mp7

prosofter007

18

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WE ARE ANONYMOYS JOIN US

Proairsoftista saa. Parempi suomesta, väliäkö parilla kympillä. Et tosin vaikuta kokeneelta, joten suosittelen ensin kokeilee vaikka Cyma AKta. ?

• prosofter007

No voitko linkittää sen mp7

• prosofter007
        prosofter007 kirjoitti:

No voitko linkittää sen mp7

Lisään viel et sähkökäyttönen

• prosofter007

Ei proairsoftissa ollut mp7 voisiko joku auttaa kiitos mistä löytäisin sähkökäyttöisen mp7

• Nukkumatti kävi

Katon aamulla... Nyt väsyttää öitä

• prosofter007
        Nukkumatti kävi kirjoitti:

Katon aamulla... Nyt väsyttää öitä

Samoin ja kiitti

• Spol 1/10
      • softaajaaa

Oisko siinä paremmat lähdöt jos laittais 9.6 V akun ja kuinka paljon paremmat?

• softaajaaa kirjoitti:

Oisko siinä paremmat lähdöt jos laittais 9.6 V akun ja kuinka paljon paremmat?

Toimii se vaikkei vaihda liittimiä, johdoista suoraan kiinni vaan.

No joo, lähtönopeus ei kasva akun vaihdolla, tulinopeus kasvaa...Ja ei kestä 9.6 voltin akkua, alkuperäinen 7.2 volttinen...

• airsoft hullu

ei se toimi ellei vaiha liittimen :D

• prosofter007

No mut johonki muuhun aseeseen jos normaalisti 8.4V tikkuakku miniliittimellä ja ostaa 9.6V akun niin kumpi kannattaa olla ja plussat ja miinukset

• prosofter007
        prosofter007 kirjoitti:

No mut johonki muuhun aseeseen jos normaalisti 8.4V tikkuakku miniliittimellä ja ostaa 9.6V akun niin kumpi kannattaa olla ja plussat ja miinukset

Ja tarkoittaako tulinopeus sitä että kuinka monta kuulaa ampuu minuutissa ?

• prosofter007 kirjoitti:

Ja tarkoittaako tulinopeus sitä että kuinka monta kuulaa ampuu minuutissa ?

Kyllä

• prosofter007
        soviet.sniper kirjoitti:

Kyllä

Mutta jos on isompi akku niin kestääkö se kauemmin?

• ftr4
    • mp711

Lähtö nopeus 70m/s ei mikään hirveen hyvä.

• Turuk

Ei lähtönopeudella ensinkään ole mitään väliä tuossa. Jos MP7 halajaa, suosittelen Umarexin tai H&K:n versioita. Itse vaihtaisin kaikki sisäosat tuosta wellistä, siitä tulis vallan mainio CQC ase. Heti mun Stubby Killerin jälkeen :)

• EbinSoft

Mp7 on ase jonka kuti ei lennä pitkälle jonka tarkkuus on hyvä kannattaa laittaa laser tähtäin niin se on hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe