Kuinka sain kiusaamisen loppumaan ysin keväällä

Ilman mustelmia

Tästä on joitakin vuosia aikaa, mutta ajattelin kirjoittaa vähän omaa stooriani tänne..

Olin 7. luokan syyslukukaudesta asti koulukiusattu 9. luokan alkukevääseen. Kaikki oli yhden nahkarotsisen "kovisjätkän" ansiota, joka sai sitten kaverinsa kiusaamaan minua koulussa. Vittuilua, henkistä pahanolon tuottamista ja välillä myös fyysistäkin.. sain litsareita ja kaikkea muutakin.

Yksi hyvä kaverini halusi opettaa minulle painimista.. Hän oli hyvä kaverini, joka muutti joitakin vuosia sitten kauaksi täältä, mutta joskus pidetään vielä yhteyksiä. Hänen kanssa treenattiin paljon ja pisin treeni kesti yhtenä iltana yli 2 tuntia tauotta.

Yhtenä koulupäivänä sitten koulun päätyttyä sitten kiusaajani (nahkarotsikundi) tuli vittuilemaan minulle ja oli antamassa minulle litsaria.. Nappasin jätkän kädestä kiinni tiukasti ja väänsin käden seläntaakse ja painoin kättä ylöspäin. Kiusaaja tipahti polvilleen siitä kivusta, minkä hän kohtasi kun en luovuttanut vaan pidin kaveria otteessani..

Siihen loppui kiusaamiseni ja kukaan ei saanut mustelmia.. Kiusaajan farkut vaan likaantuivat, koska valitsin sopivan paikan ja sattui olemaan just satanut ja kaveri polvistui kuralätäkköön.

Tällätavalla minun kohdalla päättyi kiusaaminen ja en tiedä kiusaajistani mitään, kun olen muuttanut toiselle paikkakunnalle 180 kilometrin päähän.

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löl

lol aikas hintti oot....

• Ilman mustelmia

Olen hetero ollut syntymästäni asti, eikä hinttarit mua kiinnosta. Jos laitatte palautetta, pitäkää se please.. asiallisena..

• 22222333333331111111

Ei vitun jonne et tiedä edes mitä hintti tarkoittaa

• GoodWork

Hyvin tehty! Kiusaamista ei tartte sietää ja siihen saa vastata samalla mitalla takaisin.

• potari

HAHHHahhaahahahah. Jonne opetellu painia. Sietäisit turpaas saada ja ihan kunnolla...

• Ilman mustelmia

Kuka ihmeen Jonne.. En tunne ketään sellasta.. Oon Sampsa :)

• Ilman mustelmia
        Ilman mustelmia kirjoitti:

Kuka ihmeen Jonne.. En tunne ketään sellasta.. Oon Sampsa :)

ja tuo kaikki tapahtui 2002 - 2005

• Hurja äijä

Taas joku vapaan kasvatuksen karvainen amisteini uhoaa täällä =)

Sinun suuntaasi ei tarvitse kuin pieraista, niin jätkä juoksee passkat housuissa karkuun :D

• 552

oikein teit. toimisin samoin.

• girl

ihan oikein niille kiusaajille! hyvä että teit jotain asialle :) jokainen kiusaaja ansaitsee saada turpaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1426
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1345
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1130
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1026
    5. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      13
      929
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      888
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      878
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      816
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      677
    Aihe