Tästä on joitakin vuosia aikaa, mutta ajattelin kirjoittaa vähän omaa stooriani tänne..
Olin 7. luokan syyslukukaudesta asti koulukiusattu 9. luokan alkukevääseen. Kaikki oli yhden nahkarotsisen "kovisjätkän" ansiota, joka sai sitten kaverinsa kiusaamaan minua koulussa. Vittuilua, henkistä pahanolon tuottamista ja välillä myös fyysistäkin.. sain litsareita ja kaikkea muutakin.
Yksi hyvä kaverini halusi opettaa minulle painimista.. Hän oli hyvä kaverini, joka muutti joitakin vuosia sitten kauaksi täältä, mutta joskus pidetään vielä yhteyksiä. Hänen kanssa treenattiin paljon ja pisin treeni kesti yhtenä iltana yli 2 tuntia tauotta.
Yhtenä koulupäivänä sitten koulun päätyttyä sitten kiusaajani (nahkarotsikundi) tuli vittuilemaan minulle ja oli antamassa minulle litsaria.. Nappasin jätkän kädestä kiinni tiukasti ja väänsin käden seläntaakse ja painoin kättä ylöspäin. Kiusaaja tipahti polvilleen siitä kivusta, minkä hän kohtasi kun en luovuttanut vaan pidin kaveria otteessani..
Siihen loppui kiusaamiseni ja kukaan ei saanut mustelmia.. Kiusaajan farkut vaan likaantuivat, koska valitsin sopivan paikan ja sattui olemaan just satanut ja kaveri polvistui kuralätäkköön.
Tällätavalla minun kohdalla päättyi kiusaaminen ja en tiedä kiusaajistani mitään, kun olen muuttanut toiselle paikkakunnalle 180 kilometrin päähän.
Kuinka sain kiusaamisen loppumaan ysin keväällä
10
221
Vastaukset
- löl
lol aikas hintti oot....
- Ilman mustelmia
Olen hetero ollut syntymästäni asti, eikä hinttarit mua kiinnosta. Jos laitatte palautetta, pitäkää se please.. asiallisena..
- 22222333333331111111
Ei vitun jonne et tiedä edes mitä hintti tarkoittaa
- GoodWork
Hyvin tehty! Kiusaamista ei tartte sietää ja siihen saa vastata samalla mitalla takaisin.
- potari
HAHHHahhaahahahah. Jonne opetellu painia. Sietäisit turpaas saada ja ihan kunnolla...
- Ilman mustelmia
Kuka ihmeen Jonne.. En tunne ketään sellasta.. Oon Sampsa :)
- Ilman mustelmia
Ilman mustelmia kirjoitti:
Kuka ihmeen Jonne.. En tunne ketään sellasta.. Oon Sampsa :)
ja tuo kaikki tapahtui 2002 - 2005
- Hurja äijä
Taas joku vapaan kasvatuksen karvainen amisteini uhoaa täällä =)
Sinun suuntaasi ei tarvitse kuin pieraista, niin jätkä juoksee passkat housuissa karkuun :D
- 552
oikein teit. toimisin samoin.
- girl
ihan oikein niille kiusaajille! hyvä että teit jotain asialle :) jokainen kiusaaja ansaitsee saada turpaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944650
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2291900- 761470
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221095- 501079
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471037- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964