Nyt on pakko avautua !

Minä

Eilen kuuntelin cd soittimella musaa, no se penteleen värkki sammui itsestään
Tapahtuma sai perin eriskummallista jatkoa kun yö-valaisimeni sammui itsestään.
Sit katoin ja huomasin, töpseli oli irronnut itsestään pistokkeesta ja oli noin kahden metrin päässä pistokkeesta. Kuka, mikä oli irroittanut töpselin?!. Huoneessa olin yksin. Olin katsonut aavejahti ohjelmaa, joten oliko sillä osuutta näille ilmiöille???

5

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Lisäksi se cd-soitin ei suostunut menemään helpolla uudestaan päälle!

• Pelottavia kokemuksia!!

Minä katoin joskus tv:stä eduskunnan kyselytuntia, aika kammottava ja paha kokemus sekin oli!!

• Obrir Ull

Aika kummallista. Aavejahti. Ghost Adventures? Ohjelman syytä tuskin moinen voi olla. En usko sen kautta haamujen hyökkäävän kotiisi. Satuitko ajatuksissasi kävelemään lampunjohdon läheltä ja se irtosi?
      Onko sinulla isokokoista koiraa?
      Joka vahingossa olisi napannut johdon irti?
      Nuo nyt ovat niitä peruskysymyksiä, muuten tapahtunut vaikuttaa mystiseltä. Millaisessa asunnossa asut?

Tosin, sillä ei ole paljoakaan väliä, onko asuinrakennus uusi, vaikko vanha. Henkimaailmaa on aina ollut ja tulee olemaan ympärillämme.
      Ehkä joku vain koetti herätellä huomiotasi, mutta tuskin mitään syytä on pelkoon ainakaan. :)

• wolvery

Äitini ihan uusi imuri sammui useita kertoja hänen imuroidessaan vastatrimmatun koiran karvoja lattialta. Lopulta hän huusi että "mun imuria ei tartte sammutella!" ja sen jälkeen imuri toimi moitteettomasti, eikä ongelmia ole sen jälkeen ollu. Joku varmaan yritti herättää huomiota ja veikkaan että sama juttu sunkin tapauksessasi.

Ihan sivumennen, imurissa ei ole ollu minkäänlaista vikaa ennen tapausta tai sen jälkeen kertaakaan.

• Bisddsjgh

"Kuka, mikä oli irroittanut töpselin?!. Huoneessa olin yksin."

No olisitko sinä irrottanut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe