Millä paikkakunnalla Oulu on? Ko ollaan tässä muuttamassa sinne,niin olis kiva tietää. =D
Oulu?
9
73
Vastaukset
Oulu on pohjois-Suomen suurin kaupunki. Sijaitsee Itämeren rannalla. Suomen vaikeimmin kuljettavia kaupunkeja, paljon lähiöitä :) kaikenlaista hullua porukkaa löytyy ja nuorten kannattaa olla varovaisia kun liikkuvat yöllä. Paikkansa löytää kyllä kunhan oppii tavoille. Oululaisissa nimittäin on asennetta! Eikä draamalta välty kukaan.. :)
- voih
Nyt kyllä neiti liiottelee
- asdfghjklöä'
Oulu ei oo pohjois-suomessa. -.-' -.- -.-
No kyllähän se on :p Pohjois-Suomi, pohjois-pohjanmaa, nussitaan taas pilkkuaaaa! Pohjoisena minä tätä ainakin pidän, jos ajatellaan että tyypit muuttaa vaikka Helsingistä.
- sdfghjklöä'
Mutta jos tyypit muuttaa vaikka kädestä,niin oulu ei tosiaankaan ole pohjois-suomessa,niin se on merkitty karttoihinkin!
No see... Anteeksi ajattelemattomuuteni .. :-) Pohjois-pohjanmaa, kylläkyllä.
- vrdefc
Oulu ei ole Pohjois-Suomen suurin kaupunki ainakaan pita-alaltaa, asukasluvusta en tiedä... Rovaniemi on pinta-alaltaan suurin
- Oulutyttö
oulu on paras paikka :)
Tulukkaaha Iishäki (Ii) käyhmään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701