellään ja kiitellään. - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuota samaa kysyttiin jo aikaisemmin, Ano 00025, mutta en halunnut siihen vastata kun tuntui että pidettiin suurinpiirtein veistä kurkulla. Jotain rajaa sentään..))
demeter1Katsohan eka viestisi tässä ketjussa.
Kantaa näytit ottavan anon kirjoitukseen puolustaen ketjun aloittajan kommenttia. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tellukka keissi pyörii niinkauan, kun sen alullepanija, Mdk, myöntää kirjoittaneensa täyttä soopaa.
Nähneensä unessa harhoja.Jestas! Onhan se jo aikapäiviä sitten tullut selväksi. että
se oli koeajo ja teknikolla oli poika apurina kädenhuiskauksine
kaikkineen. Ja wi-fi meni kiinni Uudellamaalla. MdK ei ole
nähnyt soopaa, Tellu ei nähnyt mitään, kun kysyin eikö hän
ymmärtänyt lukemaansa, niin Tellukka vastasi ettei ole nyt
kärryillä. Jos joku nukkui niin se oli Telllukka! Ehkö Tellukka
oli eri tiloissa, eikä nähnyt mitä siellä kaukaloitten lähellä tapahtui.
Mutta minä näin paperivirran.
/MdK - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jestas! Onhan se jo aikapäiviä sitten tullut selväksi. että
/MdKMiten nyt, onko niitä poistosessioota näkynyt näytölläsi lisää viime aikoina?
Kerroit tuolla sellaisen olevan taas valmisteilla. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eikö tämä pääjankuttaja ole reilusti yli 80 (siis tämä mdk)
On se. Ja elää ainakin 100-vuotiaaksi ja tulee kirjoittelemaan
täällä kauan.
/Mdk
PS Kun saisi vielä tuon nikkinsä menemään sinisenä läpi
kirjautuessa. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
/MdKToivottavasti olet kertonut lääkärillesi tuon saman, niin jouduttavat hoitolaitokseen pääsyäsi.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
/MdKNyt on häntä jo kasvanut kieroon, juttu muuttuu, ehkä siletä viel
selviää loultakin, etä Tellukka ei ollut poistojen takana!
Täällähän voi kuka tahansa pyytää poistoja.Riippuu millä silmällä ylläpito katsoo poistettavaa tekstiä.
Mitäänkorvaamatonta on tuskin koskaan poistettu, ja kannattaa kirjoittaa teksti ensiiksi omiin tiedostoihin ja kopsata se sieltä, silloin KORvaamaton juttu jää omalle koneelle.
Minulle on se ja sama. jos poistuu, niin poistuu, olen kuitenkin kirjoittanut j a siten sanonut sanottavani. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sitten kaikille nikki ja ikäilmoitus.
Riittää, että alle 80 vuotias tuntee itsensä täällä olevansa
Muka 80 vuotias ja
menee ikäryhmäänsä, ilman mitään nikkejäkin.
Minä en mene, kuten Poloma, joka taitaa kans olla alaikinen,
kirjoittaa 70 kymppisten sivuille samoja juttuja,
Olen pian 90 ja nikitön. - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
/MdKNäitkö kun siellä ylläpidossa tulostettiin jokaisen kommentit?
Vai mistä se paperivirta?
Niistä papereistako ne katsoi mitkä kommentit joutaa poistoon? - Anonyymi00060UUSI
👍 Osuma !
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Näitkö kun siellä ylläpidossa tulostettiin jokaisen kommentit?
Vai mistä se paperivirta?
Niistä papereistako ne katsoi mitkä kommentit joutaa poistoon?Teknikko luki mm paperiarkista viestin ja totesi: Siinäkään viestissä ei ollut mitään vikaa, mutta sinne se menee. Ja heitti arkin menemään. Arkki leijui hetken ilmassa ja putosi sitten
paperivirtaan. Olikohan se valtava laite, joka silppusi kaiken paperimäärän? Tellu voisi
tietää!
/MdK - Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Teknikko luki mm paperiarkista viestin ja totesi: Siinäkään viestissä ei ollut mitään vikaa, mutta sinne se menee. Ja heitti arkin menemään. Arkki leijui hetken ilmassa ja putosi sitten
paperivirtaan. Olikohan se valtava laite, joka silppusi kaiken paperimäärän? Tellu voisi
tietää!
/MdKOikeinko ylläpito printtaa paperille kaikki Suomi24:ään tulleet viestit?
Voi sitä paperin määrää niitten arkistossa kun jokainen viesti omalla paperillaan.
Montakohan viestiä näille kaikille palstoille tulenee päivittäin?
- Anonyymi00037UUSI
Toinen on oikea nojatuoli, toinen on pimeä nojatuoli, jonka synkkä istuin on vihan alttari
- Anonyymi00061UUSI
Kenen/keiden syytä on, että Nojatuoli on mennyt pilalle ?
Katsokaa peiliin ja olkaa ihmisiksi !
Lapsetkin osaa paremmin käyttäytymistavat. - Anonyymi00062UUSI
Nyt heittää päästä, kun jo poliisillekin ollaan ilmoitusta tekemässä.
Poliisia ei takuulla kiinnosta ikääntyneitten palstatappelut,
tukkanuottasillaolot.
Vanhuudenseniiliksihän sitä on vaarassa leimautua jos näistä erehtyisi
poliisille ilmoittamaan.- Anonyymi00066UUSI
Näkyy hänellä heittävän päästä muutenkin.
- Anonyymi00067UUSI
Meni kyllä yöunet. Millaiset vaatteet syytetyillä yleensä on? Huppari silmillä tai lehti naaman edessä vai ihan vain naama peruslukemilla? Entä jos pettää pokka.
Saako pieneläkeläinen ilmaisen oikeusavustajan?
Onneksi arkistossa on kaikki tallella eikä bitit menneet silppuriin. - Anonyymi00068UUSI
Ei nämä riitelyt ole sen arvoisia, että niitä kannattaa jatkaa.
Se, joka on riitelyn aloittanut voisi sen ymmärtää lopettaa ja jos ei
hänellä muuta antia ole palstalle kuin riitely hän voisi jättää palstan rauhaan.
Jos riitelyn aloittaja on joku tietty henkilö hänelle voi myös jättää
vastaamatta. Riitelijälle vastaaminen ei ole sen arvoista.
Ei jonninjoutava riitely näytä johtavan mihinkään, palsta vain on
mennyt pilalle mikä ei ole kellekään mukavaa eikä oikeudenmukaista
sen hyväntahtoiselle aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041196Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104994Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74924- 59825
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52769Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,26718Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99699