http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041415452308_uu.shtml
On vaikea kuvitella, että meidän perheen rwn noin vaan lähtisi murtomiehen matkaan.
Käsittämätön juttu...
3
231
Vastaukset
- pretty bird
Tapausta enempää tietämättä,on aika vaikee alkaa spekuloimaan. Mutta ainahan sitä voi! , )) Voihan se olla vaiks joku tuttu mikä sinne on murtautunut.Jotenki vaikee kuvitella ,et jos rw on vastassa että murtomies jatkais vaan puuhiaan,eikä koira pelottais sitä ollenkaan. En ole koskaan ollut kotona ,kun miedän rotikat on olleet "yksin" kotona,joten en voi sanoa miten ne olisivat käyttäytyneet. Kotona ollessamme ,ei kauheesti ole kiinnostanut esim. kun ikkunat vaihdettiin.Ovikellon soidessa ,ei sekään mitään suurempia viboja saa aikaiseksi.Jos tuttu tyyppi tulee ovesta sisään,niin se on JÄTTIKIVAA!!!
- Koirallinenx2
Ihmettelen vaan, kun murtovarkaus on tapahtunut torstain ja lauantain välisenä aikana. Täh, oliko koira yksin asunnossa monta päivää? Jos oli, niin varkaathan teki palveluksen hylätylle koiralle.... Vai oliko asialla ex- tyttö-/poikaystävä, tiedä häntä.
- reviiri
Noniin! Media taas kollottaa enneaikojaan asioista tietämättä. Liekö tämä uutisointi nyt paikkansa pitävä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041515453834_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731671
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471268- 661169
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html193930- 44888
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537715- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79640