25 päivä alkavat sädehoitoni.Olen käynnyt koemakaamassa alustan ja saanut tauoinit,ja nyt mietityttää miksi sain jopa oikealle puolelle,vaikka vasemmasta rinnasta on kyse?
Toinen vaihtoehto oli rinnan koko poisto,mutta sitä en halua tässä vaiheessa.Siihen oltaisiin heti ruvettu rakentamaan uutta rintaa,ihon alle oltaisiin laitettu jonkinlainen "pussi" ja siihen oltaisiin ruiskutettu keittosuolaa ja ihoa oltaisiin venytetty jollainlailla.
Sain sädehoidot siirettyä näin pitkälle,koska pelkoni on niin suuri ja halusin toipua sytoista kunnolla ensin.
FEC kuurinihan lopetettiin 4 kerran jälkeen,koska sivuvaikutukset olivat niin pahat.Lopuksi kynnet rupesivat muuttumaan lilan värisiksi.Silmäni eivät ole vieläkään kunossa ja ulkona oleminen on hankalaa,koska ne todella valuvat vettä ja nenä myös.Vaikka onkologi sanoi että minkäänlaisia neuroloogisia vaivoja en saisi lisää,niin nekin on ikävä kyllä omalla tavallaan lisääntyneet.Olen miettinyt miten tässä olisi käynnyt jos olisin joutunut saamaan kaikki 6 sytokuuria,miten minun olisi käynnyt silloin?
Elikkä näin täällä.Kertokaa miten olette itse kokenneet sädehoidot ja minkälaisia sivuvaikutuksia olette niistä saanneet?
Hyvää kevää jatkoa palstan syöpäpotilaille ja tsemppiä!
Sädehoidot alkavat
10
204
Vastaukset
- -ra
Sädehoidossa ei olla kun minuutti.pari kerrallaan.Se ei tunnu miltään.Ainoastaan matkat voivat olla rasittavia kun säteitä anneaan jokainen arkipäivä peräkkäin.
- 19+9
Yksilöllistä tuokin.Sinä -ra olet selvinnyt todella hienosti kaikesta,kaikki ei sitä tee.
- -ra
No ei ihan niinkään,Sanoivat jotta voi tulla sydämeen tai keuhkoihin jotakin häikkää ja kummankin infarktin olen läpi käynyt.
- syöppis.
Kuka niin sanoo?
- -ra
Sädehoidon hoitajat.
- syöppis.
Eipä ole minulle tuosta mitään sanoneet vaikka olen saanut sädehoidot rintasyöpääni.
- -ra
Riippuu vissiin mihin kohtaan sädehoito tulee ?Minulta oli leikattu rinta ja kainalosta imusolmukkeita.Ei ollut kun pikkasen ihoa siinä alla mihinkä sädehoito laitettiin.En tiedä onko se helpompi silloin jos on osa poisto ?
- syöppis.
Minulla oli koko poisto ( gradus 3,kasvain 5,7cm.) sekä poistettiin kainalon imusolmukkeet joissa oli 7:ssä syöpäsoluja.Sain taxo-ceff s'ädehoidot,arimidex.5.vuotta.
- -ra
Minullakin oli gradus 3 samat hoidot sain.Ainoastaan Aridimex jouduttiin vaihtamaan Aromasiiniin.
- Taas tää alkaa...
-ra taa kertoo omia tarinoitaan,mistä kaiken keksiikään? On rumaa valehdella,ja keksiä moisia tarinoita,joku voi vielä uskoakkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100