TYLSÄÄ

Love me

Aikas tylsät keskustelunaiheet täällä nyt.
Olis varmaan muutakin ku joku mc..........
Tai 850 jengi...........
Vaikkapa RAKKAUS?

7

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten kyllä mutta

ei ole ketä rakastaa..jos olet nainen niin laita mese niin jutellaan rakkaudesta..mies27v

• Yksinkotona

Parempi melkein istua tässä koneen ääressä, kuin jossain ravintolassa, missä varatut äijän retkut roikkuu perässä kiinni ja vonkaa pillua.

• Love me

En ole mesessä tai muuallakaan deittipalstoilla. Tulin just kotiin lähiöbaarista.
      Tylsää ja ikävää on vieläkin. Ei voi mittään :(
      Hmm. Inhoon myös minä noita varattuja vonkaajia.
      No mutta näillä mennään mitä annettu on.
      Parempia aikoja odotellessa ja toivottavasti tapaan hänet joskus.
      Olen ehkä liian vanha, ruma, "läski", tai jotain. En tiedä.
      Mutta nyt nukkumaan ZZZZ

• se on näin.

"Olen ehkä liian vanha, ruma, "läski", tai jotain. En tiedä."

Minä tiedän. Et ole mikään edellä mainituista. Liian vanhaa rumaa tai läskiä tai muutakaan ei ole olemassakaan, ne ovat taruolentoja. Jokaiselle on sydämessä paikka varattu jollekin, kun vain aika on oikea. Itsestään on turha etsiä vikoja.

Hyvää päivänjatkoa!

• yx vaan

Rakkaus??? Todistetusti maailmankaikkeuden suurin voima, vaikka ei tällä hetkellä ketään kumppania olekkaan jolle sen osoittaa mutta luotan että vielä tulee olemaan. Ei nainen itsessään liikuta miestä, vaan rakkaus naiseen.

• Love me

Välillä sitä vaan ihminen miettii ja pohtii asioita ja lopulta tulee siihen tulokseen että on jotenkin "viallinen" kun elelee yksin. Toisaalta se on kyllä senpuoleen ihanteelinen olotila kun voi olla ja mennä miten haluaa. Ei ole kukaan sanomassa tekemisistä tai tekemättäjättämisistä. Joskus tulee vaan ikävä olo :(

• auttakaa nyt

tekis mieli saada pillua mutta mistä sitä sais muualta kuin raflasta, eilen onnas mutta taas tekee mieli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6485
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3836
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      13
      1363
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      3
      1112
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1045
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      910
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      142
      867
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      866
    9. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      837
    10. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      830
    Aihe