Haiseva alapää&klimppinen vuoto

PikkuMyy_83

Tässä tuskailen vaivani kanssa,että mitä tässä kannattais tehdä.No mennä lääkäriin tietenkin,mutta kun täällä meillä päin on vaikeeta saada aikoja kun ajat on aina niin täynnä:(

Eli minulla on tällä hetkellä kiusallinen vaiva kun alapääni haisee ihan kamalalle ja on niukkaa kuukautisvuotoa,jossa pieniä hyytymiä mukana.Lisäksi vuoto on tummaa.Taustalla on se että minulla on kuukautiset menneet sekaisin ja syynä on stressi.Ennen hajun ja vuodon alkua minulla on valkovuotoa ja melko runsasta sellaista.Lisäksi alapäätä "polttaa" ja vähän kutittaa.Alavatsani nipistelee ihan niin kuin kuukautisten ekana päivänä aina,mutta nyt on tehnyt sitä jo 3 päivää.

Ja se mitä eniten tässä tuskailen on tuo haju!Ja mistä ihmeestä se johtuu?Tässä mietin että onko kuukautisten sekaisin menon takia ph-arvot menneet sekaisin tuolla alapäässä,mutta kuuluuko hajun olla noin raju,että se on omassa nokassa koko ajan?Olen hommannut noita maitohappo kapseleita ja nyt mietin että uskaltaisko niitä käyttää,kun mulla on tuota niukkaa vuotoa,mielipiteitä?

Ilmakylpyjä olen antanut ja syön Cefilus-tuotteita,että jos vaikka ne jotenkin auttaisivat.Eilen pesin alapääni alapäähän tarkoitetulla pesuaineella,mutta eihän se viennyt hajua pois kun vain pieneksi hetkeksi.

2

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääsetkiireellisenäkyllä

Kotikonstein tai "unohtamalla" vaivasi ei hoidu...lääkäriin ja sassiin!

• huolehtikaa12

lääkäriin täytyy mennä,tulehdusta ym,oireet kertovat että ei pelkkää happojuttuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      56
      2215
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      201
      2051
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1392
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      58
      887
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe