Taoahtuma järjestettiin mm. tänään Helsingissä. Näyttely on avoimella kentällä, johon jo kaukaa on esteetön näkyvyys ja apikan päälle sAa tulla IHANN VAPAASTI TUTSTUMAAN KOIRIIN JA ILOISIIN IHMISIIN. Minua ihmetyttää, että joka kerta, kun joku koiratapahtuma järjestetään, niin jokm ystävällinen julkaisee palstalla: "Joo, ne on niitä tappelukoiria"
Tämä- henkilö ei varmaan koskaan ole kyennyt raahautumaan paikan päälle asiaan tutustumaan, kun moista apulantaa kirjoittaa. Olen itse ollut mukana lähes joka tapahtumassa. Kertaakaan ei ole tappaelukoiraa nähny ja vielä vähemmän, että joku järjestäisi koiratappeluita. Siksi ihmettelen toisi paljon,mitä tällainen ihminen saa siitä itselleen, että kirjoitteee päättömiä Aina on ihmisiä, jotka uskovat. Tämä henkilö kaiketi kirjoittaa anonyyminä ja tpodellakin autuaan tietämnättömänä asian oikeasta laidasta. kaiketi tässä on tarkoitus tehdä kiusaa ja hallaa toisten elinkeinolle ja pilata tällaisiin iloiisin tapahtumiin osallistujien milelen. ON AIKA SAIRASTA KIRJOITTELUA, VOI HYVÄNEN AIKA. Tule kerran paikan opäälle, tarjoan kahvit ja makkaran. Toukokuussa on Kil,on poliisiaseman vieressä seuraava tapahtuma. Tervetuloa kaikki ja erityisesti tämä kirjoittaja
Match Show
Makke1
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042425Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh342058Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681799- 201680
- 241505
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231324- 1001279