Tuli nyt ajankohtaiseksi tälläinen ikävämpi asia. Olen kuullut hautausavustuksesta
mutta mistä, kuka ja millä kriteereillä sitä saa? Ei aikaisempaa kokemusta näistä järjestelyistä mutta nyt tuli kohdalle tälläisten järjestäminen.
Kysymys hautausavustuksesta ?
2
265
Vastaukset
- Miäpäsenmiä
tietääksein hautaustoimiston kautta järkkäävät. ei tarvis vissiin itse tehdä mitään paprutöitä. siis riippuu tietty onko sellai hautaustoimisto joka järkkää yleensäkin ihan kaikki.
perunkirjotuksessa pitää kai todeta että pesä on varaton, muuten kustannukset menee sieltä. - 7
Sosiaalitoimistosta kysytään ja saadaan maksusitoumus johonkin hautaustoimistoon.
Jos sattuu itse tilaamaan jotain, niin tulee varmasti tilanneeksi semmoista mitä sossu ei korvaa. (siis pitää ensin ottaa selvää)
Sossu kyllä perii sitten takaisin aikanaan ne rahat jos kuolinpesällä on mistä ottaa.
(tarkemmin jos toimeentulotuen saajan perintöosuudesta voidaan hallinto-oikeuden harkinnan mukaan periä kohtuudella)
Jos tietää, että pesässä on varoja sen verran, että laskut ja hautauksen saa hoidettua, niin sossua ei välttämättä kannata sekoittaa tähän mitenkään.
Hautaustoimisto kirjoittaa laskun kuolinpesän nimellä ja pankissa maksavat pesän nimellä tulleen laskun (ennen perunkirjoitusta) pesän varoista jos tilillä on rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711102- 468571
- 1355388
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 562584
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak432123- 281816