Täytin äsken 60 v ja olen masentunut, kun mua pidetään vanhana.
Justiinsa 60v
15
104
Vastaukset
Onneksi olkoon!,....että 60ntä eikä 90 ntä :)
- tiinaex...
onnee kuka sua vanhana pitää mun mielestä kuuskymppiset ja seittemänkymppisetkin on kaikkee muuta kun vanhoja.
- henrjii
Mikäs Justiinaa siinä vanhana pitämisessä masentaa
- +
Kuka muu pitää, kuin sinä itse?
Onnea! En näe mitään syytä saaliä, että tähän ikään olemme päässeet.
Moni ei ole ehtinyt. - meeriamanda
...justiinsa...:)))
- 1943
Ei pidä välittää muista. Yli 9 vuotta sitten olin kuuskymppinen. Silloin oli moni asia toisin, perhekin vielä kokonainen. Mutta tosi paljon on tapahtunut 60 -ikäisenä, porskuta vain eteenpäin. Pidin minäkin vanhana esim. oppikoulussa opettajia, jotka olivat silloin nelikymppisiä. Eivät taitaneet minun pitämiseni heihin vaikuttaa. Jossain vaiheessa olen lopettanut tuon ikään takertumisen.
- nyt naurattaa
Kun olin päälle kakskymppinen, ihmetteli töissä miten vanhoja naisia oli ja he oli päälle kolmenkympin vasta!
- ....................
Onnea sinulle! MIetippä sitä toista vaihtoehtoa.
- 3krt/vko tansseissa
60 naiset eivät enää ole työelämäsä. He nauttivat vapaudesta.
- tiinaex...
ei kaikki halua tanssia päivästä toiseen mää oon aikonu ainakin pysytellä tiuksti työelämässä ainakin lähes seittemänkymppiseks jos en ylikin mulla ei oo ollu koskaan kiirettä vapaalle muutenkin ihan tarpeeks on vapaata työn ohellakin ja varmaan monen työnantjan mieleen olis sekin että rupeis tekeen vähemmän tunteja eiks se oo sit palkallisesti ihan sama kun eläke ja kumminkin pysyy menossa mukana sillon kun on vielä terve ja työkykyinen.
- et silleen...
60v naine voi olla vielä työhakijana ja muuten ei heru ansiosidonnaista..
- -
Naurettavaa vaikeroida, että on saanut elää.
- mietiskelijätär.
Olen jo alulla 70-vuotta ja olen onnellinen. Olen saanut elää näin kauan jo.....Terveys vähän reistailee, mutta kyllä tässä taas odotetaan uutta kesää ja sen suomia ihanuuksia. Elän kuin mukavalta tuntuu ja hyväksyn iän mukanaantuomat pienet esteet.
Ole sinäkin aloittaja vain ylpeä iästäsi! Huomaat, että kaikkea kivaa voi olla vielä tiedossa.
Vielä parempi, jos olet pian eläkkeellä. Jää paljon aikaa itse elämiseen ilman työstressiä. Tämä on minun mielipiteeni asiasta.
- mikä minä olen?
Todellakin, eihän tässä iässä pitäs olla vielä vanhus, kun jo kymmenen vuotta on laskettu -60 luvusta et ikää lisää tullu, välillä tuntuu et hällä väliä, mitä tässä iässä tekee, mutta kun on laskettu, et ei olla niin vanhoja kun -60 luvulla :),tän ikäsinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451