HARMAATA TALOUTTA KOIRANPENTUJEN

€€€.......€€€€€.

MYYMINEN.

MIKSI SE ON HARMAATA TALOUTTA?---- Siksi, koska koiranpennunmyyjä ei maksa veroa ja koiranpentuja teetetään tavallisissa kodeissa pelkästään rahan takia. Mikäli perheessä tai taloudessa on yksi koira tai kaksi koiraa ja enempää ei talouteen haluta koiria, niin miksi sitten niitä teetetään, jos itselle ei jätetä yhtään pentua, vaan kaikki myydään eteenpäin.?????!!!!!!!

Koirien lukumäärä on lisääntynyt jo senkin takia, koska koiravero on poistettu suurimmalta osin. Tottakai on helpompi köyhimmilläkin pitää koiria, kun ei ole koiraveroa. Mutta niiin niiiin monet köyhimmätovat samoin kuin muutkin huomanneet tuon koiranpentujen teettämisen omilla koirillaan ja pitävät kaksi kolmekin narttua, joita sitten astutetaan. Kolmella nartulla köyhä saa verotonta tuloa jopa 12 000 euroa vuodessa taikka enemmänkin.

Katselkaahan ympärillennen ulkona liikkuessanne ja kiinnittäkäähän huomio koiriin, joita ulkoilutetaan. Onko koiranulkoiluttajalla kaksi, kolme vaiko jopa enemmän koiria mukanaan? Jos huomaatte katsella tarkemmin niin usein on kaksi uros ja naaras koira, jolloin omien seinien sisällä koiranpentuja voi huoletta teettää omilla koirillaan. Koirat ovat uhkaavasti lisääntyneet viime vuosina, jopa enemmn kuin sudet. Muistakaamme vielä, että koira on sudesta alunperin jalostettu ihmisen lemmikiksi.

Sudella on hurjat hampaat suussaan ja karsean tehokkaat, mutta niin on koirallakin. Vain noilla pikku pinsereillä on pienempi suu ja pienemmät hampaat, mutta raatelija se on koirakin. Koira tykkää lihasta ja luista, niin tykkää susikin.

siis KOIRAT VEROLLE PANTAVIKSI.

siis, JOKAISESTA MYYDYSTÄ KOIRANPENNUSTA 45% VEROA!!!!

9

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk

Heisssan,olen samaa mieltä siitä että Suomessa ollaan menossa kovaa vauhtia hunnigolle tämän koira hyysäämisen kanssa..
      Tosiasiahan on että koirilla tehdään kovaa pisnestä.
      Tehtaillaan pentuja ,syötetään koirille alaarvoista ruokaa,ne sairastuvat
      ja kärsivät ihmisten taudeista.no mutta sitten tulevat kuvaan eläin lääkärit jotka määräävät näille pillereitä..Näin se pisnes pyörii......
      Ollaan samassa jamassa kuin USAlaiset..Ei voi muutakuin ihmetellä tätä touhua.

• Hiiop veroa!!!!

Oletin kun Euroopan Unioon mennään, että siellä tiedetään rahan arvo ja mistä rahaa saadaan. Nyt kuitenkin olen tyrmistynyt, miksi koiraverotus koko Euroopan Union alueella ei kiinnosta EU:n alueen johtajistoa!!!!!

• HURRDURRRRR

Ei hemmetti.. Pyyhippä vaahto suustas ja rauhotu vähän ennen ku tuut vesikauhuissas hakkaamaan näppäimmistöö.. Ihme tärinää...

• Kirjanpitäjänä 15 v.

Suomessa veroa maksetaan tulosta, josta on vähennetty tulon hankkimisesta aiheutuneet kulut.

Kun lasket kaikki kulut mitä koirasta tulee (hankinta, ruoat, meriittien hankinta, terveystutkimukset ja niiden reikisteröinti ym...), ennen kuin se ne pennut tekee sekä pennutukseen liittyvät kulut (astutusmaksut, prog.testit, röntgenit, sirutukset, rek.maksut, el.lääkärikulut jne...) niin tuloa ei pentueen teettämisestä vuoden väleinkään jää.

Jos pennutus on tätä tiuhempaa, niin sitten se lasketaankin elinkeinotoiminnaksi, ja siitä maksetaan vero. Tämä on verottajan kanta, eivätkä he kyllä väärässä tässä asiassa ole.

Tappiollisen elinkeinotoiminnan tulon saa vähentää alijäämähyvityksenä esim. palkkatulosta - tässä syy miksi verottaja ei halua näitä verollisiksi. Niillä on riesanaan jo ihan tarpeeksi suuri määrä hevosharrastajia, jotka kiven kovaa väittävät että kyllä tämä elinkeinotoimintaa on. Ihan vakaassa ansiotarkoituksessa näitä ravureita pidetään :)

Vai olisko sinusta oikein, jos se naapurisi saisi koiristaan verovähennyksen???

• hätä

Vero kyllä eläintenmyyntiinkin niin jospa laantuis tuo lisääntyminen

• äleiutwp

Ilmiantakaa naapurinne verottajalle!

• Fanny-tyttö

Naapuri asuu toisessa kaupungissa.

• juuu juuu

• huhhuh1

mitä urputat, syytä niitä jotka ostaa niitä koiria, jos ei ostais ni ei olis mitään tällästä sun mielestä "ongelmaa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe