KAIKENLAISTA NEW VEGASISTA
FALLOUT NEW VEGAS
4
166
Vastaukset
KAIKILLA JOLLA ON ED-E NEW VEGASISSA MENKÄÄ FREESIDEEN SIELLÄ ON JOKU PAIKKA JOTA EN MUISTA MUTTA SIELLÄ VOI PÄIVITTÄÄ ED-EEN SIITÄ TULEE VÄHÄN KESTÄVÄMPI JA PAREMPI ASE MUTTA SE VOI HAJOTESSAAN RÄJÄHTÄÄ MUTTA KYLLÄ SE SIITÄ NOUSEE JA JATKAA TAPPELUA --------VAROITUS! ENNEN KUN ANNAT SEN HUOLTOON TYHJENNÄ SEN INVENTORY KOSKA NE KAIKKI KAMAT HÄVII SILTÄ MULTA HÄVIS SIINÄ PUSHY-ANNABELLE-MINIGUN-HEAVY INSINERATOR-BALADIN TOASTER-NEPHIS GOLF DRIVERI-JA SITTEN SE PROTOTYYPPI JOITA ON VAAN 1 KOKO PELISSÄ SITTEN KOLME NIITÄ LUMISADE PALLOJA KOMBAKT ARMOREITA NELJÄ ELI NOIN 84794 CÄPSII PLUS SITTE SE MILJOONA CÄPSII NIISTÄ STAR BOTLEKÄPSEIST VOI PASKA SANON MÄÄ
- Enclave Officer
Hmm en muuten voinu olla huomaamatta et kirjotit et sul hävis kolme snow globee? Se on mahotonta pistää niitä minkään Followerin tavaroihin. Ne kun on quest esineitä niit ei voi ottaa pois varustuksesta paitsi myymällä ne Mr Housin huoralle.
- Enclave Officer
Mä tiedän aika paljonkin New Vegasista. Pitää eka käyttää ED-E tä enclaven bunkkerissa. Remnants Bunkerissa. Ja sitten Hidden walleylla tarpeeks monta kertaa ja se Soittaa semmosia äänitteitä. Sit suhun ottaa yhteyttä Brotherhood of Steelin ritari ja joku random ämmä followers of the apocalypsestä. Saat valita kummalle sen viet kun molemmat sen haluaa. Followereilla saa mainetta, Arcade gannon pitää susta enemmän. Ja se saa semmosen eeppisen plasma aseen. Ja se sit myös puhistetaan. Teräksen veljeskunta taas vain puhdistaa sen ja tekee sille paremman armorin. Oma valinta.
- ncr-hated
ncr alko vihata mua ku mä feilasin kings gambit tehtävän ku en saanu tehtyä rauhaa ncr ja kuninkaiden välille niin ncr tappo kuninkaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3921986Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121799Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33755- 56729
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63703