Kiinnostunut vanhemmista miehistä

linnealo

Olen 18-vuotias tyttö ja seksuaalisesti kiinnostunut vanhemmista miehistä..
En haluaisi seurustella itseäni kamalasti vanhemman miehen kanssa mutta seksiä haluaisin harrastaa jopa 20 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa..
Minulla on myös fantasia siitä että itseäni vanhempi mies alistaisi minua seksuaalisesti..
onko muilla samanlaisia tuntemuksia, onko tämä ymmärrettävää..?
Haukkuja en tarvitse :)

20

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkyt

      Ei kait tuossa mitään ihmeellistä ole. Ja kyllä,voisin kuvitella nussivani sua.

    • antsu36

      Katos vaan ja mä haluaisin itselleni mua huomattavasti nuoremman naisen ja just noin kun sä sanoit. Leikkikaluksi...mä oon 36 vuotias.
      Leikitkö

      • jaa esine vai

        leikkikaluksi?? anna mun kaikki kestää


    • -tyttöö-

      Tänä päivänä toi on ihan normaalia. Itse ole 21v nainen ja minulla on seksisuhde 43v miehen kans. Ja meidän kuvio toimii ihan hyvin:)

    • Moi, oletko mistäpäin? Kiinnostava mielipide sinulla...

    • 7+11

      Itsekin jo vuosikaudet tahtonut vanhempaa miestä... olen 25v.. että ei tässä mitään outoa ole..

      • antsu36

        Samaa mieltä monet miehet etsii nuorempaa...myös minä


    • fdfd

      Ei mitään ihmeellistä, yleensä kyllä suurin osa jotka ovat kiinnostuneita noin paljon vanhemmista miehistä hakevat hyväksyntää heiltä, usein oman isähahmon puutteen tai hänen passiivisuutensa takia. Pidä hauskaa ja muista kondomi, vanhemmilla on paljon enemmän sairauksia kuin nuoremmilla!

    • urheilija_tyttö

      Mulla ainakin on tuollaisia tuntemuksia, 30 vuotta minua vanhempaa valmentajaani kohtaan. Olen kerran ollut hänen kanssaan sängyssä (suu- ja käsijuttuja), ja nyt odotan vain kuumeisesti että saisin kokea hänen kanssaan uudestaan jotain...

    • ....

      Ilmoitus iskuri.net ja saat itsellesi vanhemman kollin...

    • kamalasti?

      Tuo on halusi on tietenkin ymmärrettävää ja ihan normaalia.
      Yleensä alistumishalu on merkki naisen terveestä itsetunnosta.

      Alistumishaluiset (HUOM! ei alistetut) naiset on ylivoimaisesti parhaita p…ja.

      Haukkujat on niitä jotka kadehtii kltaisiasi.

    • m50..

      Itsekin haaveilen nuoresta 20-28v söpö pylly/rintaisesta tytöstä joka tykkää hellyydestä ja kun vanhempi mies nuolee ja naiskentelee himokkaasti,me vanhemmat miehet ollaan turvallista,asiallista seuraa emmekä nirsoile pienistä puutteista, saat tuntea miehen kosketuksen ja miehiset ulokkeet ja nauttia täysin rinnoin

    • Marjan loota

      Moi linnealo! Oon sua pari vuotta vanhempi eli 21 vuotias nainen ja mulla on ollut tuo sama fantasia. Onnekseni miestäni kiihoitti myös ajatus siitä että mua panis joku vanha irstas äijä. Mieheni lopulta ehdotti että laitan ilmon iskuriin ja kokeilen miltä se tuntuu. Siitä on nyt pari kuukautta ja vastauksia tuli kolmesataa. Valitsin vähän yli viiskymppisen kaljun ja tosikarvaisen naimisissa olevan miehen. Mä halusin naimissa olevan et voitiin olla ilman kumia. Yx lauantai aamu se sitten oli oven takana. Juotiin kahvit ja sit se kysyi et voiks se ryhtyy hommiin. Makkarissa se otti multa housut ja pikkarit pois ja alko nuoleen. Musta oli tosi tosi kiihottavaa kun se duunas suulla mun pilluu ja leipoi tissejä. Sekin tais olla tosi kiihottunu siit tilanteest. Kohta se työnsi sit kullinsa muhun ja aikan nopeesti se sai. Mäkään en oo varmana koskaan nauttinu niin paljon ko sillon kun se karvanen mies laukes mun sisään. Se jatko mun pillussa sormilla ja kymmenen minsan päästä sillä seiso taas hulluna. Me jatkettiin sekstaamista koko päivä ja mä jouduin aina soittaaan mun miehelle ettei vielläkään sais tulla takas. Mä luulen et se alko tulla aika mustasukkaseksi vaikkei se sitä myöntänytkään. Mun mies sai toisaalta aika hyvityksen, kun se sit jatko panemista ja ei se koskaan oo pannu mua niin paljon ku silloin. Onneks seuraava päivä oli sunnuntai ku käveleminen oli hankalaa viel pari seuraavaa päivää.

      Se vanhempi mies sano et se siit oli niin kiihottavaa panna nuorta naista et se halus tyydyttää ja hoitaa mut niin hyvin ku se vaan pysty. Ja kyl se pystyki ;-) Suosittelen kokeileen jos vaan saat siihen mahdollisuuden. Mä voin antaa sen vanhan miehen meiliosoittenkin jos haluut tai voitais yhdessäki hoitaa se uudestaan ;-)

      • Anonyymi

        Terveisin kalju läski vanha mies. Paistaa läpi kyllä aika selkeesti ettet ole mikään 21-vuotias nainen :) Ihan sun kirjotustyylistäs pelkästään.


    • voisin auttaa sua toteuttamaan fantasiasi.

    • tuo on siitä

      hyvä fantasia, että toteutuu noin 150% varmuudella, jos sellaista haluaa. Kuka tahansa 40 mieshenkilö on varmasti valmis paneskelemaan 18-vuotiasta tyttöstä, vaikka olisi millainen kyseessä. Itse taas olen päälle parikymppinen nainen ja ollut pitkään suhteessa tuollaisen vanhemman miehen kanssa, minulla taas fantasiana olisi edes kerran elämässä se komea, timmi nuori uros. Enpä tiedä, menetinkö jo tilaisuuteni, tuntuu että olen jo joku puuma, jos lähden ikäisiäni tai hitusen nuorempia iskemään... :D

    • Mistä päin oot? Miten ois eka tällaisen 11 v vanhemman kans kuka vähän jotain osaakin jo... 😎

    • Hei olen 52mies joka ois illalla vapaa mulla seksi ollut kolmenkimpasta haluaa ystäväksi fiksulle parille rouvalla lupa vierasta ottaa kullia omia kokemuksia ilman estoja äidit onko sulla sunnuntaina halua tavata säännöllisesti laita viestiä

    • Anonyymi

      Tää on kivaa! Itse olen "vanha" täytän pian 50v ja ikää sanotaan vanhaksi!

      Mut ei se mitään. Olen ihastunut yhteen naiseen joka on minua vajaat 10v vanhempi. Joskus se heittää roskin läppää asioista jotka on sillä jalkojen välissä. Mutta pakko on tyytyä vain kaveruuteen joka nyt tällä hetkellä on vaan satunnaista juttelua jossa joskus jutut on tätä... joskus yksittäinen sana alatyyliin jne.

      Mutta teille nuoret naiset. Tehkää tikusta asiaa jonkun kohteen kanssa ja lämmittäkää!Netti ei ole mikää oikea paikka siihen! Ihmiset antaa itsestään netissä väärän kuvan itsestään

    • Anonyymi

      Nyt meni kyl jutut niin yli, että sekosin ja pissasin omaan suuhun ja nyt menen nukkumaan. Ei minulla muuta. Jatkakaa !

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe