Olis mielenkiintoa mennä Hamamiin mutta häiritsee nuorena naisena jos mies pesijä, eli löytyykö hyvää Hamamia jossa nais pesijöitä naisille?
Löytyykö Hamamia jossa naisten pesijät naisia?
31
1969
Vastaukset
- nais___pesijät
Kaikkialla ei-turistialueella löytyy naisille naispesijät.
Mutta jos on noin herkkähipiäinen, kannattaa jättää menemättä. - n a i s ....p e s i
Jos otat itse rennosti ja asiallisesti pesun eli et tee siitä mitään numeroa, voi pesijänä olla yhtä hyvin mies tai nainen, ihan sama. Työ on työtä eikä ammatti-ihminen sotke siihen epäasiallisuutta.
- Karvakädet lääppimäs
Herkkä hipiäinen tai ei,kysyin vaan että onko kyseistä Hamamia.
En siis pyytänyt mielipiteitä sille että olenko liian herkkä tai nirso.
Minulla myöskin aika painavat syyt sille miksi en halua että on mies pesijä sillä on ollut mies hierojasta aika traumaattiset kokemukset.Kannattaa vaan vastata kysymykseen eikä siis alkaa arvostelemaan jos ei satu kelpaaman mies pesijä kun ette tiedä syistä mitään.- Player;))
Nolot sulle kun huomauttelet kirjotus virheistä mutta mikä sana on toi sun kirjottamas "ttä" tossa "Etsä nyt pelle tajua, ttä se on herkkähipiäinen yhteen!!??" lauseessa. Pilkka osu omaan nilkkaan xD Ja toisekseen, kannattaisko SUN harkita sitä aikaa terapiaan kun noin kiivastuit yhdestä kysymyksestä?
- Catwoman2134
Täällä haluttais kanssa tietää että onko ja jos on naispesijä hamameja niin missä?
Itelle olis kans ehkä vähän kiusallista koska kuitenkin pesee reisiä myöten,ainakin matkaoppaat ohjelman mukaan. - Litisinlätisin
Voi näitä ongelmia. Ehkä hamam ei tosiaan sovi sinulle, jos reisien peseminen on kiusallista.
- ruukkukuu
Ainakin nimeltään muistaakseni MIMOSA, jota Tjareborg suositteli. Siellä oli erikseen naisten ja miesten puoli ja tietty miehille mies pesijät ja naisille naiset.
- gemide
Juu, Mimosassa on naispesijät. Samoin on siinä vesipuiston-Migroksen takana/vieressä olevassa hamamissa, olikohan se nyt Cemberlitas...? Kannattaa etisiskellä paikallisten käyttämiä, kuten joku jo kirjoittikin. Turisteille suunnatuissa massarysissä on kaikki vinksin, vonksin sekaisin. Hamamista saa paremman kuvan, jos käy "perinteisessä" hamamissa, jossa naisilla ja miehillä omat puolensa. Turistirysissä "jakutseineen" on kaamea meteli ja ukkoa ja akkaa lähes päälleikkäin pesut liukuhihnatavaraa.
- yrittänyttä ei panna
gemide kirjoitti:
Juu, Mimosassa on naispesijät. Samoin on siinä vesipuiston-Migroksen takana/vieressä olevassa hamamissa, olikohan se nyt Cemberlitas...? Kannattaa etisiskellä paikallisten käyttämiä, kuten joku jo kirjoittikin. Turisteille suunnatuissa massarysissä on kaikki vinksin, vonksin sekaisin. Hamamista saa paremman kuvan, jos käy "perinteisessä" hamamissa, jossa naisilla ja miehillä omat puolensa. Turistirysissä "jakutseineen" on kaamea meteli ja ukkoa ja akkaa lähes päälleikkäin pesut liukuhihnatavaraa.
Siellä on myöskin eri kiva kylpylä nimeltään Transu, jossa pesijät ovat sukupuolineutraaleita
- hirveenviisas
Nyt on vain niin, että ihmiset on erilaisia. Toiset näkee mörköjä siellä sun täällä ja ehkä vähän itsekin ovat alttiita värittämään tavallisenkin kokemuksen epämääräiseksi, vihjaisevaksi tai likaiseksi. Näköjään joillekin jo sana hamam tai hieronta nostaa värveet pystyyn. Kait sitten saunakin. Mutta maammekin eri puolilla on asenteissa suuria eroja; yhdellä kylällä jo perhesauna on syntiä, toisella taas saunoo koko kylä yhdessä.
Jos käsittely alkaa tuntua väärältä, aika helppoa lienee sanoa että näpit irti, se on siinä. - benmi
Ihan Karat-hotellin vieressä pääkadun varrella on hamam, missä naispesijät -ja hierojat.
- Monta kertaa käynyt
Kokemukseni mukaan melkein kaikissa paikoissa voi pyytää nais- tai miespesijän.
- Maaruska
Karat hotellissa asuin viikon ja kävin viereisessä Hammametissa, jossa tosiaan oli naisia pesemässä ja hieromassa, bikinit päällähän siellä oltiin, vaikka kun olin lähtöä tekemässä, hotellin pari " herraa " tuli loikoilemaan siihen pestäväksi, tosin alapää kyllä oli pyyhkeellä peitettynä =) ajattelin kyllä että no huh, mutta keskityin vain mitä minulle siinä tehtiin, ensimmäinen kerta ja tosiaan ei viimeinen, oli olo kyllä sen jälkeen enemmän kuin saunapuhdas =)
- mintttuuuuu
10 kertaa matkanneena ja kylpylästä nauttineena.. voit varausta tehdessäsi sanoa että haluat nais pesijän ja onnistuu.. hyvää matkaa =D
Jos kyseisestä paikasta ei löydy naista, hakevat he ystävällisesti viereisestä paikasta sellaisen juuri sinulle.- joka reissu hamamiin
Minäkin varasin naispesijän, mutta siellä oli miespesijä kuitenkin, vaikka vielä kysyin paikan päällä, sanoivat että ei ole... No, ei se nyt niin paha juttu ollutkaan. Ihan asiallisia miehiä. Tekevät sitä työkseen ja ovat tottuneet, ei mitään asiatonta, turha pelätä.
- Catwoman3462
Eikö se ole jokaisen oma henkilö kohtainen asia että haluaako nais vai mies pesijän? Naurattaa lukee kun jotkut on niin kiihkosia täällä että hermostuu heti jos joku on vähän " herkkähipiäisempi". Niin ja joko joku jo kerkes tarkistaa kirjotus virheet?? Hehhe! ;DD Eikö olis järkevä vaan vastata kysymykseen ja olla spekuloimatta jonkun ihmisen herkkähipiäisyyttä, tuli yhteen tai ei! ;D
- Mutfak
Pakko on kommentoida, kas kun ollaan kaikki kyökkipsykologeja.
- tytykka
Muutamia vuosia sitten olin Alanyassa, siellä oli hamam, nimeltään Mimosa, siellä oli naiset pesemässä naisia ja miehet miehiä. Myös hierojat olivat naisia.
- 457yhty787
Siis mitä v--ttua, eikö jengi osaa itse pestä itseään kun pitää olla joku toinen pesemässä? Sitten kitistään että "ne karvakädet on niin pervoja, ne vaan lääppii, pitää olla nainen". No mistä siitä naisestakaan tietää sehän voi olla lepso ja lääppiä kahta kauheammin. Opetelkaa nyt aikuiset ihmiset pesemään itse itsenne niin ei tarvi kitistä.
- joka reissu hamamiin
Miksi kommmentoit, kun et ilmi selvästikään ole koskaan käynytkään hamamissa kun et tiedä miten siellä toimitaan?
- Catwoman3214
Hahha! Sain hyvät naurut lukiessani sun kommenttias,katsos kun se kuuluu siihen Hamamiin että siellä asiakas pestään ja hierotaan vaahdolla. :D
Mut ei se mitään, ei kaikkee voikkaan tietää xD
- hammammi
Aika outuja kommentteja, ite kun kävin Pascha Bayn hamamissa (Turkissa, Alanyassa) niin mulle ei tullu mieleenkään mikään seksihieronta.
Se on erittäin kovakourainen ihon raavintapesu, ei tosiaankaan mitään silittelyä..
Siksi sitä suositellaan ennen auringonottoa kun ne raapii kaiken pintapaskan pois ja arska tarttuu sit paremmin.
Mulla palo nahka sen käsittelyn jälkeen.
Ai niin, onhan siinä sitten se öljyhieronta sen jälkeen, mutta sekin sattu kun vetävät raajoja kehosta irti ja painoipa tämä pieni nainen mun selkärangankin rutinoiden kera.
Minkäänlaista seksuaaliseen nautintoon viittaavaa tunnetta ei tullut.
Päinvastoin, en suosittele kenellekkään, enkä mene enää ikinä.. - huhhuhhuh
minä miehenä haluan myös naispesijän ja vieläpä hyvännäköisen.
- Juntit
Me ajattelimme kysyä suositusta oppaalta. Todellakin matkaseurueen naiset haluavat naispesijän. Niin haluaisimme Suomessakin, joten mistään karvakäsistä tai ennakkoluuloista turkkilaisia kohtaan ei ole kyse. Olemme selkeästi vain niin tiukkapipoisia ja ikäviä ihmisiä ;D !
- AlanyaIlove
Alanyassa kävimme mieheni kanssa pienehkön hotellin Hamamissa. Mies pesijä oli varsinainen koomikko! Läiski miestäni välillä persuksille..:) Iski minulle samalla silmää. Ei kuitenkaan tilanne tuntunut mitenkään pahalta. Pesu ja kuorinta kesti varmaan vartin verran per henkilö. Ei pitänyt kiirettä. Kävin itse myös sillä hieronnassa pariin kertaan. En ole ennen hierojalla käynyt, enkä tiedä onko se aina yhtä mahtavaa?! Tämä oli kyllä aika uskomaton kokemus...Selkä kipu tiessään ja niin euforinen olo jälkeen päin.
- Khihihihihihi!
"Selkä kipu", khihihihihihih!
Se kirjotti että "selkä kipu", khihihihihihihihihi! - ...,
kunhan ei sentään meisselillä läiskinyt
- Rivieran Hamam
Hotelli Rivieran (Aurinkomatkoilla) yhteydessä olevassa hamamissa oli useita naispesijöitä koko seurueemme suureksi iloksi, kun menimme yhdessä Hamamiin äidit ja murroikäiset tyttäret, ja KYLLÄ käyn jatkossakin hamamissa ja VALITSEN naispesijän!
Missä päin MIMOSA on ? Onko lähellä rantaa, keskustaa tai onko joku hyvä merkki miten löytää ? :)
- @sara@
Tässäpä linkki Mimozan sivulle. Oli ihan hyvä paikka naispesijöineen. Ei tosin se halvin mahdollinen kuitenkaan.
http://www.alanyaguide.org/web/mimoza/index.htm - Liilamusta
Me kävimme Hamamissa, joka tilattiin oppaan kautta. Saatiin seurueen naisille naispesijä ja miehielle miespesijä. Kesti yli kaksi tuntia ja sisälsi pesun saunan puolella (kuorinta ja vaahto), kasvonaamion ja hieronnan öljyllä. Oli tosi mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974856
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2351964- 811583
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3281127Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974