APUA! Alustin muistikorttini jossa puolentoista kuukauden kuvat!
Olen ottanut yhden kuvan paalle, olen tanssija ja kuvat minulle super tarkeita. olen valmis maksmaan vaikka pari satasta niiden palauttamisesta.
Tietaako kukaan miten saisin ne takaisin. Kamera on canonin.
APUA! Alustin muistikorttini jossa puolntoista kuukauden kuvat
21
320
Vastaukset
laita kortti muistikortin lukijaan, lataa ja asenna tietokoneellesi esim recuva ja yritä palauttaa. luultavasti suurin osa palautuksista onnistuu.
http://www.download.fi/tyopoyta/tiedostojen_palautus/recuva.cfm
ole hyvä :)- mmp1
voi ihanaa. tuhannet kiitokset.
matka johon saastetty rahaa 2vuotta ja kuvia ja videoina treeni materiaalia. nyt saan huokaita 100 prosenttisesti helpotuksesta. - mmp1
Jos jonkun helsinki vantaa seudulta loytaisin joka osaisi tehda taman prosessin, olisin valmis maksamaan siita semoisen 70 e. Itse olen tytto ja onneton tietokoneiden kanssa.
Jos jotakuta kiinnostaa niin viestia
[email protected]no eikö se onnistunut recuvalla?
jos sulla ei ole muistikortin lukijaa niin kamera kiinni tietsikkaan ja palautat. tee palautuskansio johon palautat. koska et ole kirjoittanut päälle =kuvannut niin pitäisi onnistua hienosti.
kokeilin äsken palauttaa roskakorista poistetut ja vanhin kuva oli jostain vuodelta 2010. ei ollut vielä ylikirjoitettu.
avaat recuvan ja käytät avustajaa. klikkaa seuraava ja laitat täpin ylimmäiseen eli kuvia. sitten seuraava ja laitat täpin muusta kansiosta ja siitä oikealta selaa ja avautuneesta ikkunasta valkkaat canonin joka näkyy erillisenä asemana ja sieltä canonista valkkaat kuvat kansion ja klikkaat seuraava. älä laita täppiä siihen deep scan. sitten vaan aloita. jos kaikki ei palaudu niin tee sama uudestaan mutta laita täppi siihen deepscan.
jos siinä on videoita niin tee samat mutta valitse alussa videot kuvien sijasta.
kerro jos auttoi.harrastelijakirurgi kirjoitti:
no eikö se onnistunut recuvalla?
jos sulla ei ole muistikortin lukijaa niin kamera kiinni tietsikkaan ja palautat. tee palautuskansio johon palautat. koska et ole kirjoittanut päälle =kuvannut niin pitäisi onnistua hienosti.
kokeilin äsken palauttaa roskakorista poistetut ja vanhin kuva oli jostain vuodelta 2010. ei ollut vielä ylikirjoitettu.
avaat recuvan ja käytät avustajaa. klikkaa seuraava ja laitat täpin ylimmäiseen eli kuvia. sitten seuraava ja laitat täpin muusta kansiosta ja siitä oikealta selaa ja avautuneesta ikkunasta valkkaat canonin joka näkyy erillisenä asemana ja sieltä canonista valkkaat kuvat kansion ja klikkaat seuraava. älä laita täppiä siihen deep scan. sitten vaan aloita. jos kaikki ei palaudu niin tee sama uudestaan mutta laita täppi siihen deepscan.
jos siinä on videoita niin tee samat mutta valitse alussa videot kuvien sijasta.
kerro jos auttoi.Recuva ei osaa palauttaa suoraan kamerasta - ellei kamera näy levyasemana tietokoneelle. Esimerkiksi Canonin kamerat eivät näy.
okaro kirjoitti:
Recuva ei osaa palauttaa suoraan kamerasta - ellei kamera näy levyasemana tietokoneelle. Esimerkiksi Canonin kamerat eivät näy.
kyllä mulla ainakin näkyy molemmat canonit levyasemana, pokkari sekä järkkäri.
mutta se tietty on mahdollista että recuva ei ymmärrä sitä asemana kun taas muistikortinlukijan se ymmärtää ja usbitikut. no tämä ny oli arvailua koska en ole kokeillut suoraan kamerasta palautusta.harrastelijakirurgi kirjoitti:
kyllä mulla ainakin näkyy molemmat canonit levyasemana, pokkari sekä järkkäri.
mutta se tietty on mahdollista että recuva ei ymmärrä sitä asemana kun taas muistikortinlukijan se ymmärtää ja usbitikut. no tämä ny oli arvailua koska en ole kokeillut suoraan kamerasta palautusta.Joissain vanhoissa Canoneissa tosiaan oli asetus, jolla sai määrätä, näkyykö kamera levyasemana. Mikään minun neljästä Canonisa ei näy. Kaikki näkyvät vain kameroina.
- hookooo
okaro kirjoitti:
Joissain vanhoissa Canoneissa tosiaan oli asetus, jolla sai määrätä, näkyykö kamera levyasemana. Mikään minun neljästä Canonisa ei näy. Kaikki näkyvät vain kameroina.
olit muuten oikeassa. se näkyy nimellä canon eikä asemana.
kirurgi - myös
www.recover.fi on varmaan halvin noista palauttaleijoista 40e maksaa
- mmp1
En ole viela ehtinyt koittaa. Kamala huoli vaan tiedostoista kun taalla kaikki treeni materiaali. Palaan takaisin suomeen torstaina ja saan kayttooni kamerani latausjohdon.
- mmp1
itseasiassa ostin johdon. olen kuvannut yhden kuvan paalle, ja eipa taida kylla onnistua.
usbijohto sulla on varmaan tullut kameran mukana.
ei se yksi otettu kuva vaikuta kuin korkeintaan yhteen kuvaan jos siihenkään.
kyllä se onnistuu :)Olisit johdon sijaan ostanut sen lukijan. Sillä onnistuu, johdolla riippuu kamerasta Esimerkiksi tässä on edullinen lukija SD-korteille:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/14910/cmhxs/Kingston-Mobilelite-G2.
- mmp1
jap. se tuli mukana, mutta on mulla suomessa. Nyt olen viela japanissa. itseasiassa on ladannut semmoisen tunnin talla hetkella. tata prosessia hankaloittaa viela hieman se etta suurin osa tiedostojen tekstista on japaniksi koneella jota taalla kaytan. Pidetaan peukkuja etta onnistuisi.
- mmp1
ma kayn hakemassa itelleni kanssa lukijan. ei mitaan hajua ohjelmasta jolla onnistuisi pelkalla johdolla?
- mmp1
sain kylla kuvat koneelle mutta ne eivat isona avaudu. mika neuvoksi.
- helsinivantaa
Tules nyt sielta akaslompolosta vantaalle, niin katsotaan...
Siis palautit ne kortinlukijalla ja Recuvalla? Palautuksessa saattaa tulla myös viallisia tiedostoja. Kyse ei ole mistään idioottivarmasta asiasta.
- Kauppiaan puheille?
Sun kannattas varmaan hankkia semmoinen Nikoni seuraavaksi kameraksesi johon sopii kaksi erillistä muistikorttia joista toista voinet käyttää "varmuuskopiona"
ellet vahingossa alusta sitäkin etkä osaa enään ominavuin palauttaa dataa..
susittelen kääntymistä asijantuntevan puoleenTuskin mikään normaali valokuvausliikekkään Suomessa mikä tekee noita hommia 200euroa
ottaa ellei kuvia oo aivan mahottomasti voi jäähä alle ton 70E.
Ne tekee kai tuntityönä asijakspalveluna.
Ammattilaiset käyttää muuten sellaista pientä näppärää mutta melkein alottelija
harrastaja kamerarungon hintasta laitetta mihin he kopio kuvakorttinsa mieluiten
mahollisimman pian. - 14 8
Oppia ikä kaikki. Kuvat aina heti koneelle ja kopiot ulkoiselle kiintolevylle. Pienemmät ulkoiset levyt ovat nykyisin lompakon kokoisia, joten toimii matkallakin varsin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779