Etsimme kesätyöntekijöitä viihdelinjalle

Hakemus2

Oletko aikuinen nainen ja haluat tehdä töitä kotona puhelimessa? Etsimme kesätyöntekijöitä, mutta myös vakituisia työntekijöitä kotona tehtävään puhelintyöhön viihdelinjalle. Työstä maksetaan provisiopalkkausta ja bonuksia, sekä lomakorvaus kuukausittain. Kysy lisää.

[email protected]

6

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzy
    • late19

onko chatti töitä tarjolla?

• piipaa1

hei haluaisin alkaa viihdelinjoilla puhumisen,olen aikaisemminkin ollut töissä viihdelinjoilla.olen sairaseläkkeellä ja asun maaseudun rauhassa,eikä ole lapsia häiritsemässä työntekoa. nimeni on pirjo paaso ikä 52v. puhelin numeroni on 0440560222 ja toinen on 02 alkuinen jonka olen hankkinut tätä varten se ei ole muiden tiedossa enkä annakaan sitä muille kuin työnantajalle.odotan vastausta gsm-numeroon jonka jo edellä mainitsin.minulle voi soittaa iltamyöhään ja 24.9 ennen kahtatoista ja klo 15 jälkeen 25.9 klo 13 jälkeen,26.9 on puhelin kiinni ja aukeaa 27.9 klo 22 jälkeen.ja on sitten kokoajan auki.terveisin pirjo paaso

• pillipiipari
    • Jerij

Asiasta neljänteen. ,onko tämä se sama P.Paaso,joka tehtailee maaseudun rauhasta ,eli Järvenpäässä kaikennäköisiä perättömiä lausumia?Sana kiertää onneksi.Eo ole kuulemma ensimmäinen kerta,kun tahtoo auttaa lapsiperheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      19
      1754
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      311
      1390
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe