oon 13 vuotias tyttö ja oon n 154-155 cm pitkä. painan noin 40-42 kiloo. oonko läski tai lyhyt? mimmosii te muut 13 vuotiaat ootte??? vastauksia kiitos!:)
13 vuotiaat
19
169
Vastaukset
- tällänen jännä
Et khyll oo yhtää läski etkä liian lyhytkään oot varmaa hyvän näkönen
- tyttönen
Sulla on samat mitat ku mulla:)!Mä en oo läski,niin et oo säkään!:)
- 8))))
ite oon 163cm pitkä / painan 47kg omast mielest läski ja saman ikäne oon aika 'muodokas' en mikkää lauta :Dd
et oo läski no en oo tietenkää nähny livenä mut juu et :) - Laiheli tyttö
Pituus: 168 cm
paino: 47 kg
Mutta mielestäni voisin olla vieläkin laihempi!! Kirjoittajalle: oot ehkä pikkasen lyhyempi kuin normi meiän ikäset tytöt.- 13w tyttö ((:
"Laiheli tyttö": sähän oot hirveen hoikka, sä voisit lihoa yli 5 kiloa ja olisit silti hoikka! :)
Alottaja: Vähän lyhyempi olet kun useat tän ikäiset, yhtään läski et ole! Enemmänkin hoikka (:
- Jäkeläinen ;)
Ootte kyl kaikki tosi kivoissa mitoissa ;) kyllä teitä mielellään kattelis :P
- troltroltrol
oot kevyempi ku minä.. oon 11w. ja painan jotn. 45 kg, iha ku oon niin pitkä!!
- tyttö99
13 vuotias oon, 168 cm pitkä ja 50 kg
oot mun mielest normaali, ehk hiema lyhyt, mut et todellakaa mikää läski ! - Outo ihminen...
Ehkä hiukan lyhyt. Oon11 vee(syksyl siis 12) ja pituutta on168 cm vitosen viimekuisess tarkastukset. No ehkä oon vähä huon tota painoo silti kommentoimaan, kun ite painan n.48kg ja haluisin ol hoikempi varmaa joku 45kg, mut oonki tämönen outo... Luokan pisin, mut seuraava parin sentin päässä.
- Jees on sana
Oon 13v poika pituus 171cm painan 65 kg
mahaa on vähän mutta ei juurikaan.
Pidän itseäni kauheena läskinä kun muut luokalaiset on saman pitusia mutta painaa 10kg vähemmän. No joo ne nyt on semmosia lautoja
- Flikka 1998
Pian 14v tyttö
Pituus: 167 cm
Paino: 45 kg
Itsellä paino saisi nousta pari kiloa ainakin . . . . - :)
Oon 13v, 40kg ja 162cm :)
- lollipop<1<2<3<3<3<2
Oon 13,159cm ja 41kg;)Et oo läski tai mitään
- :O
lollipop
- liho rauhassa
Olet alipainoinen, painoindeksisi on 17,1. Ei ole tervettä ajatella, että olsit läski. Voit ihan rauhassa syödä herkkuja, sillä tavallinen painoindeksi on 1,5-24,9
Itse olen 99 syntynyt, 13 wee ja painoindeksini on 19,1 Olen kyllä pidempi kuin sä. - 13P tuolt hyvinkäält
Eli kukaan teistä ei ole läski, te kaikki olette hirveen laihoi, ei tyttöjen mitään luuluikkuja pidä olla.
Tässä oli 13v pojan mielipide- -99
IHAN TOTTA! ;D
- masentunut.........
oon 155cm ja painan 44kg ... vatta on iso!
- Nii´i
Nyyh!
Kuulostatte kaikki olevan kyllä joissain mallin mitoissa...
Ite oon n.160cm pitkä (mitattiin alkukesästä) ja reilut 50 kg (luulisin)
Ja syntyny -99
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15812109
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454550Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1343643Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3621609Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451