Peliseuraa?

Wasabi-Tahna

Etsiskelen tässä peliseuraa, niinkuin otsikosta näkee.
Olen 10.w tyttö. (Poikamainen) Etsiskelen semmosia 10-15 vuotiaita.
(eipä kyllä varmana löydy!) Löytyy skype,mese ja steam(yllätys yllätys) Tässä pari omistamaani peliä:
On minecraft,terraria,tf2,spiralknights ja wow (sitä nyt en juurikaan pelaile se on kokeiluversio) ja kaikenlaiset muut peli taitaa kyllä onnistua. Ainakin ilmaiset! ;D
Jos kestätte kiroilevaa pikku kakaraa niin ilmoittautuisitteko minulle?

-Kiituus!-

18

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty

Minecraft käyttäjän nimi?
      Ei oo skypee mut mese on.
      Ja oon 13 w poika.
      Enkä omista noista peleistä muuta kuin minecraftin.

• Wasabi-tahna

Oon Muro-sankari ( on niin huono muisti etten muista onko välissä viiva vai ei xD)

• qwerty
        Wasabi-tahna kirjoitti:

Oon Muro-sankari ( on niin huono muisti etten muista onko välissä viiva vai ei xD)

No mitä servuu pelailet että mäkin voin tulla?

• Kungfu_warrior

Olen 16 v. poika ja kova pelaamaan minecraftia.
      Jos on kiinnostuneita pelaamaan mun kanssa The Hunger Games servereille tiiminä, niin pistäkää viestiä skypellä. Skype nimi on Kungfu.warrior.

• Saneasdf

Voin kyllä pelailla, itse pelaan League of Legendsiä. Olen 17v poika ja haluaisin ainaki suositella peliä : ) Itse pelistä löytää myös melko helposti lisää suomalaisia joiden kanssa pelata eikä pelaaminen tietenkään maksa mitään ^^

http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f782f8f557b8370635869

Siitä voi ladata pelin ja liittyä. Voit lisätä kaveriksi sen jälkee F41lur3 jos haluat avustusta pelissä. :)

• Onni233

Moi jos haluat youtubeen niin etsin peli seuraa
      Mulla on Skype,steam,tube profiiili ja jne

Mun peleihin kuuluu : minecraft,terraari,amneesia,tekkit, ja jne
      Olen 13v. [olen poika].

Jos kiinnostaa. Nimi merkillä onni233. {---- toi on kaikissa peleissä

• Onni233

Olen osta nut minecraftin

• Onni233

Lähetä Skype pyyntö nimellä. onni233

Siis jos kiinnostaa

• juhopelaa

mun steam on juhopelaa53 ja skype: superjuho53

• 02 poika

Oon 10.v poika mul on skype,minecraft mutta ei ihan vielä steamii.ps:mun skype käyttäjä on noobilol02

• 02 poika

Anteeks laitoin väärän skypen mun skype on noobiFINxD

• pelaaja354

Mo,
      Täällä olisi yksinäinen peliseuraa kaipaava 15v poika.
      (Peleihini kuuluu mm.wow[en pelaile sitä juurikaan],TF2,Surgeon simulator

Steam nimi... en kerro vielä
      Ps. Oon oululainen

• juu vittu

moro ite oon myös oulun seudulta ja nyt 15v :D skype nimeni on salmelantervakeuhko lisää jos kiinnostaa pelailla mun kanssa

• 2+5

Jaa, taas joku esiintymässä pikkutyttönä ja täysikäiset pojat esiintymässä ikäistään nuorempina. Onnea matkaan.

• juho53

voin tulla pelaa sun ka tf2 steam:juhopelaa53

• joo no meitsin voi laskee messiin tosiaan oon 20v tän vuoden puolella nii mult löytyy kaikki pelit mitkä on nyt suosiossa yllätys yllätys steam tilin arvo 2000e lisäilkää steamissa: Nahkakarhu http://steamcommunity.com/id/NahkaKarhu/

• Psn:Omapaikka69

Joku mul Gta V seuraa pitää Psn: OmaPaikla69 (älkää kysykö nimest meijä koulun inside :DD) 12v skype o tulkaa pelaa on myös änäri 14 ja bf3 mut en saa originii toimii mut jos joku tulee sin ni kylmä sen jotenki saan varmaa toimii :D tulkaa pelaa:)

• Eoaw07

Lähetä numeroon 358449877154 ps4 käyttäjäs nimi niin voidaan pelata yhdessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1866
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1492
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1356
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1214
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1089
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      11
      1086
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      218
      891
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      839
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      748
    Aihe