http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=searchItem&item=TM-AEG-MP7A1&search=special&rs=mp7&catid=&cat= onko hyvä olisko mistää suomest mp7
mp7
18
226
Vastaukset
- WE ARE ANONYMOYS JOIN US
Proairsoftista saa. Parempi suomesta, väliäkö parilla kympillä. Et tosin vaikuta kokeneelta, joten suosittelen ensin kokeilee vaikka Cyma AKta. ?
- prosofter007
No voitko linkittää sen mp7
- prosofter007
prosofter007 kirjoitti:
No voitko linkittää sen mp7
Lisään viel et sähkökäyttönen
- prosofter007
Ei proairsoftissa ollut mp7 voisiko joku auttaa kiitos mistä löytäisin sähkökäyttöisen mp7
- Nukkumatti kävi
Katon aamulla... Nyt väsyttää öitä
- prosofter007
Nukkumatti kävi kirjoitti:
Katon aamulla... Nyt väsyttää öitä
Samoin ja kiitti
- Spol 1/10
http://www.lelushoppi.fi/tuotteet.html?id=281/2403
Siinä on joku- softaajaaa
Oisko siinä paremmat lähdöt jos laittais 9.6 V akun ja kuinka paljon paremmat?
softaajaaa kirjoitti:
Oisko siinä paremmat lähdöt jos laittais 9.6 V akun ja kuinka paljon paremmat?
Toimii se vaikkei vaihda liittimiä, johdoista suoraan kiinni vaan.
No joo, lähtönopeus ei kasva akun vaihdolla, tulinopeus kasvaa...Ja ei kestä 9.6 voltin akkua, alkuperäinen 7.2 volttinen...
- airsoft hullu
ei se toimi ellei vaiha liittimen :D
- prosofter007
No mut johonki muuhun aseeseen jos normaalisti 8.4V tikkuakku miniliittimellä ja ostaa 9.6V akun niin kumpi kannattaa olla ja plussat ja miinukset
- prosofter007
prosofter007 kirjoitti:
No mut johonki muuhun aseeseen jos normaalisti 8.4V tikkuakku miniliittimellä ja ostaa 9.6V akun niin kumpi kannattaa olla ja plussat ja miinukset
Ja tarkoittaako tulinopeus sitä että kuinka monta kuulaa ampuu minuutissa ?
prosofter007 kirjoitti:
Ja tarkoittaako tulinopeus sitä että kuinka monta kuulaa ampuu minuutissa ?
Kyllä
- prosofter007
soviet.sniper kirjoitti:
Kyllä
Mutta jos on isompi akku niin kestääkö se kauemmin?
- ftr4
http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=product_info&products_id=1097&zenid=25748315d4debf519dc886ecaf463e59 tässä olis.mulla on ollut tämä ase jo 2 vuotta oon laittanu siihe m100 virijousen ja tpimii ku unelma:)
- mp711
Lähtö nopeus 70m/s ei mikään hirveen hyvä.
- Turuk
Ei lähtönopeudella ensinkään ole mitään väliä tuossa. Jos MP7 halajaa, suosittelen Umarexin tai H&K:n versioita. Itse vaihtaisin kaikki sisäosat tuosta wellistä, siitä tulis vallan mainio CQC ase. Heti mun Stubby Killerin jälkeen :)
- EbinSoft
Mp7 on ase jonka kuti ei lennä pitkälle jonka tarkkuus on hyvä kannattaa laittaa laser tähtäin niin se on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602