kohta on vappu.. Onko marssille lähtijöitä..
työnorja
25
455
Vastaukset
- aatteen mies aina
Kyllä minä tulen ja kovasti mieli tekis rajan tuolle puolelle.
- Myytiinkö meidät*?
No ei, kun pitää olla töissä
- Marssijamppa
Ilman muuta. Sillähän ne tämän maaiilman ongelmat saadaan kuntoon kertaheitolla
- ...
aatteen mies aina....ei hätää kaikki me päästän rajan tuolle puolle...
- mopoautolegenda
Mikä tää tämmönen marssi on? en ole koskaan kuullutkaan
- Aku Guevara
Se on MARS-planeetta, mutta Jämpsäläiset sanoo sitä Marssiksi.
- lähes håmå
Onko tämä niiden sateenkaarimiesten marssi?
- aaron g
Tuo kiinnostaa, mistä ja milloin se lähtee?
- mukaan myös
Kertokaa minulle myöskin mistä ja milloin lähdetään.
- Mokkalippa
Hep mulle kans yks paikka
- ei persuille
Minä myös jos vaan pääsen jollain tulemaan paikan päälle
- mopedimiäs
Onko tää joku Mars patukka?
- himo puniikki
No niin vappu lähestyy ja vielä marssille varmaan paikkoja vapaana?
- ruuben jaahrevi
Suuren suosion vuoksi ei varmaan lähtöpaikkaa kerrota ?
- Aleksi15
Saako ilmapallon, jos osallistuu?
- Aleksi15
Saako sen reitin juosta?
- Eino Rahja
Saako tulla hevosen ja tukkireen kanssa Vappuna marssikulkueeseen mukaan? Mulla on hevonenkin oikein kunnon kommunisti. Viime talvena se meni lakkoon tukkireen edessä, kun vedätin sillä 10 kuution kuusitukkikuormaa. Paikoilleen pysähty, eikä suostunut sitten millään liikkumaan yhtään... ei eteen, eikä taaksepäin.
Minähän rupesin lakonmurtajaksi ja otin reestä heiniä semmoisen puolen kuution tukon ja laitoin hevosen mahan alle ja tuikkasin tuleen. No, hevonen tuumasi, että nyt saa lakko vähäksi aikaa riittää ja veti kuormaa kolme metriä eteenpäin ja pysähtyi siihen uudeleen.
Mullehan tuli helvetinmoinen hätä, kun heinätukko paloi nyt ihan uuden ja viime kesänä tervatun tukkireen alla ja tervatut reen jalakset leimahti palamaan. Siinä ja siinä, että sain rekipalon lumella sammutettua. Alettiin hevosen kanssa YT-neuvotteluihin ja se suostui uudelleen töihin, kun kampesin puolet kuormasta tien sivuun. Kyllä hevosten ammattiliitollakin on voimaa!
Mutta ihan hyvä hevonen se kyllä muuten on ja varmasti ihan aito ja kova kommunisti. Suosittelen semmoista järjestelyä, että mikäli kulkueeseen mukaan päästään, niin hevonen, reki ja minä kuljetaan marssikulkueen keulilla. - pikkuherra
Olen paperitehtaalla vielä ennen niiden sulkemista pikkuherrana. Saanko tulla mukaan paperityöläisten kanssa Vappumarssille, sekä osallistumaan ryhmän mukana käynnille vakaumuksensa puolesta kaatuneiden haudoilla. Kun mulla ei ole tyämaalla ketään muita kavereita, niin olis mukava tutustua työläisiin vähän syvällisemmin noiden vapaa-ajan rientojen merkeissä.
- kotiin päin
Minä myös erään firman pikkupomo ja täysi mulkku. Kehtooko sitä tulla marssille?
- tehtaan kiho
Minä taas olen paikallisella paparitehtaalla oikein isona herrana... tyhmä kun saapas, mutta liksa on mulla kova. Tehdäänkö diili... paperiduunarit? Jos tulen teidän kanssa Vappumarssille (ja vielä käymään punaisten haudoilla, jopa Koskenpäälläkin), niin lupaatteko tehdä mun tehtaassa töitä lujasti koko vuoden niska limassa ja ihan ilmaiseksi?
Amerikkalaiset eläkesäätiöt odottaa Suomen paperiteollisuudelta nyt tosi hyvää tulosta ja suuria osinkoja, joten... auttakaa nyt rasvanahkaduunarit miestä mäessä... ja jos tuosta hyvästä minä saan yhtiöltä kultaisena kädenpuristuksena vielä miljoonan euron erorahat ja pääsen itse alle 60-vuotiaana eläkkeelle, niin lupaan siitä hyvästä sponsoroida Jämsän vanhalle hautuumaalle petrolikäyttöisen joululyhdyn, joka palaa ilman uudelleentankkausta Jouluaatosta aina Uuteenvuoteen asti. Lyhdyn toimittaa joka vuosi hautuumaalle minun alaiseni pikkuherra (täysi typerys) ja noutaa sen myöskin sieltä aina ennen Loppiaista pois. Tässä nyt tulee oikean riistokapitalistin rehti kädenojennus työläisille... tehdäänkö diili...? - hoitsu
Tällä sivulla paljastuu taas tämä mielenterveysavohoidon taso. Ei voi kuvitella edes huumoriksi näitä kirjoitelmia, vaan lääkitys ja muu hoito on pahasti pielessä.
- Lev Troski
Vaan minä se olen ihan oikea ja aito työläinen ja mullahan ei ole muuta lääkitystä, kuin kaksi pulloa Kossua naamaan aina perjantai-iltana. Minähän en herrojen kanssa lähde samalle Vappumarssille. Olkoot sitten isoja taikka pieniä herroja.
Paperitehtaiden (niiden kohta suljettavien) Toverit!! Nyt kaikki Vappumarssille yhteisenä rintamana, mistä on pidettävä herrat ulkona. Sieltä on taas tuotu Israelista laivalastillinen appelsiineja Suomeen ja mieleosoituksena tälle hävyttömälle vääryydelle esitän, että jokainen paperikone vuorollaan seisoo yhden viikon Jokilaakson tehtailla. Eiköhän ala riistokapitalistit ja Israelin ystävät menemään kohta polvilleen.
Oli ne sentään hyviä aikoja, kun Johannes Virolainen pyysi aikoinaan Jasser Arafatin Suomeen saunomaan kanssaan. Suuri ja Mahtava Neuvostoliittokin oli silloin vielä voimissaan. Neuvostoliiton rajalla kun Suomesta sinne menevä paperirullajuna tarkastettiin pistokokein, niin jos yhdestäkin rullasta löytyi ryppyä paperista, niin koko juna takaisin Suomeen. Silloin oli naapurin Tovereilla oikea Isännän ääni kellossa. Aah... sitä ihanaa kylmän sodan aikaa...
Paperitehtaiden Toverit... Vappumarssilla tapaamme! - hoitsua hoitanut
Olen etsinyt marssia koskenpäältä ja kaipolan torilta mutta missä ihmeessä se menee?
- ponupannu
Olit nyt kyllä ihan väärillä suunnilla! Marssikulkue lähti Vekkulan Libanonista, kiertäen kaikkien perinteisten pontikankeittopaikkojen kautta, josta edettiin fiilis korkealla, sekä saappaat savessa ja liput kuraisina Jämsän Keskusaukiolle.
Kaipolan Punaiselta Torilta ei lähde enää nykyään marssimaan muita, kuin ainoastaan ne, kenen vuokrat sossu maksaa. Sekin marssi suuntautuu lähimpään kaljaräkälään, eikä suinkaan Jämsän Keskusaukiolle.
Koskenpäällä oli kyllä käynti punaisten haudoilla, mutta olet arvatenkin ollut juuri siihen aikaan etsimässä marssikulkuetta Kaipolan Punaiselta Torilta. Ensi vuoden Vappuna sitten uusi ja tuottaisampi yritys päästä Jämsässä työläisten marssikulkueeseen! - vladimir
Mikä on lyhyt, punainen ja haisee viinalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271