Jenskun hitit

dance again

Jennifer on viime vuosina todella panostanut musiiikkiinsa sillä häneltä tulee hittejä toisensa perään minkä ansiosta hän lienee popmaailman kuumin nainen hetkeen. Christinan ja Madonna flopattua ja kun Gaga ja Britneykin ovat hiljaiselossa ,jlo jyrää!

3

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HitJlo-tothefloor

Paljoa panostusta ei ko. henkilön musiikki vaadi, mikäli kappaleet ovat samaa tasoa kuin On the floor. Kyseinen biisi on koko kappaleen ajan saman asian toistoa, ja taustalla pyörivä konemusiikki ei todellakaan ole panostusta nähnyt.

JLo:n kappaleiden suosio perustuu yksinkertaisimmillaan päähänjumittuviin jumputuksiin ja la-la-la-pätkiin. Musiikkivideot ovat ainut asia mihin kyseinen naistähtönen panostaa, mutta niiden mielekkyydestä ei sen enempää.

Toivonmukaan tämä nainen valuttautuu alemmas, sillä ei kiinnosta kuulla radiosta kokoajan hänen kappaleitaan. Ei jää tilaa KUNNON musiikille.

• J-Lon puolustaja!

Kuules,oletkos ees tienny et J-Lo on kiertänyt ympäri maailmaa Dance Again-tour kiertuella? Ja sen että hän laulaa kaiken itse mukanaan taustalaulajat,olin katttomassa häntä hesassa ja hey, Jenny on aivan mahtava nainen! Ja , mix ees kuuntelet radioo jos sielt tulee mukamas jotakin ''paskaa''... -.-

• patija

Jep, JLo on harvoja artisteja jotka laulavat että tanssivat samaan aikaan ilman minkäänlaista playbackia. Olin itsekin katsomassa häntä Helsingissä että Tukholmassa ja vau! Nainen vetää kuin 20 vuotias, vaikka on jo 43 vuotias kahden lapsen äiti!

By the way, catwalkin viereiset paikat: mikä elämys!!! ♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      31
      2909
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1857
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1840
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1444
    5. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      73
      1390
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1298
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      24
      1275
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      78
      1201
    9. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1038
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      99
      1025
    Aihe