Vaikka minulla on isot ja kiinteät rinnat (DD-kuppi) ja tykkään pukeutua paljastavasti, niin se ei todellakaan oikeuta miehiä siihen, että ne saa vapaasti tuijottaa mun tissejä! Ja sitten miehet vain yrittää aina puolustautua säälittävillä selityksillä "No kun ne oli siinä niin tyrkyllä" ja "pukeudu kaapuun, jos et halua, että sinua tuijotetaan".
Menkää ääliöt itseenne! Naisella on oikeus pukeutua miten haluaa, ilman että saa tuijotuksia miehiltä. Itse aion tehdä tästä eteenpän eräälle tuttavapoliisilleni rikosilmoituksen jokaisesta sellaisesta idiootista, joka tuijottaa mun peppua ja tissejä. Ainoastaan komeilla miehillä ja minun luvallani on oikeus tuijottaa mun tissejä.
Ärsyttää, kun kaikki pojat ja miehet tuijottaa tissejä
14
981
Vastaukset
- jeesus on jeesus
:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D Mitä järkeä on niitä sitten kaikkien nähtäville laittaa, jos et halua, että niitä katsotaan? Ei ehkä kannata pukeutua paljastavasti, jos ei halua katseita ja huomiota... Tottakai naisilla on oikeus pukeutua, miten haluaa, kuten on kaikilla, mutta en tiedä, saako tuosta poliisiasiaa.. eiköhän ne poliisisedät ja -tädit vaan naura. Ei pahalla, mutta viimeinen lause kuulostaa ERITTÄIN pinnalliselta. Ellei tämä ole trolli XDXD
- :D
Paska trolli
- öööööööööö
Ömmmm..
Poliisiasiaa et tuosta saa millään. Jokainen saa tuijottaa mitä haluaa. Jos kirjoittaja siis on tosissaan. (mitä en oikein usko) - fiuuuuuuu
:D::D:DD::DD:D::D ei tossa oo mitään poliisiasiaa! saapihan sitä jokainen kattoo minne haluaa. et sä voi valita ketkä sua saa kattoo ja ketkä ei! hahahah ei voi muuta ku nauraa :D:D nolo trolli.
- 13v-seksihirmu69
trololo...
paita pois, housut alas... rai rai rai
SIT EI ENÄÄ TUIJOTETA VAAN TOUHUTAAN.
Mä ainaki katon aina jos mahollista niin rintoja uuh - 13v-seksihirmu69
trololo...
paita pois, housut alas... rai rai rai
SIT EI ENÄÄ TUIJOTETA VAAN TOUHUTAAN.
Mä ainaki katon aina jos mahollista niin rintoja uuh - Mieti vähän
NO tosiaan jos avut on tyrkyllä niin silloin niitä väistämättä ihan luonnostaan tiirailee. Kuvittele jos miehet pukeutus niin että melan varsi vilkkuu niin etkö muka silloin itse kiinnittäisi ollenkaan huomiota siihen?
- hauskaa
minä ainakin tuijotan,se on ihan luvallista,minun muna seisoo,kui tatti,meen runkkaamaan rakennuksen taakse.ja tuut uudestaan vastaan se on nannaa.
Jos tykkäät pukeutua paljastavasti, silloin annat luvan katsella. Karu totuus ja elämän laki.
- Lola1000
nuorinainen18vee oon samaa mieltä mulla on ihan sama ongelma!!
Jos pukeudut tuollain paljastavasti niin tottakai kiinnität erottuvalla pukeutumistyylilläsi huomion. Kyllä minunkin huomioni kiinnittyisi keskellä väkijoukkoa kuljeskelevaab naiseen jolla ei olisi mitään päällä tai hän pukeutuisi muuten paljastavasti. Vaikka homo olenkin niin huomion se kiinnittäisi vaikken mitään tyydytystä siitä saakkaan saati inhoa tunne. Se vain on niin erilaista kuin muilla.
- lovethe80s
bikinit pois ja panolle! ahahahahahahahahahahahah. vielä vähän. ahahahahahahahahah. nyt tulee spermat! aaaaaaah. mikä nautinto
- mies 30v
aina kun tissejä näkyy niin varmasti tuijotan ;-)
- Huono
Keksitty juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934551
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321786- 761450
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401150Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3221085Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051070- 501059
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1451014- 111999
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85954