Huhu siitä, että viikon päästä Puna-armeijan kuoron Lappeenrannan konsertit olisivat loppuunmyytyjä, ei pidä paikkaansa! Sain vielä perjantaina iltanäytökseenkin kolme lippua, vaikka luulin meidän joutuvan päivänäytökseen. Tosin päivänäytös on halvempi ja sillä olisi ollut kolmen lipun ostajalle jotain merkitystä. Ehkä teatterin kassalta oli liput lopussa. Minä kävin ostoksilla SVS:n toimistolla.
PUNA-ARMEIJAN KUORO
7
195
Vastaukset
- gssgasgsg
Miksi haluat maksaa siitä että näet venäläisiä? Minä en tulisi, vaikka saisin palkkaa moisesta tapahtumasta.
- Kööri
Kuka "hullu" nyt noita menisi katsomaan,etenkin kuin noita perkeleitä pyörii joka nurkissa muutenkin yli oman tarpeen.Viisuvapautta ei missään oloissa saa ottaa käyttöön EU:n ja venäjän välillä.Pysykööt pirut nyt siellä Viipurissa kun se oli pakko tonttipulassa Suomelta ryöstää.
- kuorofani
Ihanan kulturellia väkeä ja niin ujoja, kun eivät kehtaa tunnustaa olevansa venäläisen mieskuorolaulun pohjattomia ihailijoita! Viikon päästä hekin saavat täyttymyksensä ostettuaan salaa liput ...
- vefgefgf
kuorofani kirjoitti:
Ihanan kulturellia väkeä ja niin ujoja, kun eivät kehtaa tunnustaa olevansa venäläisen mieskuorolaulun pohjattomia ihailijoita! Viikon päästä hekin saavat täyttymyksensä ostettuaan salaa liput ...
Minä en mene katsomaan sen armeijan kuoron joikaamista, jonka edustajat ampuivat molemmat pappani.
- o
o
- o
o
- o
o kirjoitti:
o
o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193104Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622792Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o642586Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322502Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582058Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181579Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121562- 491549
- 791549
- 571459