Etsimme kavereideni kanssa tanssikilpailuja nyt keväällä?
Yksi kevään tanssikilpailuista on Power Mover, tiedättekö onko muita kilpailuja tulossa? Esim. Dance Dome?
Tanssikilpailuja 2012??? Power Mover yms..
8
207
Vastaukset
- gfdgfdfgdh
Missä tanssilajissa? Suomessa järjestetään satoja eri tanssikilpailuja joka vuosi.
- Littledancer
Tittidiii oon tulossa ryhmän kaa Power Moveriin :) Missä sarjassa ootte?
- Tanssi<3<3
Tanssilaji on meil show/jazztanssi, mut kilpailun olis paras sit ehkä olla semmone, mihin voi osallistuu millä lajilla vaan, mut nää show,disco ja jazztanssi on ne meiän juttu :) Ja nii Power Moverista: ollaan D-sarjassa :))
- I <3 DCA
Oon tulossa Power Moveriin tanssiryhmän kaa! Koreografia perustuu disco ja show tanssiin ja ollaan sarjakuva sarjassa vissiin kai a sarja mut ainaki on joku tanssi kilpailu on keväällä-kesällä mut en muista nimee...
- Tanssi<3<3
I
- I <3 DCA
Tanssi
- :))
Meki ollaan tulossa Power Moveriin!!! Me ollaan B-sarjassa :)))
- jee.
Jee me tultiin mitalleis pronssille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671