Keittiösuunnittelu työnä

Provisio-Erkki

Se on syvältä anuksesta, jos mikä!

4

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oj,n oj9 hhh

Voi ollakin. Jos ei ole ite kokkausihminen, eikä tunne rakennusalaa, eikä muitakaan asiaan tarvittavia asioita.

Pelkällä myyjän koulutuksella on aivan turha tehdä hommia, joista ei ole muuten kiinnostunut. Periaatteessa, keittiösuunnittelu on arkkitehdin ja sissustusarkkitehdin hommia, harva rautakaupanmyyjä on kumpaakaan. Liekö kukaan :D

Kokeile kiinteistövälittäjän hommia. Siinäkään duunissa ei tarvita asiaosaamista ollenkaan.

• Hyvä Provisio- Erkki,
      Pyydän sinulta nöyrästi anteeksi, että olen ollut yli 20 vuotta keittiösuunnittelijana.
      Minulla ei vaan ollut 90 luvun lamassa muuta vaihtoehtoa.Kaksi lastani kaipasi ruokaa ja kotia missä asua. Voisinko sinulta saada ymmärrystä valinnalleni.
      Yritin kyllä saada töitä ihan normaaleistakin ammateista, mutta kun ei, niin ei.
      Mitä sinä olisit tehnyt tilanteessani. Mennyt kortistoon, vai mitä ?

Vaikka ammattini onkin "syvältä" niin kuin mainitset, niin olen saanut lapseni kasvatettua pois kotoa. Kotoa, jonka olen hankkinut saamillani ns. "likaisilla" suunnittelijan ammatissa hankituilla rahoilla. Itse olen onnellinen ja ylpeä siitä mitä osaan.

Toivon sinulle Provisio- Erkki kaikkea hyvää siinä oikeassa työssä, mitä nyt teetkin.
      On hienoa, että löytyy vielä henkilö, joka osaa sanoa mitkä ammatit ovat oikeita töitä ja mitkä ei. Näin nuoretkin osaavat mennä suoraan kortistoon, eikä hakeutua vääriin ammateihin.

• kaikki käy

Kaunis ja koskettava kannanotto. Ei ole olemassa oikeita ja vääriä ammatteja. Aika ja Olosuhteet kuljettavat myös työelämässä kuin rakkaudessakin omia tutkimattomia teitään. Itse olen teknisen koulutuksen saanut ja ura piti olla suunnittelijana teollisuudessa. Talouden suhdanteet kuitenkin päättivät toisin. Eräänä päivänä baarissa , näin kaverini, joka oli päättänyt ryhtyä timpuriksi. Hetkestä kiinni. Viikon kuluttua yritys pystyssä ja aloimme tehdä liikehuoneistoremonttia. Ainoat aseet, mitkä omistin, olivat kuviosaha , ruuvinväännin ja vasara. Parikymmentä vuotta on oltu, oikeassa, väärässä ammatissa.

• samoin täällä

Mulla sentään on pieni pohjapalkka provikan päälle.
        Huonoon aikaan sitä vain oli pakko ottaa vastaan työ kun sitä tarjottiin.
        Asentajana aloitin 80 luvulla ja siitä työnantaja siirti myyjäksi.
        Ihan mukavaa hommaa tämä on .
        Toki ammattitaitoa homma vaatii aika paljon,mutta kokemus sitä yleensä tuo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe