25 päivä alkavat sädehoitoni.Olen käynnyt koemakaamassa alustan ja saanut tauoinit,ja nyt mietityttää miksi sain jopa oikealle puolelle,vaikka vasemmasta rinnasta on kyse?
Toinen vaihtoehto oli rinnan koko poisto,mutta sitä en halua tässä vaiheessa.Siihen oltaisiin heti ruvettu rakentamaan uutta rintaa,ihon alle oltaisiin laitettu jonkinlainen "pussi" ja siihen oltaisiin ruiskutettu keittosuolaa ja ihoa oltaisiin venytetty jollainlailla.
Sain sädehoidot siirettyä näin pitkälle,koska pelkoni on niin suuri ja halusin toipua sytoista kunnolla ensin.
FEC kuurinihan lopetettiin 4 kerran jälkeen,koska sivuvaikutukset olivat niin pahat.Lopuksi kynnet rupesivat muuttumaan lilan värisiksi.Silmäni eivät ole vieläkään kunossa ja ulkona oleminen on hankalaa,koska ne todella valuvat vettä ja nenä myös.Vaikka onkologi sanoi että minkäänlaisia neuroloogisia vaivoja en saisi lisää,niin nekin on ikävä kyllä omalla tavallaan lisääntyneet.Olen miettinyt miten tässä olisi käynnyt jos olisin joutunut saamaan kaikki 6 sytokuuria,miten minun olisi käynnyt silloin?
Elikkä näin täällä.Kertokaa miten olette itse kokenneet sädehoidot ja minkälaisia sivuvaikutuksia olette niistä saanneet?
Hyvää kevää jatkoa palstan syöpäpotilaille ja tsemppiä!
Sädehoidot alkavat
10
254
Vastaukset
- -ra
Sädehoidossa ei olla kun minuutti.pari kerrallaan.Se ei tunnu miltään.Ainoastaan matkat voivat olla rasittavia kun säteitä anneaan jokainen arkipäivä peräkkäin.
- 19+9
Yksilöllistä tuokin.Sinä -ra olet selvinnyt todella hienosti kaikesta,kaikki ei sitä tee.
- -ra
No ei ihan niinkään,Sanoivat jotta voi tulla sydämeen tai keuhkoihin jotakin häikkää ja kummankin infarktin olen läpi käynyt.
- syöppis.
Kuka niin sanoo?
- -ra
Sädehoidon hoitajat.
- syöppis.
Eipä ole minulle tuosta mitään sanoneet vaikka olen saanut sädehoidot rintasyöpääni.
- -ra
Riippuu vissiin mihin kohtaan sädehoito tulee ?Minulta oli leikattu rinta ja kainalosta imusolmukkeita.Ei ollut kun pikkasen ihoa siinä alla mihinkä sädehoito laitettiin.En tiedä onko se helpompi silloin jos on osa poisto ?
- syöppis.
Minulla oli koko poisto ( gradus 3,kasvain 5,7cm.) sekä poistettiin kainalon imusolmukkeet joissa oli 7:ssä syöpäsoluja.Sain taxo-ceff s'ädehoidot,arimidex.5.vuotta.
- -ra
Minullakin oli gradus 3 samat hoidot sain.Ainoastaan Aridimex jouduttiin vaihtamaan Aromasiiniin.
- Taas tää alkaa...
-ra taa kertoo omia tarinoitaan,mistä kaiken keksiikään? On rumaa valehdella,ja keksiä moisia tarinoita,joku voi vielä uskoakkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen665429Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2284247Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552984Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk292672Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina922567Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3311969Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51862Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik551622Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.121547Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21516