Turkin "uskolliset" miehet

Rehellisyys maan perii

Kun täällä palstalla aina puhutaan kuinka uskottomia Turkkilaiset miehet on ajattelin kun täällähän voi nimettömänä kirjoittaa...niin olisi kiva kirjoittaa tänne miehen nimi kenen kanssa olevinaan uskoo seurustelevansa ja luulee että hän odottaa ainoastaan sinua.. ja laittaa nimen esim Ali ja sukunimi(ei välttämätön) ja paikka esim Marmaris olisi kiva nähdä kuinka monella sama mies odottamassa.Kokeillaanko naiset kuinka monella sama mies odottamassa Alanyassa,Marmariksessa ym paikassa Turkissa.Nähdään kuka mies esiintyy eniten listalla ja on...se olevinaan uskollinen mies.

217

109841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pah

      kyllä turkissa on niin paljon äijiä että ihme on jos yksikin sama löytyy... ihan hyvä keskustelu yritys, ei tosin jaksa innostaa.. Tuskin kukaan pitää turkkilaisia basaarikauppiaita kovin uskollisina, mutta tavis turkkilaiset tuskin poikkeaa kovin paljon meistä muista.

      • nita

        Pistänpä tänne yhden gigolon nimen näin aluksi. Ei tosin mitään kovin vakavaa meillä ollut, mutta kovasti mies on vaatinut etten minä Suomessa tekisi mitään muiden miesten kanssa (!!!).

        Hakan, Marmaris (Burak's Jewellers kultakaupassa töissä)

        Mielenkiintoista todellakin nähdä kuinka moni todella on "uskollisen" miehen löytänyt. Toivottavasti ei vaan tällainen kirjoittelu kenellekään aiheuttaisi sydänsuruja, pilkettä silmäkulmassa pitäisi olla jokaisella joka turistipaikoissa turkkilaisen miehen kanssa ryhtyy "lomaromanssiin" saati mihinkään vakavampaan.


      • Minä
        nita kirjoitti:

        Pistänpä tänne yhden gigolon nimen näin aluksi. Ei tosin mitään kovin vakavaa meillä ollut, mutta kovasti mies on vaatinut etten minä Suomessa tekisi mitään muiden miesten kanssa (!!!).

        Hakan, Marmaris (Burak's Jewellers kultakaupassa töissä)

        Mielenkiintoista todellakin nähdä kuinka moni todella on "uskollisen" miehen löytänyt. Toivottavasti ei vaan tällainen kirjoittelu kenellekään aiheuttaisi sydänsuruja, pilkettä silmäkulmassa pitäisi olla jokaisella joka turistipaikoissa turkkilaisen miehen kanssa ryhtyy "lomaromanssiin" saati mihinkään vakavampaan.

        Tässä myös yksi nimi, Marco joka työskentelee Alanyassa nahkavaate liikkeessä. Omistaa veljensä kanssa liikkeen, mahtaako olla kuinka monen tuttu?


      • Matkaajaminni
        Minä kirjoitti:

        Tässä myös yksi nimi, Marco joka työskentelee Alanyassa nahkavaate liikkeessä. Omistaa veljensä kanssa liikkeen, mahtaako olla kuinka monen tuttu?

        muttei meillä nyt mitään sen ihmeempää ollut taaskaan..Lähinnä vaan asiakas suhde, ostin takin taas häneltä.


      • Minä
        Matkaajaminni kirjoitti:

        muttei meillä nyt mitään sen ihmeempää ollut taaskaan..Lähinnä vaan asiakas suhde, ostin takin taas häneltä.

        Voisitko matkaajaminni kertoa tästä Marcosta minulle enemmän,jos olet tavannut hänet useasti,laita vaikka sähköpostiin...


      • Minä
        Minä kirjoitti:

        Voisitko matkaajaminni kertoa tästä Marcosta minulle enemmän,jos olet tavannut hänet useasti,laita vaikka sähköpostiin...

        Tässä tämä osoite, [email protected]


      • Matkajaminni
        Minä kirjoitti:

        Tässä tämä osoite, [email protected]

        ei meillä mitään juttua ole tms..ikinä ollutkaan.
        No, hänellä on naisia enemmänkin sen tiedän.
        Laadukasta nahkaa ja tehdään mittojen mukaan.


      • Minä
        Matkajaminni kirjoitti:

        ei meillä mitään juttua ole tms..ikinä ollutkaan.
        No, hänellä on naisia enemmänkin sen tiedän.
        Laadukasta nahkaa ja tehdään mittojen mukaan.

        Marcon kanssa yhteyttä kolme vuotta ja koko tämän ajan hän on sitkeästi luvannut vaikka mitä,että menisin hänen luokse. Kiinnostaisi vain tietää kuinka "vilkas liikenne" hänellä on, en ole kuvitellutkaan olevani hänelle ainoa. Kerro tarkemmin jos tiedät, olisin kiitollinen.


      • Matkaja minni
        Minä kirjoitti:

        Marcon kanssa yhteyttä kolme vuotta ja koko tämän ajan hän on sitkeästi luvannut vaikka mitä,että menisin hänen luokse. Kiinnostaisi vain tietää kuinka "vilkas liikenne" hänellä on, en ole kuvitellutkaan olevani hänelle ainoa. Kerro tarkemmin jos tiedät, olisin kiitollinen.

        marcolla on:))
        Olin kesäkuun 4 viikkoa ja sinä aikan hänellä oli 5-6 naista kierroksessa. Kävelin päivittäin liikken ohi ja juteltiin.
        Itse en ollut hänen kanssa "sillain"..


      • minä vaan
        Minä kirjoitti:

        Tässä myös yksi nimi, Marco joka työskentelee Alanyassa nahkavaate liikkeessä. Omistaa veljensä kanssa liikkeen, mahtaako olla kuinka monen tuttu?

        On tuttu, toissa kesänä olin sen kanssa. Täys gigolo.


      • Minä
        minä vaan kirjoitti:

        On tuttu, toissa kesänä olin sen kanssa. Täys gigolo.

        Pidätkö häneen vielä yhteyttä?


      • Minä
        Matkaja minni kirjoitti:

        marcolla on:))
        Olin kesäkuun 4 viikkoa ja sinä aikan hänellä oli 5-6 naista kierroksessa. Kävelin päivittäin liikken ohi ja juteltiin.
        Itse en ollut hänen kanssa "sillain"..

        ...näistä naisista,kertoiko Marco sinulle ja oliko nämä naiset paikan päällä just silloin? Kerro kaikki mitä tiedät!


      • matkaaja minni
        Minä kirjoitti:

        ...näistä naisista,kertoiko Marco sinulle ja oliko nämä naiset paikan päällä just silloin? Kerro kaikki mitä tiedät!

        niin markolla soi puhelin monta kertaa ja tämä jo tuskaili että mihin hän joutuu niden tyttöjen kanssa.
        Kuulema oli treffejä tiedossa. Me ollaan enepi kavereita. Kiva käydä moikkaamassa ja ainahan sieltä joku takki tulee ostettua.
        Seuraavana päivinä olin yhdes baaris niin marco oli yhden tytön kanssa myös siellä ja kun tyttö lähti odotti toista jo..muuta en tiedä.


      • Minä
        matkaaja minni kirjoitti:

        niin markolla soi puhelin monta kertaa ja tämä jo tuskaili että mihin hän joutuu niden tyttöjen kanssa.
        Kuulema oli treffejä tiedossa. Me ollaan enepi kavereita. Kiva käydä moikkaamassa ja ainahan sieltä joku takki tulee ostettua.
        Seuraavana päivinä olin yhdes baaris niin marco oli yhden tytön kanssa myös siellä ja kun tyttö lähti odotti toista jo..muuta en tiedä.

        kysyn että, sekö näytti siltä että heillä keskenään oli jotain "säpinää",Marcolla ja tytöillä siis?


      • matkaajaa
        Matkaajaminni kirjoitti:

        muttei meillä nyt mitään sen ihmeempää ollut taaskaan..Lähinnä vaan asiakas suhde, ostin takin taas häneltä.

        moi...puhutaanko nyt marcosta joka on ollut töissä sifalarin hotelissa.Tunteeko joku tämän marcon??


    • Ikävöivä tyttö

      se ihana mies työskenteli hotellissamme Sun park Gardenissa. SE oli tarjoilija nimeltä Erdinc. Se lähetteli mulle joka päivä lentosuukkoja ja se halaili mua ja mä sitä! SE oli ihanaa ja nyt se kaikki on ohi, sillä en nää sitä enää ikinä. oon yrittäny etsiä sen messengeriä mut en oo löytäny. se on mahdotonta löytää ku siellä on niin paljon turkkilaisista miehistä! mut mä en tuu ikinä unohtamaan Erdinc:iä! Se pysyy aina mun muistoissa ja kuvissa!=)

      • minä

        Tässä yksi on töissä Alanyassa Ravintola özduygu father & son ravintolassa ja nimi on yalcin Baz (Dino) Siinä oiva esimerkki.Varokaa!!


      • hiili
        minä kirjoitti:

        Tässä yksi on töissä Alanyassa Ravintola özduygu father & son ravintolassa ja nimi on yalcin Baz (Dino) Siinä oiva esimerkki.Varokaa!!

        niin rumaa naista ei suomesta löydy että ei sais tarjolian tai taxikuski. "anteksi tytöt",nautika prinsessan olosta seilä,mutta muistoja ne vaan on vanhuuden päiviksi,ja sitten hymylyttä.


      • Juulia
        hiili kirjoitti:

        niin rumaa naista ei suomesta löydy että ei sais tarjolian tai taxikuski. "anteksi tytöt",nautika prinsessan olosta seilä,mutta muistoja ne vaan on vanhuuden päiviksi,ja sitten hymylyttä.

        basaareilta. Täysi ammattimainen :))


      • JUupelis!
        Juulia kirjoitti:

        basaareilta. Täysi ammattimainen :))

        Alanyassa, Sun Park Gardenissa sellainen mies nimeltä Ulas. SE kaikissa suomalaisnaisissa kiinni! lähti mun siskon kaa baariin ja yritti lähennellä muuta, mut siskoo ei kiinnostanu Ulas. Sisko halus vaan baariin , ei siks ku Ulas lähti! Ulas lopulta suuttu ku sisko ei ollukkaa kiinnostunu. sellasia miehiä...


      • turisti

        olen ollut lomalla samassa hotellissa alanyassa. Huomasin että siellä on ihan yleisenä käytäntönä että tarjoilijat flirttailevat turisti-naisten kanssa. Minäkin sain lentosuukkoja, mutta en mä siitä mitään haaveita kehitä. Tule järkiisi!


      • nainen
        JUupelis! kirjoitti:

        Alanyassa, Sun Park Gardenissa sellainen mies nimeltä Ulas. SE kaikissa suomalaisnaisissa kiinni! lähti mun siskon kaa baariin ja yritti lähennellä muuta, mut siskoo ei kiinnostanu Ulas. Sisko halus vaan baariin , ei siks ku Ulas lähti! Ulas lopulta suuttu ku sisko ei ollukkaa kiinnostunu. sellasia miehiä...

        Sama tyyppi yritti minuakin oikein sitkeästi Sun Parkissa jotain viisi vuotta sitten! Siis niinku viisi vuotta! Eikö ne siat muutu ikinä!


    • Jaana

      Tuncay Alanyassa. tai tiedä tuosta.
      me ei luvattu mitään.

    • tyttö

      ..hengenpelastaja.. onkohan sillä joka viikko uus kiikareissa..? Kleopatra rannalta..

      • nita

        joku can tai jan ehkä.

        työskenteli viime vuonna ainakin yhen hotellin respassa.mitäpä mahtaa nykyään kuulua,aika tekijä!!


      • tiitu
        nita kirjoitti:

        joku can tai jan ehkä.

        työskenteli viime vuonna ainakin yhen hotellin respassa.mitäpä mahtaa nykyään kuulua,aika tekijä!!

        alanya ja basaarista kauppa, jossa myydään vaatteita. kaupan nimeä en muista, mutta oli kaupparivin viimeinen putiikki yhdellä basaarin poikkikadulla. poikien nimet kadir ja ullah. (en tiedä miten kirjoitetaan).

        hyvä idea todellakin! älkää tyttökullat uskoko kaikkea mitä teille sanotaan. niiden kanssa voi korkeintaan pitää hauskaa, niin kuin hekin pitävät teidän kanssanne.


      • PiiKKi
        tiitu kirjoitti:

        alanya ja basaarista kauppa, jossa myydään vaatteita. kaupan nimeä en muista, mutta oli kaupparivin viimeinen putiikki yhdellä basaarin poikkikadulla. poikien nimet kadir ja ullah. (en tiedä miten kirjoitetaan).

        hyvä idea todellakin! älkää tyttökullat uskoko kaikkea mitä teille sanotaan. niiden kanssa voi korkeintaan pitää hauskaa, niin kuin hekin pitävät teidän kanssanne.

        sen kaupan nimi on joku serena-tyyliin..x) vitun helmii jätkii!!!xD siis ollaa hyvii kavereita!x)


      • cici
        PiiKKi kirjoitti:

        sen kaupan nimi on joku serena-tyyliin..x) vitun helmii jätkii!!!xD siis ollaa hyvii kavereita!x)

        Olet taas yksi tyhmä suomalaistyttö jolle Kadir nauraa selkänsä takana.. Itse ymmärrän Turkkia,ja monta kertaa olen vierestä todistanut miten suomalaistyttöä viedään kun pässiä narussa, ja nauretaan päälle..Oikea gigolo, joka ilta baarissa metsästämässä..


      • Rääväsuu
        PiiKKi kirjoitti:

        sen kaupan nimi on joku serena-tyyliin..x) vitun helmii jätkii!!!xD siis ollaa hyvii kavereita!x)

        Turkkilaiset jätkät ei oo helmii. Mutta TÄSSÄ tapauksessa hyvin voi arvata mitä "siis ollaa HYVII kavereita!" tarkottaa tässä tekstissä...
        Eli Vähän intiimimpää hommaa..

        PRKL!!


      • tiitu
        cici kirjoitti:

        Olet taas yksi tyhmä suomalaistyttö jolle Kadir nauraa selkänsä takana.. Itse ymmärrän Turkkia,ja monta kertaa olen vierestä todistanut miten suomalaistyttöä viedään kun pässiä narussa, ja nauretaan päälle..Oikea gigolo, joka ilta baarissa metsästämässä..

        tällä kertaa minä olen se, joka vei kuin pässiä narussa. oikeastaan sanoin jo heti ensi kättelyssä hänelle itsellekkin, että turhaan tuhlaa aikaansa ja rahojaan minuun, ei tipu. taisi poika arvella, että niinhän ne kaikki sanoo. niin siinä sitten kävi. kadir tuhlasi aikaa ja aika reippaasti rahaakin, mutta ilman jäi. hyviä ystäviä meistä tuli kuitenkin.

        ollaankohan samassa poitsussa? tosi hyvän näkönen, aika lyhyt. töissä veljensä omistamassa vaateliikkeessä.


      • miina
        tiitu kirjoitti:

        tällä kertaa minä olen se, joka vei kuin pässiä narussa. oikeastaan sanoin jo heti ensi kättelyssä hänelle itsellekkin, että turhaan tuhlaa aikaansa ja rahojaan minuun, ei tipu. taisi poika arvella, että niinhän ne kaikki sanoo. niin siinä sitten kävi. kadir tuhlasi aikaa ja aika reippaasti rahaakin, mutta ilman jäi. hyviä ystäviä meistä tuli kuitenkin.

        ollaankohan samassa poitsussa? tosi hyvän näkönen, aika lyhyt. töissä veljensä omistamassa vaateliikkeessä.

        nä satun olemaan kihloissa tän typerän pässin kanssa.. ja namik ei oo kadirin veli.


      • tina
        tiitu kirjoitti:

        tällä kertaa minä olen se, joka vei kuin pässiä narussa. oikeastaan sanoin jo heti ensi kättelyssä hänelle itsellekkin, että turhaan tuhlaa aikaansa ja rahojaan minuun, ei tipu. taisi poika arvella, että niinhän ne kaikki sanoo. niin siinä sitten kävi. kadir tuhlasi aikaa ja aika reippaasti rahaakin, mutta ilman jäi. hyviä ystäviä meistä tuli kuitenkin.

        ollaankohan samassa poitsussa? tosi hyvän näkönen, aika lyhyt. töissä veljensä omistamassa vaateliikkeessä.

        ihan sydäntä lämmittää kun mun kihlatusta puhutaan noin.. namik ei oo kadirin veli


    • just me

      Mahtaako kukaan tietää Alanyan yhdessä Mehmed Leder liikkessä työskentelevää Levent Özgürdalia =) ??

      • Retiisi

        Tiedän niitä jotain tyyppejä. Minkä näkönen?


      • just me
        Retiisi kirjoitti:

        Tiedän niitä jotain tyyppejä. Minkä näkönen?

        No se on sellanen aika pieni mut sit silla on vähän sellanen pieni mömppis =).. mun mielestä ainakin söpö. sillä on mukava hymy =)
        Ainakin tänä kesänä työskentelee liikkeessä joka on aika lähellä satamaa..
        sit sillä on vähän partaa tai sellasta..


    • Kondomi

      Muistakaa tytöt ja pojat myös huolehtia kondomin käytöstä ettei tule ikäviä tuliaisia Suomeen. Lomakohteissa tartunnan vaara aina suurempi.
      Hauskaa saa ja kannattaa pitää, mutta järkevästi!

    • Marmaris

      Tänä kesänä tutustuin Osmaniin Marmariksessa. Tulinen mies!!!!!????

      • Iines

        Olitko siis milloin tämän Osmannin kanssa?Minä olin toukokuussa.Hän taitaa olla aivan yleinen "naimakone".


      • Teija

        On se jännä kun luulin että me "seurustellaan" kyseisen herra Osmannin kanssa ja joku täällä kyselee että onko hän tosissaan? Se siitä rehellisyydestä...Alkaa ihan naurattaan kuinka hyvä hän näköjään on valehtelemaan...On kuulemma uskollinen...Mikä on teidän tarina???


      • Kirsi

        On nämä jutut niin uskomattomia että onko ne totta vai kuka valehtelee.Tulipa taas paha mieli kun luin juttuja "ystävästäni"Osmanista.


      • Sari
        Kirsi kirjoitti:

        On nämä jutut niin uskomattomia että onko ne totta vai kuka valehtelee.Tulipa taas paha mieli kun luin juttuja "ystävästäni"Osmanista.

        miksi valehdella usko vaan kaikki on totta. Marmariksessako on vain yksi Osman!!!!!!


      • Teija

        Mun Ossi on venemies.Mites sun?Ja ei mikään nuori enään!!!


      • Marmaris
        Teija kirjoitti:

        Mun Ossi on venemies.Mites sun?Ja ei mikään nuori enään!!!

        Sama taitaa olla. No voihan .......


      • Teija
        Marmaris kirjoitti:

        Sama taitaa olla. No voihan .......

        Milloin olette tavanneet?Kuinka vakavaa?Ja vieläkö pidätte yhteyttä?Oletko ehkä menossa taas sinne?Ettei osuta saaman aikaan.Menen lokakuussa tiedoksi vain.


      • Kikka
        Teija kirjoitti:

        Milloin olette tavanneet?Kuinka vakavaa?Ja vieläkö pidätte yhteyttä?Oletko ehkä menossa taas sinne?Ettei osuta saaman aikaan.Menen lokakuussa tiedoksi vain.

        Olen tuntenut Osmanin n. 8-vuotta, vakavuudesta en tiedä mitään, en ota sitä itsekään mitenkään vakavasti. Tiedän etten ole ainoa. Marmarikseen olen menossa syy- tai lokakuussa. Mitä väliä vaikka sattuisimme samaan aikaan?


      • Teija
        Kikka kirjoitti:

        Olen tuntenut Osmanin n. 8-vuotta, vakavuudesta en tiedä mitään, en ota sitä itsekään mitenkään vakavasti. Tiedän etten ole ainoa. Marmarikseen olen menossa syy- tai lokakuussa. Mitä väliä vaikka sattuisimme samaan aikaan?

        Ei minusta ole kilpailemaan nuorten tyttöjen kanssa olen jo iäkkäämpi ihminen siksi on parempi olla eri aikaan Marmariksessa.


      • Kikka
        Teija kirjoitti:

        Ei minusta ole kilpailemaan nuorten tyttöjen kanssa olen jo iäkkäämpi ihminen siksi on parempi olla eri aikaan Marmariksessa.

        En ole nuori minäkään, enkä käsitä mitä tarkoitat kilpailemisella??? En ole eläessäni kilpaillut mistään, en aikakaan miehestä, enkä aijo kilpailla nytkään!


      • Daria
        Teija kirjoitti:

        Ei minusta ole kilpailemaan nuorten tyttöjen kanssa olen jo iäkkäämpi ihminen siksi on parempi olla eri aikaan Marmariksessa.

        Osmanilla ei ole yhtäkään nuorempaa tyttöä, joten "kilpailet" varmasti samassa sarjassa oman ikäistesi kanssa. En vaan ymmärrä mitä te näette hänessä, johan sen muutenkin näkee että hän pyörittää ties kuinka montaa naista samaan aikaan, täysin sumeilematta.


      • Teija
        Kikka kirjoitti:

        En ole nuori minäkään, enkä käsitä mitä tarkoitat kilpailemisella??? En ole eläessäni kilpaillut mistään, en aikakaan miehestä, enkä aijo kilpailla nytkään!

        Minä taidan olla liian vanha tällaisiin keskusteluihin.Sanavalintani oli ehkä väärä kun sanoin kilpailla.En tarkoittanut sen kummempaa.Ihmetyttää vaan hänen tyylinsä...Mutta kai tämä on huumorilla otettava ja ei tosissaan...


      • Pieni pyöreä
        Teija kirjoitti:

        Minä taidan olla liian vanha tällaisiin keskusteluihin.Sanavalintani oli ehkä väärä kun sanoin kilpailla.En tarkoittanut sen kummempaa.Ihmetyttää vaan hänen tyylinsä...Mutta kai tämä on huumorilla otettava ja ei tosissaan...

        Tämä meidän yhteinen murummehan pitää vähän vanhemmista ja pyöreistä naisista. Tosiaan huumoria peliin ja pidetään hauskaa niin kauan kuin pystytään.


      • Teija
        Pieni pyöreä kirjoitti:

        Tämä meidän yhteinen murummehan pitää vähän vanhemmista ja pyöreistä naisista. Tosiaan huumoria peliin ja pidetään hauskaa niin kauan kuin pystytään.

        Kyllä minäkin olen jo parhaat vuodet elänyt eli ikä lähempänä 50 tai miten se nyt ottaa ja onhan tuota kilojakin kertynyt että kyllä se näköjään Turkissa kelpaa.Mutta nautitaan huumorilla kun vielä voidaan..ei tosissaan ikinä ja syödään kalaravintolassa minne meidät naiset viedään joita jallitetaan.Mutta huumorilla naatitaan.Ja uskomatonta minä olen mummo jo ja on vientiä.


      • niille riitttäisi..
        Teija kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen jo parhaat vuodet elänyt eli ikä lähempänä 50 tai miten se nyt ottaa ja onhan tuota kilojakin kertynyt että kyllä se näköjään Turkissa kelpaa.Mutta nautitaan huumorilla kun vielä voidaan..ei tosissaan ikinä ja syödään kalaravintolassa minne meidät naiset viedään joita jallitetaan.Mutta huumorilla naatitaan.Ja uskomatonta minä olen mummo jo ja on vientiä.

        suomalaiset turistit! Paljon saksalaisia lomailee siellä,venäjältä paljon myös käyvät ym. euroopasta. Hyi!!! Omin silmin olen nähnyt ja jotain siellä käydessäni myös kokenut.


      • Ihmettelijä
        Kirsi kirjoitti:

        On nämä jutut niin uskomattomia että onko ne totta vai kuka valehtelee.Tulipa taas paha mieli kun luin juttuja "ystävästäni"Osmanista.

        Otatteko te noin tosissaan mitä ne teille "vakuuttaa". Nauravat varmaan Turkissa paskaisia oikein porukalla näille meidän fiksuille Suomalaisille naisille.

        En voi sanoa muuta kuin otan osaa ja toivottavasti joskus tulette järkiinne tai tulee vielä monet itkut.


      • Guzelim
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Otatteko te noin tosissaan mitä ne teille "vakuuttaa". Nauravat varmaan Turkissa paskaisia oikein porukalla näille meidän fiksuille Suomalaisille naisille.

        En voi sanoa muuta kuin otan osaa ja toivottavasti joskus tulette järkiinne tai tulee vielä monet itkut.

        IHMETTELIJÄLLE tiedoksi,että me fiksut suomalaisnaiset sentään hallitsemme oikeinkirjoituksen.Jos sinä olet myös fiksu,niin miksi kirjoittaa Suomalaiset naiset ISOLLA ÄSSÄLLÄ,ja mites tuo tekstisi taso on noin matala?


      • Anonyymi
        Teija kirjoitti:

        Mun Ossi on venemies.Mites sun?Ja ei mikään nuori enään!!!

        Ei kai bora veneen venemies?


    • tyttö

      ..ei ole ollut yhden hengenpelastajan kanssa...? Kleopatrarannalta.. (nimenkin tiedän, mutta sanon vain, jos joku todella on ollut sen kans..)

      • Matkaaja

        Robin...?


      • tyttö
        Matkaaja kirjoitti:

        Robin...?

        onneks ei oo sama henkilö! :) olisin tosiaan pettyny..


    • Marmaris

      Onkos tuttuja poikia Marmariksessa Vagabundo nimisessä baarissa?

      • oli..

        Tosin viime vuodelta... Tänä vuonna melkein kaikki on siirtyneet naapuribaareihin! Tuttuja bar-x:ssä, salt'n'pepa:ssa tai sea sidessa?


    • Mummo

      Siinä baarikadulla on kauppa nimeltään Serena-x. Sen omistaa tyyppi nimeltään Nahmed (tai joku sellanen). Sen kans pärtsäilin skootterilla ja vähän sitten muutakin. tosi mustasukkanen tapaus on Hän... Puhuu tosi hyvää suomee ja montaa muutakin kieltä...

      • Tiina

        olen ehkä "urani" aikan ollut noin 20-30 turkkimiehen kanssa ja kaikki on ollu mustiksia,eli itse kyllä sauhuttaa joka suuntaan mutta kamala kysely koko ajan, että onko muita poikakavereita ymym.
        Näyttävät itse kirjeitään ymym kuvia naisistaan ja osa kyllä ihan rehellisesti sanoo että on muitakin.
        Silti peräävät naisiltaan uskollisuutta
        Kiva mennä aina treffaan uudestaan ilamsen kummempii sitoumuksia.
        Nytkin on pari kierroksessa yksi kemerissä ja yksi on marmariksessa. Tuo alanyan poika välillä soittaa.


      • Tiina
        Tiina kirjoitti:

        olen ehkä "urani" aikan ollut noin 20-30 turkkimiehen kanssa ja kaikki on ollu mustiksia,eli itse kyllä sauhuttaa joka suuntaan mutta kamala kysely koko ajan, että onko muita poikakavereita ymym.
        Näyttävät itse kirjeitään ymym kuvia naisistaan ja osa kyllä ihan rehellisesti sanoo että on muitakin.
        Silti peräävät naisiltaan uskollisuutta
        Kiva mennä aina treffaan uudestaan ilamsen kummempii sitoumuksia.
        Nytkin on pari kierroksessa yksi kemerissä ja yksi on marmariksessa. Tuo alanyan poika välillä soittaa.

        Tässä joitakin mun käyttämiä uskollisia (tai vähemmän) miehiä.
        marmaris: Danny(Ali) Ahmet, James(özan) Tiger, weeti
        Ichmeler: Patrick,Dennis,"martti" Tango,Dennis2 rannalta
        Kemer:Mikado,Hazan,Aliamed
        Alanya: Saku,Mehmet ai niin1,2, ja 3 oli niitä mehmettejä
        ,Gary,Hasan,Donny
        valitetavsti en tiedä kaikkien oikeita nimiä.
        No mut hei tytöt pitäkää hauskaa ja kumitelkaa niiden kanssa.


      • esperanza

        No tuttu hemmohan tuo Namik on! Itsekin 2 vuotta sitten erehdyin viettämään viikon ko. ihmisen kanssa ja oli mustasukkainen kun mikä. Skootterilla ajeltiin ympäri Alanyaa ja se näytti mitä uskomattomampia paikkoja. Hauska ja mukava tapaus vaikkakin on seurustelee suomalaisen matkaoppaan kanssa,tai ainakin vielä toukokuussa seurusteli. Itse olen sitä mieltä että ei ota niitä miehiä liian vakavasti ja lomaromanssit kunniaan :)


      • !!!!!=)
        Tiina kirjoitti:

        Tässä joitakin mun käyttämiä uskollisia (tai vähemmän) miehiä.
        marmaris: Danny(Ali) Ahmet, James(özan) Tiger, weeti
        Ichmeler: Patrick,Dennis,"martti" Tango,Dennis2 rannalta
        Kemer:Mikado,Hazan,Aliamed
        Alanya: Saku,Mehmet ai niin1,2, ja 3 oli niitä mehmettejä
        ,Gary,Hasan,Donny
        valitetavsti en tiedä kaikkien oikeita nimiä.
        No mut hei tytöt pitäkää hauskaa ja kumitelkaa niiden kanssa.

        toinen lista: Hasan, Erdinc, Ali, Isa, Murat, Ulas, Aytut...siinä ne oli! tunteeko kukaan?


      • Maria
        !!!!!=) kirjoitti:

        toinen lista: Hasan, Erdinc, Ali, Isa, Murat, Ulas, Aytut...siinä ne oli! tunteeko kukaan?

        Mistä päin tämä Ali on ja missä töissä jos vaikka tuntisin????


      • Aa*
        !!!!!=) kirjoitti:

        toinen lista: Hasan, Erdinc, Ali, Isa, Murat, Ulas, Aytut...siinä ne oli! tunteeko kukaan?

        Kerrohan missä tää Murat työskenteli? Oliks se Alanyassa? Kerro kaikki!!


      • Mimmi
        !!!!!=) kirjoitti:

        toinen lista: Hasan, Erdinc, Ali, Isa, Murat, Ulas, Aytut...siinä ne oli! tunteeko kukaan?

        Hei!

        Missäpäin tämän listan tyypit vaikuttavat? Aika yleisiä nimiä, varsinkin Aleja tuntuu riittävän..

        Onko hotelleissa työskentelevät pojat tulleet tutuiksi?


      • Netta
        Aa* kirjoitti:

        Kerrohan missä tää Murat työskenteli? Oliks se Alanyassa? Kerro kaikki!!

        Tämä likka tuntee Muratin joka työskenteli pari vuotta sitten ravintola Queen`s Gardenissa ja nyt viimeiset pari vuotta Garagessa. Tarjoilee ja heittää huimia tansseja baaritiskillä. Mahtava tyyppi, käyn moikkaamassa taas kuukauden kuluttua.
        Alanyassa siis.


      • minä
        Tiina kirjoitti:

        olen ehkä "urani" aikan ollut noin 20-30 turkkimiehen kanssa ja kaikki on ollu mustiksia,eli itse kyllä sauhuttaa joka suuntaan mutta kamala kysely koko ajan, että onko muita poikakavereita ymym.
        Näyttävät itse kirjeitään ymym kuvia naisistaan ja osa kyllä ihan rehellisesti sanoo että on muitakin.
        Silti peräävät naisiltaan uskollisuutta
        Kiva mennä aina treffaan uudestaan ilamsen kummempii sitoumuksia.
        Nytkin on pari kierroksessa yksi kemerissä ja yksi on marmariksessa. Tuo alanyan poika välillä soittaa.

        Kenet tunnet kemerissä????On varmaan sama jonka mä tunnen.


