haluun 80 luvulle! naiset oli mukavempia eikä mitään hemmoteltuja kermaperseitä. musat oli parempia ku nykyajan renkutukset. elämän meno oli rennompaa ku ei ollu mitään kännyköitä eikä nettejä.
oon 14 v
1980 luku
5
83
Vastaukset
- potari
Kinosti.
- BackToThe80's
Oon samaa mieltä tosta musiikista, silloin ei laulettu koko ajan seksistä, huumeista, alkoholista ja niin edelleen...
en nyt tarkota vaan suomalaista vaan myös amerikkalaista musaa. huumeista ja kuolemasta laulettiin hevissä ja seksistä laulettiin hard rockissa. laulun sanat ei oo mun mielstä amerikkalaisissa biisesissä se tärkein juttu vaan se 80 luvun biisien TUNNE
- 80sthebest!!
tossa laulujen aiheissa oot iha väärässä menny melkee toisin päin. mut seksistä ja huumeistaha sitä kuuluuki laulaa!!
- maalaisjunttierwet
Muuta isompana maalle yhteisöön, jossa ei sähköä käytetä lainkaan. En nyt satu yhteisön nimeä kyllä muistamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498