Etsiskelen tässä peliseuraa, niinkuin otsikosta näkee.
Olen 10.w tyttö. (Poikamainen) Etsiskelen semmosia 10-15 vuotiaita.
(eipä kyllä varmana löydy!) Löytyy skype,mese ja steam(yllätys yllätys) Tässä pari omistamaani peliä:
On minecraft,terraria,tf2,spiralknights ja wow (sitä nyt en juurikaan pelaile se on kokeiluversio) ja kaikenlaiset muut peli taitaa kyllä onnistua. Ainakin ilmaiset! ;D
Jos kestätte kiroilevaa pikku kakaraa niin ilmoittautuisitteko minulle?
-Kiituus!-
Peliseuraa?
18
420
Vastaukset
- qwerty
Minecraft käyttäjän nimi?
Ei oo skypee mut mese on.
Ja oon 13 w poika.
Enkä omista noista peleistä muuta kuin minecraftin.- Wasabi-tahna
Oon Muro-sankari ( on niin huono muisti etten muista onko välissä viiva vai ei xD)
- qwerty
Wasabi-tahna kirjoitti:
Oon Muro-sankari ( on niin huono muisti etten muista onko välissä viiva vai ei xD)
No mitä servuu pelailet että mäkin voin tulla?
- Kungfu_warrior
Olen 16 v. poika ja kova pelaamaan minecraftia.
Jos on kiinnostuneita pelaamaan mun kanssa The Hunger Games servereille tiiminä, niin pistäkää viestiä skypellä. Skype nimi on Kungfu.warrior. - Saneasdf
Voin kyllä pelailla, itse pelaan League of Legendsiä. Olen 17v poika ja haluaisin ainaki suositella peliä : ) Itse pelistä löytää myös melko helposti lisää suomalaisia joiden kanssa pelata eikä pelaaminen tietenkään maksa mitään ^^
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f782f8f557b8370635869
Siitä voi ladata pelin ja liittyä. Voit lisätä kaveriksi sen jälkee F41lur3 jos haluat avustusta pelissä. :) - Onni233
Moi jos haluat youtubeen niin etsin peli seuraa
Mulla on Skype,steam,tube profiiili ja jne
Mun peleihin kuuluu : minecraft,terraari,amneesia,tekkit, ja jne
Olen 13v. [olen poika].
Jos kiinnostaa. Nimi merkillä onni233. {---- toi on kaikissa peleissä- Onni233
Olen osta nut minecraftin
- Onni233
Lähetä Skype pyyntö nimellä. onni233
Siis jos kiinnostaa - juhopelaa
mun steam on juhopelaa53 ja skype: superjuho53
- 02 poika
Oon 10.v poika mul on skype,minecraft mutta ei ihan vielä steamii.ps:mun skype käyttäjä on noobilol02
- 02 poika
Anteeks laitoin väärän skypen mun skype on noobiFINxD
- pelaaja354
Mo,
Täällä olisi yksinäinen peliseuraa kaipaava 15v poika.
(Peleihini kuuluu mm.wow[en pelaile sitä juurikaan],TF2,Surgeon simulator
Steam nimi... en kerro vielä
Ps. Oon oululainen- juu vittu
moro ite oon myös oulun seudulta ja nyt 15v :D skype nimeni on salmelantervakeuhko lisää jos kiinnostaa pelailla mun kanssa
- 2+5
Jaa, taas joku esiintymässä pikkutyttönä ja täysikäiset pojat esiintymässä ikäistään nuorempina. Onnea matkaan.
- juho53
voin tulla pelaa sun ka tf2 steam:juhopelaa53
joo no meitsin voi laskee messiin tosiaan oon 20v tän vuoden puolella nii mult löytyy kaikki pelit mitkä on nyt suosiossa yllätys yllätys steam tilin arvo 2000e lisäilkää steamissa: Nahkakarhu http://steamcommunity.com/id/NahkaKarhu/
- Psn:Omapaikka69
Joku mul Gta V seuraa pitää Psn: OmaPaikla69 (älkää kysykö nimest meijä koulun inside :DD) 12v skype o tulkaa pelaa on myös änäri 14 ja bf3 mut en saa originii toimii mut jos joku tulee sin ni kylmä sen jotenki saan varmaa toimii :D tulkaa pelaa:)
- Eoaw07
Lähetä numeroon 358449877154 ps4 käyttäjäs nimi niin voidaan pelata yhdessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666321
- 645707
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334848- 613977
- 143865
- 363277
- 693051
- 622901
- 772689
- 482005