Tässä tuskailen vaivani kanssa,että mitä tässä kannattais tehdä.No mennä lääkäriin tietenkin,mutta kun täällä meillä päin on vaikeeta saada aikoja kun ajat on aina niin täynnä:(
Eli minulla on tällä hetkellä kiusallinen vaiva kun alapääni haisee ihan kamalalle ja on niukkaa kuukautisvuotoa,jossa pieniä hyytymiä mukana.Lisäksi vuoto on tummaa.Taustalla on se että minulla on kuukautiset menneet sekaisin ja syynä on stressi.Ennen hajun ja vuodon alkua minulla on valkovuotoa ja melko runsasta sellaista.Lisäksi alapäätä "polttaa" ja vähän kutittaa.Alavatsani nipistelee ihan niin kuin kuukautisten ekana päivänä aina,mutta nyt on tehnyt sitä jo 3 päivää.
Ja se mitä eniten tässä tuskailen on tuo haju!Ja mistä ihmeestä se johtuu?Tässä mietin että onko kuukautisten sekaisin menon takia ph-arvot menneet sekaisin tuolla alapäässä,mutta kuuluuko hajun olla noin raju,että se on omassa nokassa koko ajan?Olen hommannut noita maitohappo kapseleita ja nyt mietin että uskaltaisko niitä käyttää,kun mulla on tuota niukkaa vuotoa,mielipiteitä?
Ilmakylpyjä olen antanut ja syön Cefilus-tuotteita,että jos vaikka ne jotenkin auttaisivat.Eilen pesin alapääni alapäähän tarkoitetulla pesuaineella,mutta eihän se viennyt hajua pois kun vain pieneksi hetkeksi.
Haiseva alapää&klimppinen vuoto
PikkuMyy_83
2
448
Vastaukset
- Pääsetkiireellisenäkyllä
Kotikonstein tai "unohtamalla" vaivasi ei hoidu...lääkäriin ja sassiin!
- huolehtikaa12
lääkäriin täytyy mennä,tulehdusta ym,oireet kertovat että ei pelkkää happojuttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746