Oletko aikuinen nainen ja haluat tehdä töitä kotona puhelimessa? Etsimme kesätyöntekijöitä, mutta myös vakituisia työntekijöitä kotona tehtävään puhelintyöhön viihdelinjalle. Työstä maksetaan provisiopalkkausta ja bonuksia, sekä lomakorvaus kuukausittain. Kysy lisää.
[email protected]
Etsimme kesätyöntekijöitä viihdelinjalle
6
980
Vastaukset
Saanko lisätietoa sähköpostiini [email protected] . Kiitos!
- zzzzzy
Saisko lisätietoja esim. työajasta, palkasta jne.
[email protected] - late19
onko chatti töitä tarjolla?
- piipaa1
hei haluaisin alkaa viihdelinjoilla puhumisen,olen aikaisemminkin ollut töissä viihdelinjoilla.olen sairaseläkkeellä ja asun maaseudun rauhassa,eikä ole lapsia häiritsemässä työntekoa. nimeni on pirjo paaso ikä 52v. puhelin numeroni on 0440560222 ja toinen on 02 alkuinen jonka olen hankkinut tätä varten se ei ole muiden tiedossa enkä annakaan sitä muille kuin työnantajalle.odotan vastausta gsm-numeroon jonka jo edellä mainitsin.minulle voi soittaa iltamyöhään ja 24.9 ennen kahtatoista ja klo 15 jälkeen 25.9 klo 13 jälkeen,26.9 on puhelin kiinni ja aukeaa 27.9 klo 22 jälkeen.ja on sitten kokoajan auki.terveisin pirjo paaso
- pillipiipari
hei olisin kiinnostunut mikä on palkka ja bonukset yhteyden saa [email protected]
- Jerij
Asiasta neljänteen. ,onko tämä se sama P.Paaso,joka tehtailee maaseudun rauhasta ,eli Järvenpäässä kaikennäköisiä perättömiä lausumia?Sana kiertää onneksi.Eo ole kuulemma ensimmäinen kerta,kun tahtoo auttaa lapsiperheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863