Eilen kuuntelin cd soittimella musaa, no se penteleen värkki sammui itsestään
Tapahtuma sai perin eriskummallista jatkoa kun yö-valaisimeni sammui itsestään.
Sit katoin ja huomasin, töpseli oli irronnut itsestään pistokkeesta ja oli noin kahden metrin päässä pistokkeesta. Kuka, mikä oli irroittanut töpselin?!. Huoneessa olin yksin. Olin katsonut aavejahti ohjelmaa, joten oliko sillä osuutta näille ilmiöille???
Nyt on pakko avautua !
5
270
Vastaukset
- Minä
Lisäksi se cd-soitin ei suostunut menemään helpolla uudestaan päälle!
- Pelottavia kokemuksia!!
Minä katoin joskus tv:stä eduskunnan kyselytuntia, aika kammottava ja paha kokemus sekin oli!!
- Obrir Ull
Aika kummallista. Aavejahti. Ghost Adventures? Ohjelman syytä tuskin moinen voi olla. En usko sen kautta haamujen hyökkäävän kotiisi. Satuitko ajatuksissasi kävelemään lampunjohdon läheltä ja se irtosi?
Onko sinulla isokokoista koiraa?
Joka vahingossa olisi napannut johdon irti?
Nuo nyt ovat niitä peruskysymyksiä, muuten tapahtunut vaikuttaa mystiseltä. Millaisessa asunnossa asut?
Tosin, sillä ei ole paljoakaan väliä, onko asuinrakennus uusi, vaikko vanha. Henkimaailmaa on aina ollut ja tulee olemaan ympärillämme.
Ehkä joku vain koetti herätellä huomiotasi, mutta tuskin mitään syytä on pelkoon ainakaan. :) - wolvery
Äitini ihan uusi imuri sammui useita kertoja hänen imuroidessaan vastatrimmatun koiran karvoja lattialta. Lopulta hän huusi että "mun imuria ei tartte sammutella!" ja sen jälkeen imuri toimi moitteettomasti, eikä ongelmia ole sen jälkeen ollu. Joku varmaan yritti herättää huomiota ja veikkaan että sama juttu sunkin tapauksessasi.
Ihan sivumennen, imurissa ei ole ollu minkäänlaista vikaa ennen tapausta tai sen jälkeen kertaakaan. - Bisddsjgh
"Kuka, mikä oli irroittanut töpselin?!. Huoneessa olin yksin."
No olisitko sinä irrottanut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658