      • Marmaris?
        !!!!!=) kirjoitti:

        toinen lista: Hasan, Erdinc, Ali, Isa, Murat, Ulas, Aytut...siinä ne oli! tunteeko kukaan?

        Onko kyseinen Hasan Marmariksesta?Missä töissä?


      • juu
        Tiina kirjoitti:

        Tässä joitakin mun käyttämiä uskollisia (tai vähemmän) miehiä.
        marmaris: Danny(Ali) Ahmet, James(özan) Tiger, weeti
        Ichmeler: Patrick,Dennis,"martti" Tango,Dennis2 rannalta
        Kemer:Mikado,Hazan,Aliamed
        Alanya: Saku,Mehmet ai niin1,2, ja 3 oli niitä mehmettejä
        ,Gary,Hasan,Donny
        valitetavsti en tiedä kaikkien oikeita nimiä.
        No mut hei tytöt pitäkää hauskaa ja kumitelkaa niiden kanssa.

        Missäs Mehmetit ovat töissä?


      • Kalanainen
        Netta kirjoitti:

        Tämä likka tuntee Muratin joka työskenteli pari vuotta sitten ravintola Queen`s Gardenissa ja nyt viimeiset pari vuotta Garagessa. Tarjoilee ja heittää huimia tansseja baaritiskillä. Mahtava tyyppi, käyn moikkaamassa taas kuukauden kuluttua.
        Alanyassa siis.

        Oiskos kyseessä sama henkilö, oli ainakin alkukesästä töissä Casablanca-baarissa Robin Hoodia vastapäätä, mutta nyt kuulemma vaihtanut työpaikkaa, en tiedä mihin. Mahtavat liikkeet tiskin takana ja muutenkin...Aika herkkä ihminen, tällä hetkellä verisesti loukkantunut kun oletin hänen "viihdyttävän" muitakin naisia...


      • Ihmettelija
        Kalanainen kirjoitti:

        Oiskos kyseessä sama henkilö, oli ainakin alkukesästä töissä Casablanca-baarissa Robin Hoodia vastapäätä, mutta nyt kuulemma vaihtanut työpaikkaa, en tiedä mihin. Mahtavat liikkeet tiskin takana ja muutenkin...Aika herkkä ihminen, tällä hetkellä verisesti loukkantunut kun oletin hänen "viihdyttävän" muitakin naisia...

        Murat on varmasti niin loukkaantunut, niin loukkaantunut kun kehtaatkin ehdottaa etta han "viihdyttaa" muitakin naisia...ja uskot mita han sanoo!!??? Oletko todellakin noin sinisilmainen????


      • Kalanainen
        Ihmettelija kirjoitti:

        Murat on varmasti niin loukkaantunut, niin loukkaantunut kun kehtaatkin ehdottaa etta han "viihdyttaa" muitakin naisia...ja uskot mita han sanoo!!??? Oletko todellakin noin sinisilmainen????

        Juu, Murat siellä odottaa mua ja vaan mua, ei vilkasekkaan toisiin naisiin...Mä en luota yhteenkään turkkilaiseen mieheen, eikä mulla oo aikomuksissakaan mennä Alanyaan lähiaikoina sitä morjestaa. Mulla on ihan omat kuviot Suomessa, ja niin varmasti Muratilla Turkissakin vaikka on niin kunnollinen mies. Turkkilaisten miesten kanssa on ihan kiva pitää mukavaa, mut ei niistä kyllä vakiäijiks oo, liian erilainen kulttuuri ja arvot. Halusin vaan tietää, onko "mun" Murat kiksassu jotain turistiakkaa lähiaikoina, voisin laittaa sille postin, et kiinni jäit. "En ole semmonen mies..." ja bullshit!


      • maria

        Mihin kaikkialle se vei sut? Kale kukkulalle ihailee sataman valoja? Vuoristoon näköalapaikalle kuhertelemaan? Dim-joelle päiväksi rentoutumaan? Halailiko se sua ja sano että oot niin ihana ja erilainen kun muut ja tuoksutkin niin hyvälle? Milloin olit sen kanssa ja ootko nähny sitä useinkin?


      • tara
        Tiina kirjoitti:

        Tässä joitakin mun käyttämiä uskollisia (tai vähemmän) miehiä.
        marmaris: Danny(Ali) Ahmet, James(özan) Tiger, weeti
        Ichmeler: Patrick,Dennis,"martti" Tango,Dennis2 rannalta
        Kemer:Mikado,Hazan,Aliamed
        Alanya: Saku,Mehmet ai niin1,2, ja 3 oli niitä mehmettejä
        ,Gary,Hasan,Donny
        valitetavsti en tiedä kaikkien oikeita nimiä.
        No mut hei tytöt pitäkää hauskaa ja kumitelkaa niiden kanssa.

        Kyse on siis niistä turkin "uskollisista" miehistä, vai? Mites nää suomen uskollistakin uskollisemmat naiset sitten ;) ? Montako nimee tossa listassa olikaan? Heh, no ei mitään, jatka samaan malliin! :D


    • Retiisi

      Eihän se minua varsinaisesti odota, mutta tuli tutustuttua paremminki.. Eli Heikin baarista sellanen ku Fabio. Tunteeko kukaan?

    • tyttö

      Että turkin pojat on kaikki yhen sortin gigoloja? Ite menin onneton retkahtamaan vähän liikaa yhteen hengenpelastajaan.. Olikohan kaikki sille vaan huvittelua (tai no huvittelun yritystä) ku mitään ei tavallaan tapahtunu..? Vaikutti tosi mukavalta pojalta muuten.. eikä lässyttäny mitään imeliä kohteliaisuuksia.. olisko voinu olla tosissaan? Minä tyttö nimittäin aidon mennä sitä vielä kattomaan!

      • Kyllä

        Olet nyt ymmärtänyt asian ihan oikein!
        Ei kai kukaan tosissaan pitkää suhdetta sieltä haekaan, vaan hetken hurmiota kuuman turkkilaisen kanssa. Voit uskotella ihan huoletta olevasi hänelle se ainoa, samaa potaskaa sinullekin syötetään! Nauti siis vain hetkestä!


      • helmen

        Ei se ihan niinkään ole. Itse löysin helmen ja ollaan seurusteltu muutama vuosi, olemme myös naimisissa. Tässä suhteessa on niin, että minä olen se kokeneempi. Hän on seksimielessä ollut vain kahden kanssa minua aikaisemmin ja tämän kuulin ihan muulta ihmiseltä kuin häneltä itseltään!
        Alanyassa kuitenkin 95% miehistä ovat gigoloita näkemäni perusteella. Monta tyttöä olen joutunut siellä lohduttelemaan ja tyypillisiä tapauksia on esim. ollut, että poika on mennyt tytön kanssa kihloihin ja jo joittenkin viikkojen päästä naimisiin toisen kanssa. Joten monet eivät jaksa olla uskollisia.
        Kun mieheni ei käynyt muitten tyttöjen kanssa ulkona, rannalla paneskelemassa kun en ollut paikalla, hänen ystävänsä ihmetteli syvästi, että miksi?!
        Joten monet eivät edes ymmärrä, miksi pysyä uskollisena...Kannattaa käyttää ihan maalaisjärkeä niitten miesten kanssa. Jotkut osaavat leperrellä NIIN kauniisti, mutta siihen se jääkin...Tsemppiä :)


      • Nena
        helmen kirjoitti:

        Ei se ihan niinkään ole. Itse löysin helmen ja ollaan seurusteltu muutama vuosi, olemme myös naimisissa. Tässä suhteessa on niin, että minä olen se kokeneempi. Hän on seksimielessä ollut vain kahden kanssa minua aikaisemmin ja tämän kuulin ihan muulta ihmiseltä kuin häneltä itseltään!
        Alanyassa kuitenkin 95% miehistä ovat gigoloita näkemäni perusteella. Monta tyttöä olen joutunut siellä lohduttelemaan ja tyypillisiä tapauksia on esim. ollut, että poika on mennyt tytön kanssa kihloihin ja jo joittenkin viikkojen päästä naimisiin toisen kanssa. Joten monet eivät jaksa olla uskollisia.
        Kun mieheni ei käynyt muitten tyttöjen kanssa ulkona, rannalla paneskelemassa kun en ollut paikalla, hänen ystävänsä ihmetteli syvästi, että miksi?!
        Joten monet eivät edes ymmärrä, miksi pysyä uskollisena...Kannattaa käyttää ihan maalaisjärkeä niitten miesten kanssa. Jotkut osaavat leperrellä NIIN kauniisti, mutta siihen se jääkin...Tsemppiä :)

        Löysin hänet suomesta tosin. Ei hänkään kovin kokenut ollut seksimielessä.
        Hyvä suhde hyvä liitto.
        Nyt pian hänen luokseen aurinkoon. Olen täällä ollut vaan asioita hoitamas.Meillä 2 vuotias tyttö.
        Lisää on tulossa pikkusia.
        Mieheni nimi on Mehmet muttei löydy listoilta. Valitan.


      • NNN
        Nena kirjoitti:

        Löysin hänet suomesta tosin. Ei hänkään kovin kokenut ollut seksimielessä.
        Hyvä suhde hyvä liitto.
        Nyt pian hänen luokseen aurinkoon. Olen täällä ollut vaan asioita hoitamas.Meillä 2 vuotias tyttö.
        Lisää on tulossa pikkusia.
        Mieheni nimi on Mehmet muttei löydy listoilta. Valitan.

        Ja te uskotte...?


      • jeps

        Kyllä sieltä kunnon miehiäkin löytyy...


      • hekoheko
        Nena kirjoitti:

        Löysin hänet suomesta tosin. Ei hänkään kovin kokenut ollut seksimielessä.
        Hyvä suhde hyvä liitto.
        Nyt pian hänen luokseen aurinkoon. Olen täällä ollut vaan asioita hoitamas.Meillä 2 vuotias tyttö.
        Lisää on tulossa pikkusia.
        Mieheni nimi on Mehmet muttei löydy listoilta. Valitan.

        Ootko varma ettei ole listoilla jonkun?


    • Huh

      Kyllähän tiesin että suomitytöt on sata kertaa ansioituneempia seksituristeja kuin äijät, mutta tää alkaa olla jo aika mieletöntä! :-D Huvittavaa! :)

    • utelias

      Tunteeko kukaan Oktayta tai Süleymania alias Süloa Januksesta?Entä muut työntekijät siellä?
      Entä Doorsin sisäänheittäjiä?

      • *****

        minä tunnen doorsin siäänheittäjän, nimi on milan. sillä on sellaset pitkät hiukset yleensä aina kiinni ponnarilla... onko sulla ollut jotai säpinää sen kanssa????


      • utelias
        ***** kirjoitti:

        minä tunnen doorsin siäänheittäjän, nimi on milan. sillä on sellaset pitkät hiukset yleensä aina kiinni ponnarilla... onko sulla ollut jotai säpinää sen kanssa????

        Sellainen vähäm lyhyempi,mielettömän ihanat silmät ja hyvät hampaat,25v.???
        Jotain pientä säpinää mutta ei mitään elämää suurempaa :)


    • Suomalainen mies

      Viestejä lukiessani en voinut muuta kuin ihmetellä.Vajoaako suomalainen nainen näin alas.Ottaisitte sitten edes rahaa palveluksistanne niin saisittepahan ilmaisen matkan.

      Itse katson todella tarkkaan tästä lähtien kenen kanssa harrastan lähempää tuttavuutta.

      Tosin turkissakävijät taitavat kuulua ihan "omaan" luokkaansa, joten valinnan tekeminen ei luulisi olevan vaikeaa.

      • Johannes

        Eipä nuo kaikki Turkissa kävijät "sellaisia" tyttöjä ole, jotka siellä auliisti jakelevat, tai saavat (miten sen nyt ottaa)!
        Eiköhän sitä kannattaisi itse kunkin peiliin katsoa, miettiä jos oma muija siellä juoksee, että
        miksiköhän..?
        Osaavathan nuo tummat pojat kohdella naista kuin
        kuningatarta, osoittavat huomiota, jota ei kotona saa.
        Sen mukaan kaikki miehet jotka käyvät Tallinnassa,
        siis Virossa tai Venäjällä, Espanjassa tai yleensä missä tahansa ovat "sellaisia", eli vain
        hakemassa naista sänkyynsä!
        Mitenköhän ne puntit loppujen lopuksi menevät?


      • Tumma ja kaunis
        Johannes kirjoitti:

        Eipä nuo kaikki Turkissa kävijät "sellaisia" tyttöjä ole, jotka siellä auliisti jakelevat, tai saavat (miten sen nyt ottaa)!
        Eiköhän sitä kannattaisi itse kunkin peiliin katsoa, miettiä jos oma muija siellä juoksee, että
        miksiköhän..?
        Osaavathan nuo tummat pojat kohdella naista kuin
        kuningatarta, osoittavat huomiota, jota ei kotona saa.
        Sen mukaan kaikki miehet jotka käyvät Tallinnassa,
        siis Virossa tai Venäjällä, Espanjassa tai yleensä missä tahansa ovat "sellaisia", eli vain
        hakemassa naista sänkyynsä!
        Mitenköhän ne puntit loppujen lopuksi menevät?

        Eipä mulla oikeastaan muuta sanottavaa ole kun että Johannes on aivan oikeassa.

        Itse ainakin käyn siellä enemmän ilmapiirin takia. Sitä en väitä etteikö niitä poikia/miehiä olis kiva katsella ja ehkä vähän kokeilla kun tosiaan kohtelevat hieman eritavalla tyttöjä/naisia kun suomipoika. Ja tiedän senkin että kun suhteet menee vakavaksi turkkilaisen kanssa niin silloin suomipoika kohtelee paremmin!

        Ja siksipä en ainakaan minä halua mitään vakavaa Turkkilaisen kanssa mutta hauskaa saa pitää vai pitäiskö siellä istua naama nurinpäin joka ilta (niinkun yleensä tehdään kotimaassa) eikä sais pitää hauskaa tietyissä rajoissa?

        Ja tuo lista aihe on mun mielestä ihan hyvä aihe. Saattaa palauttaa jonkun tytön maanpinnalle sekä jotkut saattavat huomata että kannattaa harrastaa turva seksiä niiden kanssa ja unohtaa loman loputtua ja tavata sitten ehkä seuraavalla lomalla taas uudestaan.


      • nainen
        Tumma ja kaunis kirjoitti:

        Eipä mulla oikeastaan muuta sanottavaa ole kun että Johannes on aivan oikeassa.

        Itse ainakin käyn siellä enemmän ilmapiirin takia. Sitä en väitä etteikö niitä poikia/miehiä olis kiva katsella ja ehkä vähän kokeilla kun tosiaan kohtelevat hieman eritavalla tyttöjä/naisia kun suomipoika. Ja tiedän senkin että kun suhteet menee vakavaksi turkkilaisen kanssa niin silloin suomipoika kohtelee paremmin!

        Ja siksipä en ainakaan minä halua mitään vakavaa Turkkilaisen kanssa mutta hauskaa saa pitää vai pitäiskö siellä istua naama nurinpäin joka ilta (niinkun yleensä tehdään kotimaassa) eikä sais pitää hauskaa tietyissä rajoissa?

        Ja tuo lista aihe on mun mielestä ihan hyvä aihe. Saattaa palauttaa jonkun tytön maanpinnalle sekä jotkut saattavat huomata että kannattaa harrastaa turva seksiä niiden kanssa ja unohtaa loman loputtua ja tavata sitten ehkä seuraavalla lomalla taas uudestaan.

        ASIAA !


      • Murmeli
        Tumma ja kaunis kirjoitti:

        Eipä mulla oikeastaan muuta sanottavaa ole kun että Johannes on aivan oikeassa.

        Itse ainakin käyn siellä enemmän ilmapiirin takia. Sitä en väitä etteikö niitä poikia/miehiä olis kiva katsella ja ehkä vähän kokeilla kun tosiaan kohtelevat hieman eritavalla tyttöjä/naisia kun suomipoika. Ja tiedän senkin että kun suhteet menee vakavaksi turkkilaisen kanssa niin silloin suomipoika kohtelee paremmin!

        Ja siksipä en ainakaan minä halua mitään vakavaa Turkkilaisen kanssa mutta hauskaa saa pitää vai pitäiskö siellä istua naama nurinpäin joka ilta (niinkun yleensä tehdään kotimaassa) eikä sais pitää hauskaa tietyissä rajoissa?

        Ja tuo lista aihe on mun mielestä ihan hyvä aihe. Saattaa palauttaa jonkun tytön maanpinnalle sekä jotkut saattavat huomata että kannattaa harrastaa turva seksiä niiden kanssa ja unohtaa loman loputtua ja tavata sitten ehkä seuraavalla lomalla taas uudestaan.

        on sama oikeus kuin miehilläkin, siis kokeilla erilaisia seuralaisia, vaikka turkkilaisia.
        Ne pojat ovat sitä paitsi uskollisia viikon kerrallaan, eli niin kauan kuin Suomi-tyton loma kestää. Seuraava koneellinen tuokin sitten uusia seuralaisia, ja kaikki ovat tyytyväisiä, niin Suomi-tyttö, kuin Turkki-poikakin. Kokemuksia kertyy, ja voi niitä verrata oman maan seuralaisiin. Eihän kannata ostaa sikaakaan säkissä, vertailu on aina paikallaan, ja vain kokemuksen kautta pääsee parhaimpaan tulokseen.


      • realisti
        Tumma ja kaunis kirjoitti:

        Eipä mulla oikeastaan muuta sanottavaa ole kun että Johannes on aivan oikeassa.

        Itse ainakin käyn siellä enemmän ilmapiirin takia. Sitä en väitä etteikö niitä poikia/miehiä olis kiva katsella ja ehkä vähän kokeilla kun tosiaan kohtelevat hieman eritavalla tyttöjä/naisia kun suomipoika. Ja tiedän senkin että kun suhteet menee vakavaksi turkkilaisen kanssa niin silloin suomipoika kohtelee paremmin!

        Ja siksipä en ainakaan minä halua mitään vakavaa Turkkilaisen kanssa mutta hauskaa saa pitää vai pitäiskö siellä istua naama nurinpäin joka ilta (niinkun yleensä tehdään kotimaassa) eikä sais pitää hauskaa tietyissä rajoissa?

        Ja tuo lista aihe on mun mielestä ihan hyvä aihe. Saattaa palauttaa jonkun tytön maanpinnalle sekä jotkut saattavat huomata että kannattaa harrastaa turva seksiä niiden kanssa ja unohtaa loman loputtua ja tavata sitten ehkä seuraavalla lomalla taas uudestaan.

        jos kokeilla haluaa, niin järki päässä kuitenkin ja ottaa koko homman hauskanpidon kannalta.
        On aika naivia kuvitella, että nämä turkkilaiset naistenkaatajat olisivat jollekin yhden illan/viikon turistitytölle uskollisia, älkää nyt naurattako!
        Siis olisivat selibaatissa puoli vuotta, vuoden, ei kai kukaan voi tosissaan sellaista edes odottaa keneltäkään mieheltä, ulkomaiselta tai suomalaiselta, rantaleijonalta tai ihan tavalliselta mieheltäkään?
        Mies on mies, nainen on nainen ja nainen määrittelee rajat.
        Herätkää tytöntylleröt jo.


      • sugasuga
        Tumma ja kaunis kirjoitti:

        Eipä mulla oikeastaan muuta sanottavaa ole kun että Johannes on aivan oikeassa.

        Itse ainakin käyn siellä enemmän ilmapiirin takia. Sitä en väitä etteikö niitä poikia/miehiä olis kiva katsella ja ehkä vähän kokeilla kun tosiaan kohtelevat hieman eritavalla tyttöjä/naisia kun suomipoika. Ja tiedän senkin että kun suhteet menee vakavaksi turkkilaisen kanssa niin silloin suomipoika kohtelee paremmin!

        Ja siksipä en ainakaan minä halua mitään vakavaa Turkkilaisen kanssa mutta hauskaa saa pitää vai pitäiskö siellä istua naama nurinpäin joka ilta (niinkun yleensä tehdään kotimaassa) eikä sais pitää hauskaa tietyissä rajoissa?

        Ja tuo lista aihe on mun mielestä ihan hyvä aihe. Saattaa palauttaa jonkun tytön maanpinnalle sekä jotkut saattavat huomata että kannattaa harrastaa turva seksiä niiden kanssa ja unohtaa loman loputtua ja tavata sitten ehkä seuraavalla lomalla taas uudestaan.

        Oot aivan täysin oikeessa! Mikäs siinä, kivan näkösiä poikia kattellessa ja hauskaahan sinne mennään pitämään!! On tietty jokaisen oma asia kuin pitkälle niiden kans menee... Ite en mee pientä flirttiä pitemmälle,koska tiedän millaisia ne voivat olla enkä usko lomaromansseihin. Tarvin jotain vakavampaa...mutta jos hauskaa haluu pitää niin suosittelen Alanyaa kaikille! Kavereita oon sieltä saanu vaikka kuin, ku oon tehny selväksi niille että romanssit ei kiinnosta...


    • angie

      tunteeko kukaan cihania adanasta??jossain baarissa töissä en tiä tarkemmin...hyvännäkönen nuori poitsu :) ja baaritiskin takana pyörii....

    • surkea suomalainen mies

      En tiedä kirjoittaako näihin suomi24:n (ihmissuhde)nettikeskusteluihin tietyn tyyliset naiset vai mikä siinä mättää että näistä tulee aina niin pahalle tuulelle :|.

      Toivottavasti tämä nyt ei kerro laajemmasta naisten ajattelutavan muutoksesta vaan, että näitä "vanhanaikaisiakin" naisia vielä riittäisi tulevaisuudessakin.

      • Hannah

        Eli lohdutuksen sananen sinulle, itse olen 25v neitonen ja paljon reissaillut, niin keski-euroopassa kuin etelän lomakohteissakin. Olen peräänkuuluttamasi vanhanaikainen nainen, joka on sitä mieltä että seksi kuuluu parisuhteeseen, eikä bonukseksi lomaa virkistämään.

        On kuitenkin jokaisen oma asia miten lomaansa viettää, joten ei seikkailuissa mitaan pahaa mielestäni ole jos nainen on vapaa ja muistaa käyttää kumia.. :)

        Hauskat kesän jatkot kaikille!


    • ;))

      Kauan mietin pitäiskö vajota niin alas että kysyisin...pakko kuitenkin! :) Elikkäs tietääkö kukaan Alanyassa paikkaa jossa voi ajaa törmäily-autoilla (muistaakseni nimeltään AutoScooter)?? Ja siellä töissä Mehmet...tutustuin häneen ja vaikutti oikein mukavalta. Tunteeks kukaan??

      • :((

        tunne Mehmetiä?? Hyvä niin ;)


      • ehkä
        :(( kirjoitti:

        tunne Mehmetiä?? Hyvä niin ;)

        No minkänäkönen se on?Mie tunnen yhen 185 cm.Vihree silmäsen ja vaal.ruskea kiharatukkasen söpöliinin!


      • :))
        ehkä kirjoitti:

        No minkänäkönen se on?Mie tunnen yhen 185 cm.Vihree silmäsen ja vaal.ruskea kiharatukkasen söpöliinin!

        Tää on maailman komein mies! Eikä tosiaan vaalee käkkäräpää vaan tumma...


    • 5v Alanyassa

      Asustelin juuri 5v Alanyassa ja tunnen suurimman osan paikallisista poitsuista..Yksikään niistä ei ollut "muijalleen"uskollinen.Heti kun selkänsä käänsit niin uus oli kehissä.Joskus jopa samaan aikaan..paras juttu mitä näin että kundi oli samaan aikaan rantsulla 2 mimmin kanssa ja ravas niiden väliä.Kumpikin eukko tuli vielä takas myöhemmin kesällä.Joskus joku naiskenteli toisen mimmin kanssa huoneessa ja toinen odotteli alakerran raflassa..ne kertoili mitä uskomattomimpia juttuja niille muijille ja kertoivat kaikki likaset yksityiskohdat joka muijasta toisilleen.Kun yks oli pannu..sano kaverilleen et ota sä se nyt ja se alotti jallittamisen " olen niin kade tolle,rakastan sua".Talvella ei paljon eukkoja sielä näy...täytyy yrittäää leipoa joku dami joka tulis jakelee...Ne kundit sanoo mitä vaan.Turkkilainen kundi ei oikeesti ikinä ota sellasta muijaa joka on jo Turkissa lomalla ollut...siks ne sitä kyselee..ja tunnetko turkkilaisia...ja muijat ilosesti kertoo lomamatkoistaan ja kundi ajattelee ett joku kävi jo...käytetty.Osalla sälleistä on kuitenkin perheen kautta varattuna muija,turkkilainen jonka kanssa ne menee naimisiin.Ajatelkaa oikeesti,MAKSAAKO KUNDI vai sinä..sanoo jo paljon..HALUAAKO TULLA SUOMEEN..sanoo jo paljon..viisumi/oleskelulupa.Jos kundi pyytää sua muuttamaan sinne...voi olla jo jotain..Järki käteen!!!!!!!!

      • realisti

        on ihan uskomatonta mitä kaikkea suomalaiset tytöt ja naiset suostuvat uskomaan, kun Turkin (tai minkä tahansa etelän maan) poika oikein kuiskuttelee.
        Ihan nuorten tyttöjen kohdalla vielä jotenkin ymmärrän että mennään retkuun, mutta jos kyseessä on täysi-ikäiset, täysipäiset ja muuten fiksut naiset, niin missä mättää?
        Ei kai he muutenkaan usko kaikkea soopaa mitä syötetään, kuinka asiat voivat heittää niin häränpyllyä kun kotimaa jää taakse, en ymmärrä, en.


      • Player
        realisti kirjoitti:

        on ihan uskomatonta mitä kaikkea suomalaiset tytöt ja naiset suostuvat uskomaan, kun Turkin (tai minkä tahansa etelän maan) poika oikein kuiskuttelee.
        Ihan nuorten tyttöjen kohdalla vielä jotenkin ymmärrän että mennään retkuun, mutta jos kyseessä on täysi-ikäiset, täysipäiset ja muuten fiksut naiset, niin missä mättää?
        Ei kai he muutenkaan usko kaikkea soopaa mitä syötetään, kuinka asiat voivat heittää niin häränpyllyä kun kotimaa jää taakse, en ymmärrä, en.

        Ihan samat jutut menevät läpi myös suomessa. Löytyy jos jonkin moista pilvissä viipertäjää että ei tarvitse kuin vähä lupailla paikkaa aurinkotuolissa niin johan ollaan jo haarat auki. Aina toimii ja tulee toimimaan.


      • realisti
        Player kirjoitti:

        Ihan samat jutut menevät läpi myös suomessa. Löytyy jos jonkin moista pilvissä viipertäjää että ei tarvitse kuin vähä lupailla paikkaa aurinkotuolissa niin johan ollaan jo haarat auki. Aina toimii ja tulee toimimaan.

        että näin on, kun tätäkin ketjua lueskelee. Pitäisikö itkeä vai nauraa?


    • Friitu

      onko kellään kokemusta miehistä jotka työskentelevät Alanyassa New Elvis Barissa? Kiinnostaisi vain tietää siellä työskentelevän Muratin "pukkeuden" tasosta...

      • Kalanainen

        Käys kattoo noi aikasemman mun laittamat jutut, onko sama Murat? Muakin kiinnostais tietää, väitti mulle olevansa erilainen mies...just...ei sillä, et olisin ees sinne takasin menossa. Vissiin vaihto työpaikkaa kesäkuun alussa Casablancasta toiseen baariin, ehkä Elvikseen??


      • Friitu
        Kalanainen kirjoitti:

        Käys kattoo noi aikasemman mun laittamat jutut, onko sama Murat? Muakin kiinnostais tietää, väitti mulle olevansa erilainen mies...just...ei sillä, et olisin ees sinne takasin menossa. Vissiin vaihto työpaikkaa kesäkuun alussa Casablancasta toiseen baariin, ehkä Elvikseen??

        Murattejahan Turkki on pullollaan, yleinen nimi. Se Murat ketä mä tarkotan on ollu jo muutaman vuoden ajan töissä Elviksessä.


      • tunnen...

        Tiedän Muratin. Yhdesti kävin kyseisessä ravintolassa syömässä ja sen jälkeen kiersin sen paikan ja Muratin kaukaa...vaikka oon varattu ei jättäny rauhaan edes rannalla saati jos kävelin tien toisella puolen...tuskin olin ainoa ;) Tunnetko sen?


      • Friitu
        tunnen... kirjoitti:

        Tiedän Muratin. Yhdesti kävin kyseisessä ravintolassa syömässä ja sen jälkeen kiersin sen paikan ja Muratin kaukaa...vaikka oon varattu ei jättäny rauhaan edes rannalla saati jos kävelin tien toisella puolen...tuskin olin ainoa ;) Tunnetko sen?

        Vielä pakko selventää että Elviksessä on työskennelly kakskin Muratia. Toinen on lyhyenläntä pullee poika, jota Heikiksikin kutsutaan. Tää mun tarkottama Murat on niistä se paremman näköinen ja tosi huonosti englantia puhuva. Kummasta sulla on kokemuksia?


      • Player
        Kalanainen kirjoitti:

        Käys kattoo noi aikasemman mun laittamat jutut, onko sama Murat? Muakin kiinnostais tietää, väitti mulle olevansa erilainen mies...just...ei sillä, et olisin ees sinne takasin menossa. Vissiin vaihto työpaikkaa kesäkuun alussa Casablancasta toiseen baariin, ehkä Elvikseen??

        Tottahan toki menet takaisin, naimisiin ja hankit viisi pientä puolikarvakättä. Onnea matkaan, sitä ei kyllä tule olemaan eli ei myöskään tarvita.


      • tunnen...
        Friitu kirjoitti:

        Vielä pakko selventää että Elviksessä on työskennelly kakskin Muratia. Toinen on lyhyenläntä pullee poika, jota Heikiksikin kutsutaan. Tää mun tarkottama Murat on niistä se paremman näköinen ja tosi huonosti englantia puhuva. Kummasta sulla on kokemuksia?

        Kokemusta mulla siis siitä muratista joka asuu talvet Jyväskylässä ja puhuu hyvin myös suomea...


      • Friitu
        tunnen... kirjoitti:

        Kokemusta mulla siis siitä muratista joka asuu talvet Jyväskylässä ja puhuu hyvin myös suomea...

        joo se murat onkin todella ärsyttävä... Tää mun Murat kultainen kuin mikä... kaksi vuotta sitten viimeksi nähnyt ja yrittää saada muhun yhteyttä edelleen vähintään kerran viikossa, vaikka en ole vastannut hänen puheluunsa kun viimeksi jouluna. Häiritsevä tilanne kaikin puolin. Mun kun on vaikea uskoa että se pitäis samalla yhteyttä myös muihin naisiin...kyllähän niitä kiimaisia suomalaisia naisia siellä pyörii riittävästi muutenkin, ettei sen takia tarvitsis muhun yhteyttä pitää. Varsinkin kun olen sanonut Muratille etten aijo mennä takas Alanyaan.


      • KAUNOTAR
        Friitu kirjoitti:

        joo se murat onkin todella ärsyttävä... Tää mun Murat kultainen kuin mikä... kaksi vuotta sitten viimeksi nähnyt ja yrittää saada muhun yhteyttä edelleen vähintään kerran viikossa, vaikka en ole vastannut hänen puheluunsa kun viimeksi jouluna. Häiritsevä tilanne kaikin puolin. Mun kun on vaikea uskoa että se pitäis samalla yhteyttä myös muihin naisiin...kyllähän niitä kiimaisia suomalaisia naisia siellä pyörii riittävästi muutenkin, ettei sen takia tarvitsis muhun yhteyttä pitää. Varsinkin kun olen sanonut Muratille etten aijo mennä takas Alanyaan.

        Olipa hyvä löytää tälläinen sivu!
        Muuten en tätä viitsisi mitenkään kommentoida,
        sillä tiedän omasta kokemuksesta että luotettavia Turkkilais-miehiä on!
        Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa!

        Mutta ihan kaikkea en nyt purematta niele!!!!
        Murat, jos nyt puhumme samasta ihmisestä, seurustelee kanssani.
        Asun kyllä vielä Suomessa, kun en asunto-asioitani, työpaikan irtisanomis-ajasta puhumattakaan ole
        kuntoon saanut,
        mutta olen muuttamassa hänen luokseen.

        Tutustuimme viime syyskuussa.
        Hän on uskollinen, maailman ihanin mies.
        Aina odottaa minua,
        eikä vapaa-aikaakaan hänellä juuri ole.
        Töitä tekee niin että pahaa tekee seurata.

        Jos viitsisitte kertoa hieman enemmän,
        sillä
        nyt vaivaa pahasti...

        Älkää jättäkö minua kitumaan!!!!!

        Vaikka rakkaaseeni luotan, haluan varmuuden tästä asiasta! -Väittääkö teistä joku muka tehneensä hänen kanssaan jotain ?
        Jos, niin kertokaa enemmän. Se olisi reilua.

        Olen nimittäin suuren elämän-muutoksen kokemassa,
        jo
        pelkästään muuttamalla maasta.
        -Ja vielä suuremman joulukuussa,
        jolloin saamme lapsen...


      • MURAT MURAT MURAT ?
        KAUNOTAR kirjoitti:

        Olipa hyvä löytää tälläinen sivu!
        Muuten en tätä viitsisi mitenkään kommentoida,
        sillä tiedän omasta kokemuksesta että luotettavia Turkkilais-miehiä on!
        Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa!

        Mutta ihan kaikkea en nyt purematta niele!!!!
        Murat, jos nyt puhumme samasta ihmisestä, seurustelee kanssani.
        Asun kyllä vielä Suomessa, kun en asunto-asioitani, työpaikan irtisanomis-ajasta puhumattakaan ole
        kuntoon saanut,
        mutta olen muuttamassa hänen luokseen.

        Tutustuimme viime syyskuussa.
        Hän on uskollinen, maailman ihanin mies.
        Aina odottaa minua,
        eikä vapaa-aikaakaan hänellä juuri ole.
        Töitä tekee niin että pahaa tekee seurata.

        Jos viitsisitte kertoa hieman enemmän,
        sillä
        nyt vaivaa pahasti...

        Älkää jättäkö minua kitumaan!!!!!

        Vaikka rakkaaseeni luotan, haluan varmuuden tästä asiasta! -Väittääkö teistä joku muka tehneensä hänen kanssaan jotain ?
        Jos, niin kertokaa enemmän. Se olisi reilua.

        Olen nimittäin suuren elämän-muutoksen kokemassa,
        jo
        pelkästään muuttamalla maasta.
        -Ja vielä suuremman joulukuussa,
        jolloin saamme lapsen...

        Kommentoikaa nyt hyvät ihmiset jotain !

        t. nainen epävarmuudessa


      • sls
        MURAT MURAT MURAT ? kirjoitti:

        Kommentoikaa nyt hyvät ihmiset jotain !

        t. nainen epävarmuudessa

        Ei muuta kuin kissa pöydälle! Tämä on sen verran väkevää draamaa et rupes sivullistakin kiinnostamaan...


      • KAUNOTAR
        sls kirjoitti:

        Ei muuta kuin kissa pöydälle! Tämä on sen verran väkevää draamaa et rupes sivullistakin kiinnostamaan...

        Sais tosiaan noi "murat-keskustelun" aloittajat tulla
        ilmottautumaan...
        Pää hajoaa ihan just!!!!
        ...Tämä EI voi olla totta...


      • hihhei
        KAUNOTAR kirjoitti:

        Sais tosiaan noi "murat-keskustelun" aloittajat tulla
        ilmottautumaan...
        Pää hajoaa ihan just!!!!
        ...Tämä EI voi olla totta...

        Sitä, että tämä on vain suomalainen saitti. Mutanttimuratti on käynyt myös polkasemassa turskan hajuisia norjalaisia ja ruotsalaisten rumempaa kaartia! Puhumattakaan niistä rasvaisista brittitytöistä, joita edes Belfastin rumin pommimies ei ole käynyt kiksauttamassa.

        Ai saatte myös lapsen? Voi, sehän on ihanaa.


      • KAUNOTAR
        hihhei kirjoitti:

        Sitä, että tämä on vain suomalainen saitti. Mutanttimuratti on käynyt myös polkasemassa turskan hajuisia norjalaisia ja ruotsalaisten rumempaa kaartia! Puhumattakaan niistä rasvaisista brittitytöistä, joita edes Belfastin rumin pommimies ei ole käynyt kiksauttamassa.

        Ai saatte myös lapsen? Voi, sehän on ihanaa.

        Ei ole mitään syytä miettiä mitään noin järjetöntä,
        sillä
        en hetkeäkään usko kyseessä edes olevan saman miehen. MINUN mieheni.
        Hän ei ole pettänyt,
        eikä varmasti sitä tee.

        Nyt vaan on niin uskomattoman kamala olo,
        kun
        en minkäänlaista vastausta saa näiltä keskustelun aloittajilta!

        Tottakai nousee ihokarvat pystyyn!!!!
        Oletko itse sattunut miettimään,
        että
        kaikki saattaa olla yhtä suurta väärinkäsitystä ?
        Mieti sitä...


      • Babygurl
        KAUNOTAR kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä miettiä mitään noin järjetöntä,
        sillä
        en hetkeäkään usko kyseessä edes olevan saman miehen. MINUN mieheni.
        Hän ei ole pettänyt,
        eikä varmasti sitä tee.

        Nyt vaan on niin uskomattoman kamala olo,
        kun
        en minkäänlaista vastausta saa näiltä keskustelun aloittajilta!

        Tottakai nousee ihokarvat pystyyn!!!!
        Oletko itse sattunut miettimään,
        että
        kaikki saattaa olla yhtä suurta väärinkäsitystä ?
        Mieti sitä...

        kauntotar haluun sanoo sulle yhen jutun.. älä usko noihin juttuihin.. ei kaikki miehet siel niin pahoja ole.. ihan oikeesti mulla on kaks kaverii menossa naimisii turkkilaisen kanssa.. kummankaa vanhemmat ei hyväksy suomalaista tyttöö mutta ne jätkät ei välitä.. niitä ei ees kiinnosta mitä suku ajattelee ja kun jätkä sanoo et muuta sen luo ni se merkitsee jo jotai.. et se ei ainakaa haluu sun kautta tulla suomee..


      • KissaBaby
        KAUNOTAR kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä miettiä mitään noin järjetöntä,
        sillä
        en hetkeäkään usko kyseessä edes olevan saman miehen. MINUN mieheni.
        Hän ei ole pettänyt,
        eikä varmasti sitä tee.

        Nyt vaan on niin uskomattoman kamala olo,
        kun
        en minkäänlaista vastausta saa näiltä keskustelun aloittajilta!

        Tottakai nousee ihokarvat pystyyn!!!!
        Oletko itse sattunut miettimään,
        että
        kaikki saattaa olla yhtä suurta väärinkäsitystä ?
        Mieti sitä...

        toss aon varmasti tullu joku väärinkäsitys.. tiiätsä monta murattii siel on.. kahen viikon aikana tutustuin 18 murattiin.. :/


      • KAUNOTAR
        Babygurl kirjoitti:

        kauntotar haluun sanoo sulle yhen jutun.. älä usko noihin juttuihin.. ei kaikki miehet siel niin pahoja ole.. ihan oikeesti mulla on kaks kaverii menossa naimisii turkkilaisen kanssa.. kummankaa vanhemmat ei hyväksy suomalaista tyttöö mutta ne jätkät ei välitä.. niitä ei ees kiinnosta mitä suku ajattelee ja kun jätkä sanoo et muuta sen luo ni se merkitsee jo jotai.. et se ei ainakaa haluu sun kautta tulla suomee..

        Tiedän ja uskon siihen ettei kaikki ole samanlaisia.
        Olen kuvitellut ettei häntä parempaa miestä olekaan...
        MUTTA: Keskustelun aloittaja kyseli NEB:ssä työskentelevästä Muratista. (New Elvis Bar)

        ...Mieheni on siellä....valitettavasti....

        Häneltä odottaisin kommentia...
        Mutta kiitos Sinulle! =)


      • BaByGuRL
        KAUNOTAR kirjoitti:

        Tiedän ja uskon siihen ettei kaikki ole samanlaisia.
        Olen kuvitellut ettei häntä parempaa miestä olekaan...
        MUTTA: Keskustelun aloittaja kyseli NEB:ssä työskentelevästä Muratista. (New Elvis Bar)

        ...Mieheni on siellä....valitettavasti....

        Häneltä odottaisin kommentia...
        Mutta kiitos Sinulle! =)

        eks siel oo muka kaks murattii töissä?? hei nenä pystyy ;)


      • Friitu
        KAUNOTAR kirjoitti:

        Olipa hyvä löytää tälläinen sivu!
        Muuten en tätä viitsisi mitenkään kommentoida,
        sillä tiedän omasta kokemuksesta että luotettavia Turkkilais-miehiä on!
        Sanokoot kuka tahansa, mitä tahansa!

        Mutta ihan kaikkea en nyt purematta niele!!!!
        Murat, jos nyt puhumme samasta ihmisestä, seurustelee kanssani.
        Asun kyllä vielä Suomessa, kun en asunto-asioitani, työpaikan irtisanomis-ajasta puhumattakaan ole
        kuntoon saanut,
        mutta olen muuttamassa hänen luokseen.

        Tutustuimme viime syyskuussa.
        Hän on uskollinen, maailman ihanin mies.
        Aina odottaa minua,
        eikä vapaa-aikaakaan hänellä juuri ole.
        Töitä tekee niin että pahaa tekee seurata.

        Jos viitsisitte kertoa hieman enemmän,
        sillä
        nyt vaivaa pahasti...

        Älkää jättäkö minua kitumaan!!!!!

        Vaikka rakkaaseeni luotan, haluan varmuuden tästä asiasta! -Väittääkö teistä joku muka tehneensä hänen kanssaan jotain ?
        Jos, niin kertokaa enemmän. Se olisi reilua.

        Olen nimittäin suuren elämän-muutoksen kokemassa,
        jo
        pelkästään muuttamalla maasta.
        -Ja vielä suuremman joulukuussa,
        jolloin saamme lapsen...

        Aika pelottava juttu jos puhumme samasta ihmisestä. Murat-nimisiä paikka vilisee ja mietinkin että millä ihmeellä selviäis puhutaanko me samasta henkilöstä. Toivon tosiaan sun kannalta että kyseessä olis eri tyyppi. Ulkomaalaistenkaan koko nimiä ei täällä varmastikaan saa julkasta joten kerronpa että tämän mun tunteman Muratin sukunimi alkaa K:lla ja loppuu C-kirjaimeen. Heitä sä jotain, vaikka puh.nron kaks viimestä numeroo niin katotaan täsmääkö.

        Mä tutustuin Muratiin kolme vuotta sitten toukokuussa. Elviksen muuhun porukkaan jo vuotta aijemmin. Kaks vuotta sitten ollaan viimeks nähty ja tosiaankin Murat soittelee mulle lähes päivittäin vaikken vastaakkaan hänen puheluihin... eilen viimeks rimputti 7 kertaa illan aikana.

        Mitään pahaa mulla ei oo sanottavaa hänestä, jos Muratilla olis vähänkin parempi englannin kielen taito niin ryntäisin ja muuttaisin varmasti oitis Turkkiin.

        Vaikka nyt oliskin kyseessä sama ihminen niin älä menetä toivoos, mä uskon että Murat on ihan kunnollinen mies pohjimmiltaan.

        Ja täällä turkkilaisten uskollisuutta epäileville, tunnen kolme tapausta jossa suomalainen nainen on onnellisessa avioliitossa turkkilaisen miehen kanssa


      • Kalanainen
        MURAT MURAT MURAT ? kirjoitti:

        Kommentoikaa nyt hyvät ihmiset jotain !

        t. nainen epävarmuudessa

        Tarkoitatko nyt Elvis-baarin Muratia?


      • Friitu
        Kalanainen kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt Elvis-baarin Muratia?

        Onkohan Alanyassa monta Elvis nimistä ravintolaa... Mä en nyt muista yhtään katujen nimiä mutta mun tarkottama New Elvis bar on atatyrkin patsaalta kävelymatkan päässä itäistä rantaa pitkin mennessä oikealla. Baarilla on myös oma ranta ja omistajan vaimo on suomalainen Anne...

        Odottelin hätääntynyttä raskaana olevaa koko aamun tänne.... palaillaan asiaan ensi viikolla...nyt oon internetin ulottamattomissa


      • Pettynyt
        Babygurl kirjoitti:

        kauntotar haluun sanoo sulle yhen jutun.. älä usko noihin juttuihin.. ei kaikki miehet siel niin pahoja ole.. ihan oikeesti mulla on kaks kaverii menossa naimisii turkkilaisen kanssa.. kummankaa vanhemmat ei hyväksy suomalaista tyttöö mutta ne jätkät ei välitä.. niitä ei ees kiinnosta mitä suku ajattelee ja kun jätkä sanoo et muuta sen luo ni se merkitsee jo jotai.. et se ei ainakaa haluu sun kautta tulla suomee..

        Valitettavasti se,että mies kutsuu asumaan luokseen ei vielä merkitse uskollisuutta.Itse tutustuin erääseen turkkilaiseen mieheen lähemmmin...Sattumien summien kautta paljastuikin,että mies oli menossa naimisiin raskaana olevan tyttöystävänsä kanssa,joka saapui miehen luokse ennen oman lomani loppua!Olin ottanut koko "jutun" vain lomaromanssin kannalta ilman vakavampia tunteita,mutta tuntui kyllä pahalta ,kun asia paljastui minulle...Etenkin tuon tulevan vaimon ja lapsen kannalta!Harmittaa,etten mennyt ja kertonut hänelle millaisen miehen on itselleen saamassa.Mies oli todella taitava valehtelija ja satujen kertoja ja minä menin halpaan!Tiedän kyllä myös onnellisempiakin tapauksia,joissa mies on pysynyt uskollisena ja avioelämä on jatkunut vielä ensihuumankin jälkeen...toivotaan,että sinun ja Muratin tapaus olisi yksi sellainen!Voimia ja jaksamista sinulle KAUNOTAR!


    • mätlock-kettu-einsfallfurwei

      ihme lotkoja tääkin maa täynnä. piste.

    • karvakäsi

      Yhtä uskollisia olemme kuin kärpäset paskakasalle. Emme.

      • ulkomaalaismyönteinen

        Tänne ei kirjottele ne, joille on käynyt turkissa tosi huonosti.

        Kahdelle kaverille, alle parikymppisiä tytteleitä, kävi kivasti turkissa. Toinen raiskattiin rannalla illalla, kun ei antanut niin turkki-poika otti väkisin ja toinen sekstaili koko viikon ja tuli raskaaksi. Molemmilla kohtuullinen tautituliaislista vielä tuomisina.

        Toinen kundi oli rehvastellut jälkeenpäin, että oli suvun rahoilla harjotellut panotaitoja saksalaisten huorien kanssa nuorempana ja tietenkin ilman kumia.

        Mukavaa turkin seksilomaa suominaiset.


      • Houbi
        ulkomaalaismyönteinen kirjoitti:

        Tänne ei kirjottele ne, joille on käynyt turkissa tosi huonosti.

        Kahdelle kaverille, alle parikymppisiä tytteleitä, kävi kivasti turkissa. Toinen raiskattiin rannalla illalla, kun ei antanut niin turkki-poika otti väkisin ja toinen sekstaili koko viikon ja tuli raskaaksi. Molemmilla kohtuullinen tautituliaislista vielä tuomisina.

        Toinen kundi oli rehvastellut jälkeenpäin, että oli suvun rahoilla harjotellut panotaitoja saksalaisten huorien kanssa nuorempana ja tietenkin ilman kumia.

        Mukavaa turkin seksilomaa suominaiset.

        No oli tosi järkevää mennä rannalle illalla.. kyl järkevä ihminen tajuu itekki ettei sinne kannata mennä illalla ku voi sattuu vaikka mitä.. tais se pää jäädä suomee kuitenki.. :/


    • Virgin

      jos kuka haluaa kotivävyn, niin hakeutukaa Marmaris, ravintola Eden ja siellä sisäänheittäjänä Ibrahim. Kovin halukas muuttamaan elämäänsä, siis ei kun paperit kuntoon ja mies Suomeen

    • Alanyassa käynyt

      Oletteko törmänneet näiden paikkojen tyyppeihin ja keihin? Vielä yhteyksissä jonkun kanssa?

      • juu

        Kyllä tutustuin, mukavia poikia! Yhteyksissä ei olla.


      • keijo

        joo törmättiin ja menivät kovin pahaan kuntoon.


    • Kumi

      Tästäkö nyt johtuu se sukupuolitautien räjähdysmäinen kasvu?

    • Darwin

      On sillätavoin, että meidän tuulipukutytöt tykkää
      enemmän näistä tummista suklaasilmistä. Usein
      näkee ostarilla, kun ko. tyttö vetää perässään
      pientä lomaromanssin tulosta.
      Tosin tämä on geeniperimän kannalta hyvä. Mutta
      naiset ovat tässä samanlaisia, kuin parjatut
      suomalaiset miehet, jotka ajattelevat vain
      "jalkovälillään".

      • Tiina

        Mulla oli kerran tosi kiva/kunnollinen mies turkissa/en sano nyt missä,koska tiiän että on naimisissakin suomalaisen naisen kanssa tänä päivänä. Mokasin itse homman menemällä toisen miehen kanssa petiin hetken huumassa. Oli nolo kun tämä ei vilkaissut sen jälkeen enään. Katsoi vain halveksuen.
        Tämä oli kunnollinen mies:))Täysi kympin aviomies.


      • Jooseppi
        Tiina kirjoitti:

        Mulla oli kerran tosi kiva/kunnollinen mies turkissa/en sano nyt missä,koska tiiän että on naimisissakin suomalaisen naisen kanssa tänä päivänä. Mokasin itse homman menemällä toisen miehen kanssa petiin hetken huumassa. Oli nolo kun tämä ei vilkaissut sen jälkeen enään. Katsoi vain halveksuen.
        Tämä oli kunnollinen mies:))Täysi kympin aviomies.

        Taidat olla unta nähnyt! No on se hyvä että jollain on sentään vielä sinisilmäinen kuva tästä maailmasta. Mukavaa jotta tuollaisia kaiken uskovia höpönaamoja pystyy vieläkin kusettamaan. Suuri kiitos siitä teille!


    • Hurlumhei

      on vauhti gigoloilla Turkinmaalla nykyään. Uusia on tullut paljon siitä kun viimeksi kävin.
      Vieläkö Alanyassa on sellaset naissankarit voimissaan kuin, Halil, Bahran, Oral, Tarek, ne oli 90-luvun kovia nimiä. Ja naisia riitti joka sormelle. Aina uskollisia yhdelle kerrallaan!

    • Selma

      Cem, baarimikko, hotelli Blue Heaven, Alanya

      • kaake

        Ei vaan...täys runkkari ja jalopenopippeli!


      • Selma
        kaake kirjoitti:

        Ei vaan...täys runkkari ja jalopenopippeli!

        Toi jalopeno... oli kyllä niin mielenkiintoinen ilmaisu että pliis, kerro mitä se tarkoittaa! Kuvataanko sillä kokoa vai muita ominaisuuksia?


    • KEHIIN!!!!

      niin tietää jo etukäteen...!!!

      • Guzelim

        Nimimerkille "KEHIIN",siis mikkä kuvat,miesten vai näiden "jalopenopippeleiden" ? :D


    • Player

      Pistää vihaks kaikki hyväuskoset ns. dillet suomi muijat. Jääkää sinne turkkiin, älkää tuoko tauteja tänne takas, kaikille paras. KIASUS!!

      • päivikki

        Ottaako noin koville, jos Suomi-tyttö pääsee irti
        ja tekee mitä tykkää. OOtko mahd. yli 60-kymppinen, vai muuten vaan äidin pikkupoika joka on kasvatettu tynnyrissä?
        Ainahan nainen on tehnyt mitä tykännyt, siitä ei vain ole aina niin avoimesti keskusteltu.
        Miehet luulevat omistavansa naisen ja "sallivansa"
        naisen tehdä sitä mihin antavat luvan. Ja katin paskat! Naiset ovat "antamisella" ja "pihtaamisella" hallinneet montaa valtakuntaa.
        Edelleenkin pätee sama, että mies luulee olevansa se perheen pää, onkin, mutta nainen se joka sitä päätä kääntelee.
        Että näin.


      • Flash Gordon
        päivikki kirjoitti:

        Ottaako noin koville, jos Suomi-tyttö pääsee irti
        ja tekee mitä tykkää. OOtko mahd. yli 60-kymppinen, vai muuten vaan äidin pikkupoika joka on kasvatettu tynnyrissä?
        Ainahan nainen on tehnyt mitä tykännyt, siitä ei vain ole aina niin avoimesti keskusteltu.
        Miehet luulevat omistavansa naisen ja "sallivansa"
        naisen tehdä sitä mihin antavat luvan. Ja katin paskat! Naiset ovat "antamisella" ja "pihtaamisella" hallinneet montaa valtakuntaa.
        Edelleenkin pätee sama, että mies luulee olevansa se perheen pää, onkin, mutta nainen se joka sitä päätä kääntelee.
        Että näin.

        Kuulostit jotenkin katkeralta.

        Luulenpa ettet koskaan ole tajunnut saatikka sitten elänyt tasapainoisessa ja hyvässä parisuhteessa.

        Hyvässä parisuhteessa ollaan kumppaneita, parhaita ystäviä, uskottuja ja myös toistensa rakastajia.

        Seksi on kumppaneiden välistä hellyydenosoitusta, joskus hieman rajumpaa aikuisten leikkiä, jossa tavoitellaan kummankin nautintoa.

        Hyvä parisuhde on helpompi muodostaa kun osapuolet jakavat saman äidinkielen ja kulttuuritaustan.

        Sinulle seksi tuntuu olevan lähinnä itsekästä valtapeliä. Onnea valitsemallasi tiellä.

        Kovinkaan monelle kunnolliselle suomalaiselle miehelle et enään kelpaa, oltuasi mokkisten huorana.

        Hyvää ja onnellista loppuelämää.


      • Guzelim
        päivikki kirjoitti:

        Ottaako noin koville, jos Suomi-tyttö pääsee irti
        ja tekee mitä tykkää. OOtko mahd. yli 60-kymppinen, vai muuten vaan äidin pikkupoika joka on kasvatettu tynnyrissä?
        Ainahan nainen on tehnyt mitä tykännyt, siitä ei vain ole aina niin avoimesti keskusteltu.
        Miehet luulevat omistavansa naisen ja "sallivansa"
        naisen tehdä sitä mihin antavat luvan. Ja katin paskat! Naiset ovat "antamisella" ja "pihtaamisella" hallinneet montaa valtakuntaa.
        Edelleenkin pätee sama, että mies luulee olevansa se perheen pää, onkin, mutta nainen se joka sitä päätä kääntelee.
        Että näin.

        PÄIVIKKI,ihan paras teksti aikoihin! :D Kiitos tästä kirjoituksesta,noin sitä pitää,luut vaan kurkkuun tietyn tyypin ukoille!Oon siis NIIN hengessä mukana! :D


    • Suomipoika

      keskustelun tasossa näkyy hyvin suomalaislutkien
      taso. Säälittävää lomaromanssipaskaa..vai vaatii joku koukkunokka olemaan suomessa uskollinen hänelle.no siinäpä istuskelette jalat ristissä ja muistelette tätä ihanaa tumma miestä joka samaan aikaan painaa jotain svedutyttöä olan takaa ja vannoo tälle uskollisuutta..

      • sisko

        ei ole pakko lukea näitä juttuja!!! Jos noin paljon ketuttaa keskustelu, niin vaihtakaa ihmeessä paikkaa!!!Eivätkä miehet tätä edes voi ymmärtää..(itselläni ei ole miestä turkissa ollut, mutta ymmärrän homman nimen). Suomalaiset naiset lutkia?Hmm..mitäköhän miehet menevät tekemään venäjälle, thaimaaseen ym ym..naiset sentään eivät koske lapsiin..


      • Jaa
        sisko kirjoitti:

        ei ole pakko lukea näitä juttuja!!! Jos noin paljon ketuttaa keskustelu, niin vaihtakaa ihmeessä paikkaa!!!Eivätkä miehet tätä edes voi ymmärtää..(itselläni ei ole miestä turkissa ollut, mutta ymmärrän homman nimen). Suomalaiset naiset lutkia?Hmm..mitäköhän miehet menevät tekemään venäjälle, thaimaaseen ym ym..naiset sentään eivät koske lapsiin..

        Suomalaiset naiset harrastaa seksimatkailua noin tuhat kertaa enemmän kuin suomalaiset miehet. Siksi aina naurattaa kun julkisuudessa jeesustellaan jonkun yhden pedofiilin Viipurin meiningeistä.


      • sisko
        Jaa kirjoitti:

        Suomalaiset naiset harrastaa seksimatkailua noin tuhat kertaa enemmän kuin suomalaiset miehet. Siksi aina naurattaa kun julkisuudessa jeesustellaan jonkun yhden pedofiilin Viipurin meiningeistä.

        tietenkin on tästä faktatietoa ja tilastoja..Itseäni naurattaa nimenomaan se, että miehet täällä kauhistelee/naureskelee naisten seksimatkailua, kun miehet itse tekevät tätä ihan omassa kotimaassaankin kiitettävästi..saati ulkomailla..Tasa-arvo taitaa pelottaa.. :)


      • WTF
        sisko kirjoitti:

        tietenkin on tästä faktatietoa ja tilastoja..Itseäni naurattaa nimenomaan se, että miehet täällä kauhistelee/naureskelee naisten seksimatkailua, kun miehet itse tekevät tätä ihan omassa kotimaassaankin kiitettävästi..saati ulkomailla..Tasa-arvo taitaa pelottaa.. :)

        Lähinnä suomalaiset horot pelottavat siinä mielessä, että te olette tautipesäkkeitä. Tiesitkö muuten sitä, että suurin osa suomalaisista sukupuolitaudeista on naisten Suomeen tuomia? Jotain pari sataa tippuritapausta tulee miehiltä idästä, mut klamydia (jossa on yli 40 000 tapausta Suomessa) on melkein täysin naisten maahan tuottamaa? :-D Hyvin menee!

        Ja karu tosiasia on, että suomalaiset miehet harrastavat seksimatkailua selkeesti suomalaisia naisia vähemmän.


      • Selma

        Kukahan täällä on odottamisesta puhunut, ei tätä tarvitse tosissaan ottaa. Viikko lomakivaa, seuraavalla kerralla uudelleen jos huvittaa.


      • sisko
        WTF kirjoitti:

        Lähinnä suomalaiset horot pelottavat siinä mielessä, että te olette tautipesäkkeitä. Tiesitkö muuten sitä, että suurin osa suomalaisista sukupuolitaudeista on naisten Suomeen tuomia? Jotain pari sataa tippuritapausta tulee miehiltä idästä, mut klamydia (jossa on yli 40 000 tapausta Suomessa) on melkein täysin naisten maahan tuottamaa? :-D Hyvin menee!

        Ja karu tosiasia on, että suomalaiset miehet harrastavat seksimatkailua selkeesti suomalaisia naisia vähemmän.

        ja hohhoijaa!


      • Guzelim
        WTF kirjoitti:

        Lähinnä suomalaiset horot pelottavat siinä mielessä, että te olette tautipesäkkeitä. Tiesitkö muuten sitä, että suurin osa suomalaisista sukupuolitaudeista on naisten Suomeen tuomia? Jotain pari sataa tippuritapausta tulee miehiltä idästä, mut klamydia (jossa on yli 40 000 tapausta Suomessa) on melkein täysin naisten maahan tuottamaa? :-D Hyvin menee!

        Ja karu tosiasia on, että suomalaiset miehet harrastavat seksimatkailua selkeesti suomalaisia naisia vähemmän.

        WTF,olisitko hyvä ja lopettaisit sen naisten horottelun,niin ei ainakaan sinun takiasi kenenkään naisen tarvitsisi ulkomailta meistä hakemaan lähteä.Jos useampienkin miesten taso täällä Suomessa on tuo sinun tasosi,on sanomattakin selvä,ettei täällä Suomessa tosimiehiä riitä kaikille naisille,joten ulkomaille on lähdettävä osan tosimiehen hakuun.Muuttamalla asenteitasi voit vaikuttaa,urpo!


    • Jake

      pyörimään Turkissa. Näksivätpä Hassanit mitä Hanna, Anna, Suvi ja muut suomineidot puuhastelee kotona "uskollisena" heh..... vuoroin vieraissa.

    • Sakke

      Vai oikein listaa miehistä keiten kanssa olette olleet. No, sehän todistaa että turkkilaiset ovat yhtä uskollisia kuin suomalaiset naiset sekstaasilomalla. Ei jumankekka... ja avioerotilastoja pällistellään....

      UGH, olen puhunut...

    • Naurut

      Aloitetaan näin:

      Olen käynyt Turkin "lomakohteissa" kaksi kertaa; ensimmäisen ja viimeisen. Vastenmielisempää paikkaa en osaa kuvitella.

      Niin, tässä tapaus, josta sain kunnon naurut. Olimme tyttöystävämme kanssa yhdessä ravintolassa haukkaamassa lounasta. Käväisin vessassa ja siinä välissä sitten pöydässämme istui (kuten tavallista) yksi tarjoilijoista. Minä tulin paikalle tyylilleni uskollisena, ja sanoin hemmolle, ettei hänen tarvitse kysyä lupaa tyttöystävältäni, jos haluaa tulla mulle juttelemaan. Ressukka tietysti häkeltyi..

      Hetken aikaa se siinä kyräili ympäriinsä ja tuli kyselemään umpia lampia. Heebo oli tavannut juuri jonkun turkulaisen naisen. Ei muistanut nimeä mutta hänellä oli se jollain lappusella taskussa. No tietysti se antoi sen lappusen nähtäväksi. Vittu, siinäkohtaa minä putosin pöydän alle. Heebo alkoi kanssa vähän suutahtamaan..

      Vähän aikaa meni, ennen kuin selvisin hysteerisestä naurusta. Kaverin paperissa luki jotain tällaista: Minni Hiiri, Reeberbahn 69... ja Turku. Hahaaa! Näin se etenee. Vittu mikä kusipää. Hän oli niin kovin uskonut, että tässä on elämän nainen.

      Ai niin, nyt kun lähdetään jätkäporukalla etelään, niin miksi emme mene Turkkiin?

      V. Siellähän ei ole kuin euroopan järkyttävimmät naiset, jotka ei kelpaa kuin turkkilaiselle sandaalikauppiaalle, ja niillekkin vain lomaviikoksi. Hei miettikääpä sitä, kun vertaatte kebabinpaistajianne!

      • hahhahhaa...

        ...että hauskan jutun kerroit!! :)) Noinhan se just menee...oikeen hävettää meidän naisten puolesta:(
        Mut kyl mun mielestä ruotsalaiset ja tanskalaiset tytöt on siellä paljon typerämpiä ku suomalaiset...puhumattakaan englantilaisista!


      • nita
        hahhahhaa... kirjoitti:

        ...että hauskan jutun kerroit!! :)) Noinhan se just menee...oikeen hävettää meidän naisten puolesta:(
        Mut kyl mun mielestä ruotsalaiset ja tanskalaiset tytöt on siellä paljon typerämpiä ku suomalaiset...puhumattakaan englantilaisista!

        Suomalaiset naiset ovat tosiaan tätä vähän laadukkaampaa porukkaa täällä, me kun emme yleensä MAKSA seksistä niiden miesten kanssa,toisin kuin englantilaiset naiset!


      • Täh?
        nita kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ovat tosiaan tätä vähän laadukkaampaa porukkaa täällä, me kun emme yleensä MAKSA seksistä niiden miesten kanssa,toisin kuin englantilaiset naiset!

        Nimenomaan saksalaiset, enkut ja muut pohjoismaiset daamit ovat tyylikkäämpiä kuin suomalaiset. Etelän rannoilla on ihan oikeasti käsitys, että suomalaiset naiset ovat hölmöimpiä länsimaisia naisia mitä löytyy, niiden kanssa heilastelee lähinnä luuserigigolot. Laadukkuutta tuulipukusuominaisesta ei tietenkään löydy sentinkään vertaa, mutta ehkä se on teille reppanoille tärkeää luulla niin.


      • nita
        Täh? kirjoitti:

        Nimenomaan saksalaiset, enkut ja muut pohjoismaiset daamit ovat tyylikkäämpiä kuin suomalaiset. Etelän rannoilla on ihan oikeasti käsitys, että suomalaiset naiset ovat hölmöimpiä länsimaisia naisia mitä löytyy, niiden kanssa heilastelee lähinnä luuserigigolot. Laadukkuutta tuulipukusuominaisesta ei tietenkään löydy sentinkään vertaa, mutta ehkä se on teille reppanoille tärkeää luulla niin.

        Menepä paikan päälle katsomaan niitä brittejä siellä.

        Oli erään turkkilaisen miehen kanssa puhettakin siitä kuinka rumat, lihavat, elämäänsä kyllästyneet (!) brittinaiset maksavat seksistä. Ajatus nauratti silloin, mutta nähdessäni klubilla joukon roimasti ylipainoisia brittityttöjä (mahtoivatko olla edes täysi-ikäisiä?) muutaman karvajalan kanssa (jotka aina tyttöjen katseen välttäessä kovasti vinkkailivat minulle) tajusin etteivät suomalaisnaiset sentään ihan niin epätoivoisia ole.

        Erään "jalopenopippelin" (luin ilmauksen tältä palstalta ja kuulosti mielenkiintoiselta) puhelimesta sain tsekata naisten numerot ja vähiten oli kyllä 385-alkuisia turistihoitojen numeroita. Eiköhän se jo kerro jotain?

        Sitä ei käy kieltäminen, että venäläiset tytöt paneskelevat siellä tyylillä ja ottavat maksuakin. Minultakin kysyttiin olenko näitä naisia. Omaksi kunniakseni älysin vastata myöntävästi ja sain jäädä rauhaan siltä illalta.


      • Nitalle
        nita kirjoitti:

        Menepä paikan päälle katsomaan niitä brittejä siellä.

        Oli erään turkkilaisen miehen kanssa puhettakin siitä kuinka rumat, lihavat, elämäänsä kyllästyneet (!) brittinaiset maksavat seksistä. Ajatus nauratti silloin, mutta nähdessäni klubilla joukon roimasti ylipainoisia brittityttöjä (mahtoivatko olla edes täysi-ikäisiä?) muutaman karvajalan kanssa (jotka aina tyttöjen katseen välttäessä kovasti vinkkailivat minulle) tajusin etteivät suomalaisnaiset sentään ihan niin epätoivoisia ole.

        Erään "jalopenopippelin" (luin ilmauksen tältä palstalta ja kuulosti mielenkiintoiselta) puhelimesta sain tsekata naisten numerot ja vähiten oli kyllä 385-alkuisia turistihoitojen numeroita. Eiköhän se jo kerro jotain?

        Sitä ei käy kieltäminen, että venäläiset tytöt paneskelevat siellä tyylillä ja ottavat maksuakin. Minultakin kysyttiin olenko näitä naisia. Omaksi kunniakseni älysin vastata myöntävästi ja sain jäädä rauhaan siltä illalta.

        Brittitytöt ovat sen verran fiksuja että menevät Turkkiin pitämään hauskaa. Suomibimbot taas etsii sieltä elämänsä miestä...

        Mitä ihmettä muuten suomalaisilla naisilla on brittinaisia vastaan? Aina ootte haukkumassa, vaikka jos totta puhutaan niin ei teillä hirveesti ois varaa... Ei käytöksen eikä ulkonäön puolesta...


      • nita
        Nitalle kirjoitti:

        Brittitytöt ovat sen verran fiksuja että menevät Turkkiin pitämään hauskaa. Suomibimbot taas etsii sieltä elämänsä miestä...

        Mitä ihmettä muuten suomalaisilla naisilla on brittinaisia vastaan? Aina ootte haukkumassa, vaikka jos totta puhutaan niin ei teillä hirveesti ois varaa... Ei käytöksen eikä ulkonäön puolesta...

        En ole itse koskaan käynyt Englannissa mutta ihan tarpeeksi tuli nähtyä niitä britti"kaunottaria" Turkissakin. Itseasiassa taisin seurata myös Big Brother-ohjelmaa, ei mitään kamalan kaunista katsottavaa lukuunottamatta ei-syntyperäisiä brittejä. Ja täällä oli kyllä juttua Marmariksen hävyttömistä brittimummoistakin, jos nyt vähän vanhempia naisia katsotaan. Ja kyllä, käyttäytyivät kuin omistaisivat paikan.

        Hieman off topic, mutta en ole syntyperältäni suomalainen enkä myöskään tämä viestiketjun keskivaiheilla esiintyvä nita. Oma viestini on kolmas ketjussa.


      • ktm
        nita kirjoitti:

        Menepä paikan päälle katsomaan niitä brittejä siellä.

        Oli erään turkkilaisen miehen kanssa puhettakin siitä kuinka rumat, lihavat, elämäänsä kyllästyneet (!) brittinaiset maksavat seksistä. Ajatus nauratti silloin, mutta nähdessäni klubilla joukon roimasti ylipainoisia brittityttöjä (mahtoivatko olla edes täysi-ikäisiä?) muutaman karvajalan kanssa (jotka aina tyttöjen katseen välttäessä kovasti vinkkailivat minulle) tajusin etteivät suomalaisnaiset sentään ihan niin epätoivoisia ole.

        Erään "jalopenopippelin" (luin ilmauksen tältä palstalta ja kuulosti mielenkiintoiselta) puhelimesta sain tsekata naisten numerot ja vähiten oli kyllä 385-alkuisia turistihoitojen numeroita. Eiköhän se jo kerro jotain?

        Sitä ei käy kieltäminen, että venäläiset tytöt paneskelevat siellä tyylillä ja ottavat maksuakin. Minultakin kysyttiin olenko näitä naisia. Omaksi kunniakseni älysin vastata myöntävästi ja sain jäädä rauhaan siltä illalta.

        Mitenkähän toi suunta 385 liittyy Suomeen? Olisit katsonut 358-alkuisia niin jo olisi ruvennut Pirkkoja ja Liisoja löytymään. Ja aika paha ruveta yleistämään kun ilmeisesti sun tekemän "tutkimuksen" otos on ollut aika suppea.

        Sen käsityksen olen matkustellessani saanut että kyllä Suomi-tytöt ovat helpoimmasta päästä brittien kanssa. NO, sehän on vain hyvä Suomi-pojalle...


      • nita
        ktm kirjoitti:

        Mitenkähän toi suunta 385 liittyy Suomeen? Olisit katsonut 358-alkuisia niin jo olisi ruvennut Pirkkoja ja Liisoja löytymään. Ja aika paha ruveta yleistämään kun ilmeisesti sun tekemän "tutkimuksen" otos on ollut aika suppea.

        Sen käsityksen olen matkustellessani saanut että kyllä Suomi-tytöt ovat helpoimmasta päästä brittien kanssa. NO, sehän on vain hyvä Suomi-pojalle...

        Tahdoit siis oikeen intiimeihin tunnelmiin pilkun kanssa? Ei tullut mieleenkään painovirhe paholainen.

        Voi olla, että helppoja ovat, mutta korostan että eivät suomitytöt helkkari soikoon maksa seksistä! Se menee mielestäni jo aika alas.


    • nainen

      TAAS NÄKEE NÄITÄ TYTTÖJÄ ITKEMÄSSÄ LENTOKENTÄLLÄ KUN KOTIINLÄHTÖ HÄÄMÖTTÄÄ JA MIES SIINÄ SIVUSSA TIPPAA VÄÄNTÄÄ SÄÄLISTÄ,JA KUINKA OLLAKKAAN TAAS TULEE UUSI KONE SUOMESTA JA UUDET TYTÖT,AIAI! ITSELLÄNI ON ULKOMAALAINEN MIES,TOSIN EI TURKKILAINEN,MUTTA PALJON MATKUSTANEENA JA NÄHNEENÄ TIEDÄN KUVION,VALITETTAVAA! JOS RAKKAUS ROIMAHTAA TODELLAKIN,KUTSU MIES SUOMEEN,NAUTTIKAA TOISISTANNE JA KATSO MILLAINEN TYYPPI HÄN ON TODELLISESSA ELÄMÄSSÄ,ARJESSA.JOS HÄN TODELLA RAKASTAA SINUA,HÄN TULEE PERÄSSÄSI TÄNNE JA TEKEE KAIKKENSA JOTTA VOI OLLA KANSSASI,VAIKKA NAIMISIIN ASTI JOS MUUTA KEINOA EI OLE! OMA MIEHENI TULI 4 VUOTTA SITTEN SUOMEEN JA EDELLEEN OLEMME RAKASTUNEITA JA ASUMME SAMANKATON ALLA,JA TÖITÄ TEEMME MOLEMMAT! MEILLÄKIN ON YHTEISIÄ YSTÄVIÄ JOITA OLEMME AUTTANEET SUOMEEN JA SAAMAAN TÖITÄ SUOMESTA,JA MELKEIMPÄ KAIKKI ON VARATTUJA SUOMALAISILLE NAISILLE! VAIKKAKIN LOMALLA RAKASTUU,NIIN ÄLÄ OLE NIIN SINISILMÄINEN JA KUVITTELE ETTÄ HÄN ON VAIN SINUN,SILLÄ NÄKEEHÄN JO TÄSSÄ KESKUSTELUSSA KUINKA 'LOMA'HEILAT KÄYTTÄYTYVÄT!!!!! TSEMPPIÄ JA TOIVEIKASTA ELÄMÄÄ KAIKILLE!

      • Pii

        Päinvastoin! Mikäli he tänne haluavat sinun perässäsi, todennäköisempää on että ensisijaisesti he haluavat pois omasta maastaan - sinun kustannuksellasi. Mutta mikäli he pyytävät sinua asumaan kanssaan heidän kotimaahansa, voi jopa olla että siinä ollaan tosissaan. Tsemppiä silti!


      • galluppi

        isokaluinen suomalinen mies vai pienikaluinen ruskeasilmäinen turkkilainen????


    • tyttö

      Miehet (ja miksei naisetkin) ottaako se niin itsetunnon päälle, jos naisenne on ollut aikaisemmin sinkkuna turkkilaisen kanssa??? Suututtaa lukea suomalaisten miesten tekstejä täällä.. sekö on sitten OK, että nainen on ollut vaikkapa kymmenen suomalais miehen kanssa, mutta yksi turkkilainen ei käy, vai..???? HELVETIN IDIOOTIT!!!!! En muuta tiiä sanoa!

      • Poika

        kai se vaan ottaa itsetunnon päälle kun käy ilmi että oman maan naiset on näin pahoja horoja. Vaikka ei kai sen pitäis olla mikään kansallisuustunnejuttu, ihmiset on yksilöitä. Silti, kyllä tää vähän shokkina tulee.


    • PiiKKi

      on ollu monia jätkii turkin alanyassa joiden kans oon aikaa viettäny..onhan siel tullu viis kertaa käytyy.
      kadir->tää pervo veijari on töissä yhessä niistä lukuisista vaatekojukaupoista(mitä lie onkaa...)xD helmi tyyppi..x)
      soner->töissä isossa kenkä- ja laukkuliikkeessä.(luvannu ikuista rakkautta mulle)
      yener->sonerin kaksoisveli.töissä hopeakoruliikkeessä.(luvannu ystävälleni ikuista rakkautta)
      mesut->töissä soydan beach-hotellin respassa.(luvannu mulle ikuista rakkautta myös....)
      kaikki muut soydan beachilaiset äijelit..:9 tosi mukavaa porukkaa..:D oltiin kesällä-2003 siellä hotellissa ja nyt tänä kesänä mentiin moikkaan niitä ja ne oli yhtä pirteitä..:P volkan,mehmet ym...
      noita turkkilaisii kundei on niin paljon....

      • sonja

        Tarkoitatko vaatekaupan Jormaa? Mies on pelkkää
        p...aa! Joka kerta kun menee ostaan vaatteita,
        herra valittaa kun on kauhee krapula, älä tinkaa,
        mä jaksa, oon painanu taas koko yön ..jotakuta ja siihen malliin.
        No sieltä saa kyllä hyvälaatuisia vaatteita, mutta
        älkää ihmeessä olko "tekemisissä" muutoin!


      • leena

        jos tulee tenavia. nyt kukaan heistä ei suostu isyystestiin....


      • Jup

        Yormaan tutustuin aika hyvinkin Alanyassa (ei ollut mitään peliä, kunhan jutustelua) ja on kyllä aivan loistava tyyppi. Siinä mielessä ei kiinnosta, mut hauska ja ihana ihminen. Kiva oli jutella aina sen kanssa.


      • turpaan
        sonja kirjoitti:

        Tarkoitatko vaatekaupan Jormaa? Mies on pelkkää
        p...aa! Joka kerta kun menee ostaan vaatteita,
        herra valittaa kun on kauhee krapula, älä tinkaa,
        mä jaksa, oon painanu taas koko yön ..jotakuta ja siihen malliin.
        No sieltä saa kyllä hyvälaatuisia vaatteita, mutta
        älkää ihmeessä olko "tekemisissä" muutoin!

        Jorma kävi sovituskopissa tyttöystävääni käsiksi. Pyöritin sitä ääliötä pitkin vaatekauppaa pienen hetken.

        En ollut kuulemma ensimmäinen..


    • Sunflower

      Marco laukkukaupasta (İtaliasta koktoisin,joo!!) Marco-'easy' Damlatas caddesilta, Mehmet (Saku), Seyfettin (Seppo), Haci (Grazy Horsessa nykyaan?) Panderosan Mustafa ja Turgut... Lista on loputon...

      • Minä

        enemmän tästä Marcosta (nahkatakkiliike), oletko itse ollut hänen kanssa, koska ja tunnetko paremmin?


    • Mehmeroosi

      Hehheh, tulee itselleni hauska muisto viimekesän Alanyan Antalyan reissusta. Alaniassa kun otin ensin kaatokännit hotellilla ja lähdin poukkoilemaan keskustaa kohti. Totta kai jokaisen paikan sisäänheittäjät oli heti kimpussani. Yhdessä paikassa nuori poika kovasti houkuttelin yläkerran diskoon, kehuen ilmasta sisäänpääsyä. Tuumasin pojalle jotta samapa tuo, kun ei ole yhtään rahaa mukana. Poikakos alkoi epäröidä ja yritti ehdotella että haen hotellilta 50 eurosen ja tulen sitten takaisin. Ja mikäs siinä pikku hiprakoissa, kun ei muutakaan tekemistä ollut niin jäin inttämään pojan kanssa ns. ilmaisesta sisäänpääsystä. About 10min kuunneltuaan paikan omistaja tuli ovelle, vei allekirjoittaneen sisään, istutti pöytään ja toi valtavan tuopillisen olutta. Hehheh, meinasi ilmeisesti että bisnes kärsii enemmän jos sisäänheittäjä on kokoajan varattuna =)

      Siellä sitten tapasin muutamia paikallisia nuoria poikia ja kun kehuin miten kauniita naisia Suomessa tunnen niin nämähän innostuivat jakelemaan puhelinnumeroitaan kilpaa, että veisin ja pyytäisin suomityttöjä näiden luo kylään. Sen verran itsellänikin bisnesvainua on, että otin tuopin per nimilappu ja huhhuh että känni oli mahtava hotellille takaisin päästyäni. Ja näin opiskelijan kukkarollekkin sopiva. Joinhan ilmaista kaljaa koko illan, poikareppanat kun tarjosivat.

      Noh, ei parane tämän enempää morkata. Yksi parhaista kavereistani sattuu olemaan Turkista ja ensi viikolla päästäänkin kännäämään kunnolla tämän 'muslimiveljeni' kanssa taas pitkästä aikaa...

      • Babygurl

        Eih juma sä oot uskomatonn!! hahahaa


    • MyMohamedIsDifferent

      VOI JUMA TEIJÄN KANSSA.. OIKEESTI EI TARVI YLEISTÄ!! MULLA ON KAKS KAVERII JOTKA SEURUSTELEE TURKKILAISEN KANSSA JA KUMMATKIN TUTUSTUNU NIIHIN BAARISSA.. TOINEN ON MENOSSA JO NAIMISIIN, VAIKKA TÄMÄN TURKKILAISEN POJAN VANHEMMAT EI HYVÄKSY SUOMALAISTA TYTTÖÄ NI EI SITÄ PAHEMMIN KIINNOSTA.. JA TÄMÄ TOINEN POIKA KÄY KAHESSA ERI PAIKASSA TÖISSÄ ETTÄ SAISI OSTETTUA SEN TYTTÖYSTÄVÄLLEEN KALLEIMMAN KIHLASORMUKSEN!! ET MIETTIKÄÄ SITÄ ENNE KU MEETTE KIRJOTTAA TURKKILAISIST TOLLASTA PASKAA... TOI ON SUORAANSANOTTUNA NAURETTAVAA ETTÄ TE YLEISTÄTTE TOLLA TAVALLA.. TÄÄL SUOMESSAKI NIIT KUSIPÄIT LÖYTYY IHAN TARPEEKS.. VARSINKI PÄÄKAUPUNKI SEUDULLA..

    • realisti

      Älkää miehet huolestuko, nämä naiset jotka lähtevät konttiaan jakamaan Turkkiin eivät teille kelpaisi edes panoksi baarista (ainakaan selvinpäin) saati muuhun elämään.

      Nauttikoon nyt omalla tavallaan. Jos mies osaa nettiä käyttää niin nämä lotjakkeet on liian matalalla tasolla :)

      Käsi ylös joka on nähnyt viehättävän suomalaisen naisen ulkomaaisen rinnalla tai edes baarissa? Ei ole käynyt kateeksi..

      • Houbi

        no kyl mä oon ainakin nähny..


      • Guzelim

        REALISTI,kirjoituksesi on hyvä,koska näin se valitettavan usein taitaa mennä.Poikkeuksiakin kuitenkin aina löytyy,kuten minä. ;) Tosin kukaan minua suomalaisnaiseksi tunnistakaan.Viimeksikin Alanyassa väiteltiin siitä,ettei suomalaiset tältä näytä,vaan Venäjällä!Eli en ole tyypillinen tapauksena,enkä ehkä vähiten juuri siksi,etten ole tyypillinen myöskään juuri suomalaisena naisena,vaan default on yleensä venäläisnainen.


    • Rukoileva äiti

      Kuvankaunis tyttäreni Juulia ihastui koko sydämellään iloiseen, tunteelliseen, suloiseen ja komean karvaiseen Viciin. Tyttäreni ensirakkaus löytyi Marmariksen aurinkorannalta, jossa tämä sydämen valloittaja työskenteli rantabaarin palveluksessa. Joka päivä he tapasivat rannalla, Vici hyväili ja suukotteli tyttäreni jalkoja ja tyttäreni paijasi hänen karvaista rintaansa. He juttelivat paljon. Ihmeesti Vici ja tyttäreni ymmärsivät toisiaan, vaikka yhteistä kieltä ei periaatteessa pitänyt olla lainkaan. Välillä he kirmailivat rantaleikeissä. Vici osasi ihanammin viedä tytärtäni kuin kukaan täällä Suomessa.

      Hyvästien aika oli haikea. Kyynelet valuivat hyvästejä jätettäessä ja Vicia halattaessa. Tyttäreni kyseli mahdollisuutta avioitua Vicin kanssa ja tuoda hänet heti Suomeen. Mutta viimeisiksi sanoiksi jäivät: "Mä tuun jos mä tuun." Vicin komea kuva uskollisine silmineen on edelleen tyttäreni kaapin päällä ja hän haaveleilee pääsystä Vicin kanssa rannalle leikkimään, halailemaan ja juttelemaan.

      Minunkin sydäntäni on riipaissut tyttäreni sydämen menetys Vicille. Iltaisin saattaa tyttäreltä kyynelet vierähtää tyynylle Viciä ikävöidessä ja muistellessa. Olen yrittänyt lohduttaa, että ihastus Viciin oli hyvää harjoittelua tulevia suhteita ajatellen, jopa avioliittoa ajatellen.

      Olen vakuuttanut, että Vicin on hyvä olla lämpimässä Turkissa ja varmasti hänkin on jo löytänyt uusia ihastuksia. Mutta tämä on rakkaus oli hänelle ainutlaatuinen. Vicillä oli maailman uskollisimmat silmät.

      Onko kukaan nähnyt Viciä?

      • Jo aikuinen

        huh huh! Nyt pienen lapsen äitinä en ikinä tule nyt, enkä tulevaisuudessa rohkaisemaan tytärtäni ottamaan turkkilaista ensirakkaudekseen! Jo on aikoihin eletty!!!!


      • nita

        Herää, äiti!

        Nuoruuden huumaa, en voi muuta sanoa. Älä ihmeessä ainakaan TUE tytärtäsi tuollaisessa "suhteessa", yrittäisit mielummin kertoa hänelle että se oli hyvää niin kauan kuin sitä kesti. Turkkiin on aika turha lähteä uudestaan miehen perään, joka luultavasti kävelee vastaan uusi hempukka kainalossa. Erityisesti baarien työntekijät kun ovat tällaisia onnenonkijoita.

        Btw, jos tyttäresi on "kuvankaunis", kuten totesit, uskon että hän löytää myös Suomesta jonkun ikäisensä pojan jonka kanssa kuherrella.


      • Rukoileva äiti
        nita kirjoitti:

        Herää, äiti!

        Nuoruuden huumaa, en voi muuta sanoa. Älä ihmeessä ainakaan TUE tytärtäsi tuollaisessa "suhteessa", yrittäisit mielummin kertoa hänelle että se oli hyvää niin kauan kuin sitä kesti. Turkkiin on aika turha lähteä uudestaan miehen perään, joka luultavasti kävelee vastaan uusi hempukka kainalossa. Erityisesti baarien työntekijät kun ovat tällaisia onnenonkijoita.

        Btw, jos tyttäresi on "kuvankaunis", kuten totesit, uskon että hän löytää myös Suomesta jonkun ikäisensä pojan jonka kanssa kuherrella.

        No joo, juttu oli tosi, mutta täsmennän vielä. Tyttäreni oli 6v ja hänen palava karvainen ihastuksensa oli koira. Vici-koiraa on oikeasti muisteltu pitkään ja kaihoisasti.


      • nita
        Rukoileva äiti kirjoitti:

        No joo, juttu oli tosi, mutta täsmennän vielä. Tyttäreni oli 6v ja hänen palava karvainen ihastuksensa oli koira. Vici-koiraa on oikeasti muisteltu pitkään ja kaihoisasti.

        Trollaile muualla, kiltti.


    • Nita

      Rantapojat Mehmet Ekin, Ali Karaman, Mustafa Yilmaz. Alanya itäinen ranta numero 4. Serkan Colak (viinakauppa) itäisen rannan puolella. Tietääkö kukaan?

    • heikki

      on kuulemma suomessa óllut ottopoikana... aika imelä tapaus, onko joku ollut tekemisissä?

      • näin on

        Heikki on ottopoika. Suomalainen pariskunta otti heikin (alin) kun se oli 8 v. suomeen.


    • elisa

      VOI JUMA!! ku lukee noit tulee sellanen tunne et pitääkö sinne turkkii oikeesti mennä :/ ite oon käyny kahesti.. pakko myöntää et tässä vähintää puolet on sellasii jotka ei nähtävästi pidä turkkilaisista joten tästä tulee vähä niinku mielipiteet esille.. puhutaan nyt vaan niistä uskollisista turkkilaisista

    • miehet

      ovat uskottomia lurjuksia, jotka nussivat kaikkea, mikä liikkuu.

      • ...aina ymmärtää...

        Jonkin aikaa olen tätä viestiketjua seurannut ja ei voi muuta sanoa kuin voi elämä... Eiköhän se ole jokaisen naisen oma asia mitä tekee ja kenen kanssa? Ihan samalla tavalla ne miehet rantalomilla metsästävät naisia baareissa sun muissa paikoissa.

        Jatketaan sitten tätä yleistystä- turkkilaiset miehet on mitä on. Moniavioisuus on kuulemma vanha tapa, kun tätä kysyin eräältä turkkilaiselta :D Tota nyt ei usko kukaan, ja kun sen sanoin, niin menipä vaikeeksi tämä hemmo. Kun en ollut ollenkaan kiinnostunut harrastamaan mitään tämän ihmisen kanssa niin sain kuulla olevani erilainen suomalainen nainen. En oikein tiennyt mitä tohon olisi pitänyt sanoa.

        Mä pidän paljon turkkilaisista ihmisistä. Nissä on jotain sellasta iloisuutta ja avuliaisuutta, mitä ei monista suomalaisista löydä. Mun mielestä turkkilaisista ei voi sanoa mitään, ennen kuin on itse käynyt Turkissa... Turha haukkua, jos ei ole tutustunut yhteenkään turkkilaiseen.

        Kauheeta yleistystöä tämäkin viesti, mutta niin on ollut suurin osa aiemmistakin... ;)


      • Anni
        ...aina ymmärtää... kirjoitti:

        Jonkin aikaa olen tätä viestiketjua seurannut ja ei voi muuta sanoa kuin voi elämä... Eiköhän se ole jokaisen naisen oma asia mitä tekee ja kenen kanssa? Ihan samalla tavalla ne miehet rantalomilla metsästävät naisia baareissa sun muissa paikoissa.

        Jatketaan sitten tätä yleistystä- turkkilaiset miehet on mitä on. Moniavioisuus on kuulemma vanha tapa, kun tätä kysyin eräältä turkkilaiselta :D Tota nyt ei usko kukaan, ja kun sen sanoin, niin menipä vaikeeksi tämä hemmo. Kun en ollut ollenkaan kiinnostunut harrastamaan mitään tämän ihmisen kanssa niin sain kuulla olevani erilainen suomalainen nainen. En oikein tiennyt mitä tohon olisi pitänyt sanoa.

        Mä pidän paljon turkkilaisista ihmisistä. Nissä on jotain sellasta iloisuutta ja avuliaisuutta, mitä ei monista suomalaisista löydä. Mun mielestä turkkilaisista ei voi sanoa mitään, ennen kuin on itse käynyt Turkissa... Turha haukkua, jos ei ole tutustunut yhteenkään turkkilaiseen.

        Kauheeta yleistystöä tämäkin viesti, mutta niin on ollut suurin osa aiemmistakin... ;)

        Just noin, veit sanat suustani.


    • minna

      sanooko nimi kellekkään mitään???

    • minna

      sanooko nimi kellekkään mitään???

      • Elisa

        voisitsä tarkentaa missä liikkuu ja missä on töissä ku niit ahmedejä on alanyassa ihan riittävästi


      • ellujahellu
        Elisa kirjoitti:

        voisitsä tarkentaa missä liikkuu ja missä on töissä ku niit ahmedejä on alanyassa ihan riittävästi

        Aloitanpas tämän vanhan viestiketjun uudestaan. Kiinnostais tietää baki beachin tarjoilijapojista?
        Nimiä kehiin :D


    • I<3marmaris

      Marmariksen urhot kiinnostais, esim Cheers! Talk of the townin pojat tai muiden rantakadulla sijaitsevien baarejen miehistä ois kiva kuulla jos vaikka bongais tuttuja :P

      • tyttski

        Kovasti pojat lirkuttelivat kunnes kuulivat paikallisesta poikaystävästäni...

        niin sitä sitten naureskeltiin kun taluttivat iltaisin humalaisia ruotsalaisia ja brittejä saannin toivossa. Ei ketään suomalaista sattuneet kaatamaan? :D


      • drthgttshga
        tyttski kirjoitti:

        Kovasti pojat lirkuttelivat kunnes kuulivat paikallisesta poikaystävästäni...

        niin sitä sitten naureskeltiin kun taluttivat iltaisin humalaisia ruotsalaisia ja brittejä saannin toivossa. Ei ketään suomalaista sattuneet kaatamaan? :D

        mun poikaystävä työskentelee alanya dreams hotellissa alanyassa, siis on tarjoilijana :)
        oon seurustellut nyt vähän yli 10 kk jo.


    • kippis!

      kippis bar alanyassa onko kellään mitään kokemuksia näistä työntekijöistä?

    • ali kadoksissa

      tunteeks kukaan alia? kiharatukkainen hurmuri sanoo olevansa 25v mut on oikeesti 34 v.. onko joku eksynyt turkisa ollessaan alin sylkkyyn?

    • Lady L:sta

      Heips! Onkos Hasan Ahs tuttu. Mies norkoilee Alexis Baarissa ja myös Heikin Baarissa? On noin 40-v. Kovin on poika rakastunut ja sydämensä meikäläiselle menettänyt, vaikkei meillä edes mitään kunnon sutioita ollut. Hehhehhee...voi kun vois oikeesti tölvästä sitä pölvästiä. Koittaa olla paljon nokkelampi kuin meikäläinen.

      • hansuem

        Lady L:lle, Hasan Alis erittäin tuttu tyyppi, muka rakastuu vain tähän yhteen tiettyyn naiseen, puhuu asuntokaupoista ja sitä pitää elättää koko viikko. Sama sirkus jatkuu seuraavalla viikolla toisen naisen kanssa. Pyörii tosiaan Alexissa ja Heikin baarissa kun suomalaiset naiset ovat helpouskoisempi kohteita


    • askim

      ONKO TÄMÄ KESKUSTELU VIELÄ ELOSSA????? OIS TILITETTÄVÄÄ!

    • -

      Joo tilitä pois, mäkin haluaisin kuulla näitä vähän tuoreempia tarinoita kun suurin osa on näitä vanhempia tapauksia. Tuli alanyassa käytyä tossa heinä-elokuun vaihteella ja tosiaan kun eka kerta siellä oli niin oli aika hämmentävää jälkeenpäin lukea näitä juttuja täältä ja muualta niistä miehistä..

    • askim

      Mä olin ekaa kertaa Marmariksessa ja voin sanoa että ihan yhtä hämmentävää se oli mullekin :D Asuttiin Maxwell-Anatoliassa. Kysymys siis kuulukin, että tunteeko kukaan henkilökuntaa tuolta hotellilta? Lähinnä Anatoliasta?

    • 5+17

      Joo herätetään ketju henkiin. tunnustan että minä tyhmä heitukka lankesin yhden miehen pauloihin viime reissulla. uudestaan oon nyt menossa ja se haluais tavata. vuosi on pidetty yhteyttä mutta se taitaa olla nii epärehellinen että taidan jättää väliin. mutta kiinnostaisko tietää onko muita langenu samoihin pauloihin? nimi on tarik canpolat. sillä on yksi lapsi suomalaisen kanssa. (eivät seurustele) . ikää sillä onn 31v. viime kesän oli töissä yasmin ravintolassa itäisellä rannalla ja risus hotellissa. ollut töissä myös rannalla ja basaarilla aiemmin. kellään "kokkemusia" hänestä?

    • Anonyymi

      No, ne nuoret miehet ovat nyt viisikymppisiä. Vieläkö nappaa?
      Ja 30 vuotta tuntenut Suomi-turkkipareja ja 99% eronnut. Semmottus.

    • Anonyymi

      Tuttava nainen, turkkilaisen morsmaikku, sanoi miesystävästään, että osoittaa miehen hyvyyttä, koska hänellä on Suomessakin useita tyttöjä "kierroksessa".

    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      138
      3972
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      120
      1551
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1392
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1366
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1224
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1108
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1066
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1018
    Aihe