Mistähän johtuu

synkronisoitu?

Minulla on C6-01 puhelin. Saunalahden liittymä ja rajaton netti (vain 0,5). Olen oma.saunalahdesta katsonut netin kulkua. Minua on ruvennut ihmetyttämään, että kerran tunnissa, melkein minuutilleen on aina muutaman sekunnin yhteys ja dataa menee ehkä noin 30. Puhelimessa näkyy yhteydessä, että ei ole netti päällä. Haittaahan tuosta ei ole, koska mitään ylimääräistä maksua ei mene. Olen vain utelias, mistä moinen johtuu. Olen huomannut sen vasta äskettäin. Samoihin aikoihin tuo on tullut kun ostin tabletin, jossa ainakin sähköposti (gmail) on sama ja googlekalenteri. Olenkin ajatellut, että voisiko puhelimeni jotenkin synkronisoida jotakin tuon tabletin kanssa. Muuta selitystä en ole moiseen oikein keksinyt!

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelin voi ladata päivityksiä tai sitten jos sinulla on siinä widgettejä niin ne voi olla online tilassa. Puhelin ei voi olla yhteydessä tablettiin, jos et ole sitä itse siihen yhdistänyt.

• kaipaisin tietoa

Entäpä tämä? Tietokoneessani on Outlook, minulla on gmaili sähköpostina, joka on siis webissä ja Outlookissa.. Kun tulee e-maili, se tulee webbiin, Outlookiin, puhelimeen ja tablettiin. Voisiko johtua jotenkin tuosta. Laiton puhelimestani Nokia karttasovelluksetkin offlinetilaan ja silti on nettiyhteys tunnin välein, noin 10-13 sekuntia. Datan määrä noin 19. Se ei siis maksuja nosta, koska on rajaton nettiyhteys, mutta minua harmittaa kun en tiedä mistä johtuu.

• Jos olet määrittänyt sähköpostin kännykkään, niin se voi hakea viestejä tietyn ajan välein nettiä hyödyntäen ja näin aiheuttaa pientä nettiliikennettä.

• 5230,. (500)

10-13s sopii just sähköpostin hakuun,aseta puhelimesta se hakutiheys pitemmälle ajalle 4h 12h tai kerran päivässä niin näet muuttuuko se

• olkoon, luovutan

Laitoin hakemaan sähköpostin 4 tunnin välein. Ei vaikutusta. Edelleen käy netissä kerran tunnissa. Joten se ei ole "syyllinen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      3998
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      834
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe