Nyt alkaa kärsivällisyys mennä ton NHL12 kanssa, peli tilttailee jatkuvasti ja lagailee aivan hirveästi. Levy on aivan kunnossa siinä ei oo sormenjälkiä eikä naarmuja yhtään, ps3 on kunnossa (n. 6kk) vanha joten missä mättää, onko vika itse pelissä vai mikä on... alkaa menemään ea:n kanssa muutenkin hermo kun eivät pelejä osaa edes tehdä...
NHL12
huoh.......
3
<50
Vastaukset
- Erkkimerkki321123
Hyi tylsää änäriä.. Kunnon kaljabileet ja pelaatte änärii.. Tai ESSIÄ juotte aah kaikki rahat Energiajuomiin ja kaljaan hahahaha.. Sit valitetaan yhyy ei oo rahaa ku kaikki meni viinaan LOLOLOLLOOLOL pakko saada viinaa aaaaaaaaaaaa
- fkdjejdjsskfdgwpås69
Arvostin ennen sinua ja sitä että haukuit mw,bf jne. pelejä. Mutta änäriä ei haukuta.
- Erkkimerkki321123
se ei ole ea:n vika jos peli tilttailee. putsaa ilmaaukot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536495Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava141373Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard31112- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,143876- 56876
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15838