APUA! Alustin muistikorttini jossa puolntoista kuukauden kuvat

mmp1

APUA! Alustin muistikorttini jossa puolentoista kuukauden kuvat!

Olen ottanut yhden kuvan paalle, olen tanssija ja kuvat minulle super tarkeita. olen valmis maksmaan vaikka pari satasta niiden palauttamisesta.

Tietaako kukaan miten saisin ne takaisin. Kamera on canonin.

21

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmp1

      voi ihanaa. tuhannet kiitokset.
      matka johon saastetty rahaa 2vuotta ja kuvia ja videoina treeni materiaalia. nyt saan huokaita 100 prosenttisesti helpotuksesta.

    • mmp1

      Jos jonkun helsinki vantaa seudulta loytaisin joka osaisi tehda taman prosessin, olisin valmis maksamaan siita semoisen 70 e. Itse olen tytto ja onneton tietokoneiden kanssa.

      Jos jotakuta kiinnostaa niin viestia
      [email protected]

      • tostanoin

      • no eikö se onnistunut recuvalla?
        jos sulla ei ole muistikortin lukijaa niin kamera kiinni tietsikkaan ja palautat. tee palautuskansio johon palautat. koska et ole kirjoittanut päälle =kuvannut niin pitäisi onnistua hienosti.
        kokeilin äsken palauttaa roskakorista poistetut ja vanhin kuva oli jostain vuodelta 2010. ei ollut vielä ylikirjoitettu.
        avaat recuvan ja käytät avustajaa. klikkaa seuraava ja laitat täpin ylimmäiseen eli kuvia. sitten seuraava ja laitat täpin muusta kansiosta ja siitä oikealta selaa ja avautuneesta ikkunasta valkkaat canonin joka näkyy erillisenä asemana ja sieltä canonista valkkaat kuvat kansion ja klikkaat seuraava. älä laita täppiä siihen deep scan. sitten vaan aloita. jos kaikki ei palaudu niin tee sama uudestaan mutta laita täppi siihen deepscan.
        jos siinä on videoita niin tee samat mutta valitse alussa videot kuvien sijasta.

        kerro jos auttoi.


      • harrastelijakirurgi kirjoitti:

        no eikö se onnistunut recuvalla?
        jos sulla ei ole muistikortin lukijaa niin kamera kiinni tietsikkaan ja palautat. tee palautuskansio johon palautat. koska et ole kirjoittanut päälle =kuvannut niin pitäisi onnistua hienosti.
        kokeilin äsken palauttaa roskakorista poistetut ja vanhin kuva oli jostain vuodelta 2010. ei ollut vielä ylikirjoitettu.
        avaat recuvan ja käytät avustajaa. klikkaa seuraava ja laitat täpin ylimmäiseen eli kuvia. sitten seuraava ja laitat täpin muusta kansiosta ja siitä oikealta selaa ja avautuneesta ikkunasta valkkaat canonin joka näkyy erillisenä asemana ja sieltä canonista valkkaat kuvat kansion ja klikkaat seuraava. älä laita täppiä siihen deep scan. sitten vaan aloita. jos kaikki ei palaudu niin tee sama uudestaan mutta laita täppi siihen deepscan.
        jos siinä on videoita niin tee samat mutta valitse alussa videot kuvien sijasta.

        kerro jos auttoi.

        Recuva ei osaa palauttaa suoraan kamerasta - ellei kamera näy levyasemana tietokoneelle. Esimerkiksi Canonin kamerat eivät näy.


      • okaro kirjoitti:

        Recuva ei osaa palauttaa suoraan kamerasta - ellei kamera näy levyasemana tietokoneelle. Esimerkiksi Canonin kamerat eivät näy.

        kyllä mulla ainakin näkyy molemmat canonit levyasemana, pokkari sekä järkkäri.
        mutta se tietty on mahdollista että recuva ei ymmärrä sitä asemana kun taas muistikortinlukijan se ymmärtää ja usbitikut. no tämä ny oli arvailua koska en ole kokeillut suoraan kamerasta palautusta.


      • harrastelijakirurgi kirjoitti:

        kyllä mulla ainakin näkyy molemmat canonit levyasemana, pokkari sekä järkkäri.
        mutta se tietty on mahdollista että recuva ei ymmärrä sitä asemana kun taas muistikortinlukijan se ymmärtää ja usbitikut. no tämä ny oli arvailua koska en ole kokeillut suoraan kamerasta palautusta.

        Joissain vanhoissa Canoneissa tosiaan oli asetus, jolla sai määrätä, näkyykö kamera levyasemana. Mikään minun neljästä Canonisa ei näy. Kaikki näkyvät vain kameroina.


      • hookooo
        okaro kirjoitti:

        Joissain vanhoissa Canoneissa tosiaan oli asetus, jolla sai määrätä, näkyykö kamera levyasemana. Mikään minun neljästä Canonisa ei näy. Kaikki näkyvät vain kameroina.

        olit muuten oikeassa. se näkyy nimellä canon eikä asemana.


        kirurgi


      • myös

        www.recover.fi on varmaan halvin noista palauttaleijoista 40e maksaa


    • mmp1

      En ole viela ehtinyt koittaa. Kamala huoli vaan tiedostoista kun taalla kaikki treeni materiaali. Palaan takaisin suomeen torstaina ja saan kayttooni kamerani latausjohdon.

    • mmp1

      itseasiassa ostin johdon. olen kuvannut yhden kuvan paalle, ja eipa taida kylla onnistua.

      • usbijohto sulla on varmaan tullut kameran mukana.
        ei se yksi otettu kuva vaikuta kuin korkeintaan yhteen kuvaan jos siihenkään.
        kyllä se onnistuu :)



    • mmp1

      jap. se tuli mukana, mutta on mulla suomessa. Nyt olen viela japanissa. itseasiassa on ladannut semmoisen tunnin talla hetkella. tata prosessia hankaloittaa viela hieman se etta suurin osa tiedostojen tekstista on japaniksi koneella jota taalla kaytan. Pidetaan peukkuja etta onnistuisi.

    • mmp1

      ma kayn hakemassa itelleni kanssa lukijan. ei mitaan hajua ohjelmasta jolla onnistuisi pelkalla johdolla?

    • mmp1

      sain kylla kuvat koneelle mutta ne eivat isona avaudu. mika neuvoksi.

      • helsinivantaa

        Tules nyt sielta akaslompolosta vantaalle, niin katsotaan...


      • Siis palautit ne kortinlukijalla ja Recuvalla? Palautuksessa saattaa tulla myös viallisia tiedostoja. Kyse ei ole mistään idioottivarmasta asiasta.


    • Kauppiaan puheille?

      Sun kannattas varmaan hankkia semmoinen Nikoni seuraavaksi kameraksesi johon sopii kaksi erillistä muistikorttia joista toista voinet käyttää "varmuuskopiona"
      ellet vahingossa alusta sitäkin etkä osaa enään ominavuin palauttaa dataa..
      susittelen kääntymistä asijantuntevan puoleenTuskin mikään normaali valokuvausliikekkään Suomessa mikä tekee noita hommia 200euroa
      ottaa ellei kuvia oo aivan mahottomasti voi jäähä alle ton 70E.
      Ne tekee kai tuntityönä asijakspalveluna.
      Ammattilaiset käyttää muuten sellaista pientä näppärää mutta melkein alottelija
      harrastaja kamerarungon hintasta laitetta mihin he kopio kuvakorttinsa mieluiten
      mahollisimman pian.

    • 14 8

      Oppia ikä kaikki. Kuvat aina heti koneelle ja kopiot ulkoiselle kiintolevylle. Pienemmät ulkoiset levyt ovat nykyisin lompakon kokoisia, joten toimii matkallakin varsin hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe