Meidän 10 vuotiaalla popikakissalla on oikeassa silmässä kaksi tummaa pistettä. ollut jo marmaan vuoden mutta ensin oli vain yksi ja se isontui ja sitten tuli toinenkin. Nyt huomasin taas että on isomtunut se ensimmäinen. Pisteet on vierekkäin mustuaisen vieressä ja ne erottaa hyvin kun silmäon kellertävä. Mikähän voi olla? Olen monesti puhunut äidilleni jonka kissat varsinaisesti ovat itse kun en kokonaan asu kotona, mutta ei hän ole virkkonut mitään asiasta. Anteeksi ehkä sekava kirjoitus mutta haluisin vastauksia:) Ja kysykää jos ei saa selvää.
2 Tummaa pistettä silmässä, mikä on?
kirsin kissa
3
131
Vastaukset
- kirsin kissa
tarkoitin poikakissalla :)
- missikirri
Käytin omaa kissaani muista syistä hiljattain eläinlääkärillä ja mainitsin samanlaisista, ovat kuulema ikääntymisen merkkejä, eli kissoille vanhemmmiten tulee noita. Meidänkin kisu vasta 7-vuotias...
- Samantha Jones
Voivat olla myös kasvaimia. Jos täplät eivät ole koholla, niin silloin on yleensä kyseessä hyvänlaatuinen kasvain tai ns. "pigmenttitäplä". Kannattaa käydä näyttämässä pikaisesti eläinlääkärissä, koska jos ovat kasvaimia niin valitettavasti leviävät imusolmukkeisiin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335117Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194161- 583783
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513510
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413235Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42687Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232396
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377