Tietokoneen näyttö liian iso.

vittuuntunu

En tarkoita nyt että tuo näyttö olis liian iso silleen tuumissa tai sillee, mut isoveli kävi täs pyörähtämässä nii kaikki kuvakkeet ja netti ja kaikki on nyt aivan järettömän kokosia! Tai meinaan et paljon suurempia ja nettiäki näkyy vaa vähän ko son nii iso!! Vituttaa ko veljelä on omaki kone nii se sitte latailee tähän kaikenlaisia vammasia juttuja ja nyt tääki nii ei se sitä mukamas korjata osaa!! Miten saisi ton pienemmäks!? HELP!

6

3002

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittuuntunu

Niin ja oon koittanu tota Ominaisuudet --> Asetukset --> Näytön tarkkuus juttua jolla voi pienentää ja suurentaa, mutta mikään niistä ei ole SE joka mulla on enne ollu, se perus.

• O_o

öö... selaimen fonttia saa pienennettyä ctrl - mut näyöntarkkuus sieltähän sen pitäis...mut enempää en osaa neuvoa kun en nää millä tavalla :)

• vittuuntunu

Ei sole se ctrl tai - juttu.. Saiskohan niitä asetuksia mitkä on ollu tässä ennen ko veli käväs tässä nii mitenkhään takaisin!?

• Anonyymi

SAMA TÄÄLLÄ EN NÄE EDES YOUTUBE KANAVIA KUN NÄYTTÖ ON LIIAN ISO.

• Katopa ettei näytön skaalausta ole peukaloitu. Se löytyy samasta paikasta ku resoluution säätö Windowsin asetuksissa. Normaalisti se on muistaaksein 100. Siinä on kuitenkin kohta, jolla sen voi palauttaa oletusarvoon. Tarkista myös näytönohjaimen ajurit. Tsekkaa vielä, että mitä töhkää on koneelle asennettu. Ne löytyy Sovellukset-osiosta. Poista turhat sovellukset. Jatkossa et anna toisten käyttää tietokonettasi ilman, että katsot vietestä, mitä koneella touhutaan.

• Hups. Tää oliki jo vanha ketju.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe