FALLOUT NEW VEGAS

KAIKENLAISTA NEW VEGASISTA

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAIKILLA JOLLA ON ED-E NEW VEGASISSA MENKÄÄ FREESIDEEN SIELLÄ ON JOKU PAIKKA JOTA EN MUISTA MUTTA SIELLÄ VOI PÄIVITTÄÄ ED-EEN SIITÄ TULEE VÄHÄN KESTÄVÄMPI JA PAREMPI ASE MUTTA SE VOI HAJOTESSAAN RÄJÄHTÄÄ MUTTA KYLLÄ SE SIITÄ NOUSEE JA JATKAA TAPPELUA --------VAROITUS! ENNEN KUN ANNAT SEN HUOLTOON TYHJENNÄ SEN INVENTORY KOSKA NE KAIKKI KAMAT HÄVII SILTÄ MULTA HÄVIS SIINÄ PUSHY-ANNABELLE-MINIGUN-HEAVY INSINERATOR-BALADIN TOASTER-NEPHIS GOLF DRIVERI-JA SITTEN SE PROTOTYYPPI JOITA ON VAAN 1 KOKO PELISSÄ SITTEN KOLME NIITÄ LUMISADE PALLOJA KOMBAKT ARMOREITA NELJÄ ELI NOIN 84794 CÄPSII PLUS SITTE SE MILJOONA CÄPSII NIISTÄ STAR BOTLEKÄPSEIST VOI PASKA SANON MÄÄ

• Enclave Officer

Hmm en muuten voinu olla huomaamatta et kirjotit et sul hävis kolme snow globee? Se on mahotonta pistää niitä minkään Followerin tavaroihin. Ne kun on quest esineitä niit ei voi ottaa pois varustuksesta paitsi myymällä ne Mr Housin huoralle.

• Enclave Officer

Mä tiedän aika paljonkin New Vegasista. Pitää eka käyttää ED-E tä enclaven bunkkerissa. Remnants Bunkerissa. Ja sitten Hidden walleylla tarpeeks monta kertaa ja se Soittaa semmosia äänitteitä. Sit suhun ottaa yhteyttä Brotherhood of Steelin ritari ja joku random ämmä followers of the apocalypsestä. Saat valita kummalle sen viet kun molemmat sen haluaa. Followereilla saa mainetta, Arcade gannon pitää susta enemmän. Ja se saa semmosen eeppisen plasma aseen. Ja se sit myös puhistetaan. Teräksen veljeskunta taas vain puhdistaa sen ja tekee sille paremman armorin. Oma valinta.

• ncr-hated

ncr alko vihata mua ku mä feilasin kings gambit tehtävän ku en saanu tehtyä rauhaa ncr ja kuninkaiden välille niin ncr tappo kuninkaat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3110
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      34
      1982
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      280
      1590
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      104
      1554
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      261
      1213
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1118
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      87
      1101
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1064
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1040
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1023
    Aihe