Kohta 6 kk, narttupentu. Mustaa, harmaata, valkoista ja hiven ruskeaa sakemannin korvien takana. Musta kuono. Malamuutin taipumus ottaa kaikesta hampailla kiinni. Ei suojelusviettiä tai paimentamista. Kiltti, ei agressioita ihmisiä tai muita eläimiä kohtaan; ei ärise esim. kahdelle kissallemme. Oppii nopeasti, mutta ei yritä erityisesti miellyttää ketään. Juoksee, juoksee, juoksee.. Luonne lähinnä Huskya. Meillä entuudestaan 6v. belgian paimenkoira malinoisuros. Koirat eivät tule keskenään toimeen. Nartulla pian juoksuaika ja haluaisimme löytää hänelle uuden kodin mahdollisimman pian. Meidän on ollut pakko eristää koirat toisistaan, koska malinoisimme todennäköisesti tappaisi tämän tyttelin. Romy/ Romi on jo yhtä iso, kuin Belkkarimme ja kasvanee isommaksi. Ruumiinrakenne on pitkähkö ja selkä on suora. Kaula on pitkä ja vahva. Eläinlääkäri on tarkistanut ja siruttanut. Matokuurin saanut, mutta ei rokotettu. Löytyisikö ketään, joka ottaisi omakseen? Maksoimme 300e itse, mutta annamme ilmaiseksikin, jos löytyy huskyn luonteen tunteva ja koiria rakastava henkilö. Kerrostaloon tai rivariin ei sovellu, koska ulvoo, kuin susi, jos yksin jätetään. Jos kiinnostaa, niin soita: 0453124954 Eura
Vastaukset 1
- heikkijooterve
Taitaa olla huumepäissään kun noin HIRVITTÄVÄ juttu tuli....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568