Taoahtuma järjestettiin mm. tänään Helsingissä. Näyttely on avoimella kentällä, johon jo kaukaa on esteetön näkyvyys ja apikan päälle sAa tulla IHANN VAPAASTI TUTSTUMAAN KOIRIIN JA ILOISIIN IHMISIIN. Minua ihmetyttää, että joka kerta, kun joku koiratapahtuma järjestetään, niin jokm ystävällinen julkaisee palstalla: "Joo, ne on niitä tappelukoiria"
Tämä- henkilö ei varmaan koskaan ole kyennyt raahautumaan paikan päälle asiaan tutustumaan, kun moista apulantaa kirjoittaa. Olen itse ollut mukana lähes joka tapahtumassa. Kertaakaan ei ole tappaelukoiraa nähny ja vielä vähemmän, että joku järjestäisi koiratappeluita. Siksi ihmettelen toisi paljon,mitä tällainen ihminen saa siitä itselleen, että kirjoitteee päättömiä Aina on ihmisiä, jotka uskovat. Tämä henkilö kaiketi kirjoittaa anonyyminä ja tpodellakin autuaan tietämnättömänä asian oikeasta laidasta. kaiketi tässä on tarkoitus tehdä kiusaa ja hallaa toisten elinkeinolle ja pilata tällaisiin iloiisin tapahtumiin osallistujien milelen. ON AIKA SAIRASTA KIRJOITTELUA, VOI HYVÄNEN AIKA. Tule kerran paikan opäälle, tarjoan kahvit ja makkaran. Toukokuussa on Kil,on poliisiaseman vieressä seuraava tapahtuma. Tervetuloa kaikki ja erityisesti tämä kirjoittaja
Match Show
Makke1
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865