Varokaa Talovarmaa

mjdbulft

Isännöitsijä rikkoo yhtenään hyviä isännöinti- ja hallintotapoja. Korot lasketaan väörillä prosenteilla ja bäärillä korkopäivillä. Jos vastike on 7 vrk myöhässä, lähettää suoraan perintään ilman maksumuistutuksia. Teettää turhia ja ylihinnoiteltuja remontteja, vääristelee pöytäkirjoja, kirjoittaa pöytäkirjoihin päätöksiä, joita ei tehty, eikä noudata yhtiökokouksen päätöksiä. Miksi sitten tällainen voi toimia? Kun porukalla valitaan halitukseen ne, jotka eivät vaan ymmärrä. Siinä ei muutama talousasioista perillä olevaa voi mitään. Kuppaa tilit tyhjiksi, niin moni taloyhtiö taistelee päästäkseen eroon. Eroon päässyt rivariyhtiö kehottaa hankkimaan hyvän lakimiehen.

21

5212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekkonen u.

      Jos ei hallitus valvo, niin teoriassa isännöitsijän toimiin ei voi kukaan puuttua. Näin se vaan on.

    • kekkonen u.

      Jos ei hallitus valvo, niin teoriassa isännöitsijän toimiin ei voi kukaan puuttua. Näin se vaan on.

    • huhhuh

      Tuttu firma, asiallista varoittaa.

    • kertokaa tarkemmin

      Missä tämmöinen talovarma sijaitsee ja kuka siellä on toimitusjohtajana?

    • Anonyymi

      Pertti burgman on talovarman isännöitsijä.Espoo?

      • TuttuNimi

        Sama kaveri pyöritti 90-luvulla siivous-ja kiinteistönhoitoalan yritystä Helsingin Konalassa nimellä Konalan kiinteistönhoito Tmi tai Ky.


    • Talovarmalle EI

      Sellaisen varoituksen saimme toisesta taloyhtiöstä, että kannattaa irtisanoa Talovarman kanssa tehty sopimus, ennen kuin se on kupannut tilit tyhjiksi, tai no silloinhan se kuulemma irtisanoo jo itse sopimuksen yleensä. Näin kävi meidän taloyhtiölle valitettavasti, 6 vuotta siihen meni ennen kuin eroon päästiin. Käyttäytyminen kokouksissa oli hyvin röyhkeää. Toi mukanaan oman lakimiehensäkin, vaikka sellaista ei kokouksissa tarvittu ja onnistui typerän hallituksen jujuttamaan asiaan mukaan ja hyväksytti tekonsa sillä. Tosin meidän taloyhtiössä oli muuten vähän höhlää, vanhuksia ja mistään mitään ymmärtämättömiä duunareita, porukkaa, joille tunteet tulivat ennen järkeä ja taloudellisuutta. Kannattaa tarkistaa ennen asunnon ostoa kuka isännöi, koska sillä on valtava merkitys, kymmenien tuhansien eurojen tappiot voi syntyä näin huonolla isännöinnillä kuin meilläkin oli.

    • AnLaaa

      Nyt tulin osakkaaksi taloon, jossa isännöi Talovarma. Heti yhden kuukauden sisällä, sain osakseni kamalaa, töykeää ja vilpillistä palvelua. En osaa sanoa heidän muusta toiminnasta, mutta asiakaspalvelu ainakin kuvaa tuota putiikkia. En yhtään epäile, josko heidän Kirkkonummen konttori on puhtaasti rahanpesua varten, sillä henkilökohtaista palvelua siellä ei haluttu antaa.

    • Hallitus

      Meillä oli vajaa 1,5 v mittainen yhteistyö siitä voi päätellä , hallitus onnex oli täyspäisiä ja tajus vaihtaa 😂

    • Anonyymi

      Paskaa huoltotoimintaa hyvällä hinnalla saatanan talovarma

    • Anonyymi

      Täytyy kyllä sanoa, että itselläni on täysin päinvastainen kuva kyseisestä firmasta ja Burgmanista. Aika monissa taloyhtiössä ja hallituksissa olen ollut mukana omien ja sijoituskämppien kautta ja Talovarmalta saatu palvelu on minun mielestä erittäin ammattimaista ja tehokasta. Itseasiassa kuitenkin ymmärrän tuon ajatuksen "töykeän" palvelun kokemuksesta mutta minä olen itse kokenut sen toiminnan tehokkuutena. Pertti ei vetkuttele pikkuasioiden parissa pitkään vaan laittaa hommia liukuhihnamaisesti kuntoon :) Olen itse ajatellut, että näin jää aikaa nimenomaan tärkeimmille asioille enemmän.

      Nyt on kyllä jokaisen ketjua lukevan hyvä muistaa, että tällaiset kokemukset nimettöminä netissä, hyvät ja huonot, voivat olla kenen tahansa, mm. kiukkuisten kilpailijoiden tai yrittäjän itsensä kirjoittamia ;)

      • Anonyymi

        Just joo ja pitää muistaa, että tällaiset kehut voivat olla ao. yrityksen omia kehuja nimettömänä. Meidänkin taloyhtiö kuuluu porukkaan, joka ei Talovarmaa kehu. Ihan suhtkoht asiallista palvelua, mutta kaikessa yritetään vedättää ja jos ei olla tarkkana läpi menee turhia korjauksia, ei kysellä takuiden perään, uutta remonttia vaan samaan paikkaan, mistä tulee mielee kaverille keikkaa sopimukset. Palvelumaksut ovat näin pikkufirmassa ja hitaassa huippuluokkaa, vaihdettiin halvempaan ja selvästi avoimemmin, rehellisemmin ja asiakkaan puolta paremmin pitävään ja asiakkaaseen päin hyvin toimivaan.


      • Anonyymi

        Itse burgmanniko tässä edellisessä.


    • Anonyymi

      Kyllä asiat hoituu. Täällä ainakin positiivisia kokemuksia. Ja en työskentele kyseisessä yrityksessä.

    • Anonyymi

      Itsellä myös positiivisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Oma kokemus on en voi suositella kyseistä yritystä.

      • Anonyymi

        Sillä oli sellainen tyyli kun vaikutti Konslassa että, pyysi vippaamaan kahvirahaa eikä koskaan maksanut takaisin vaikka lupasi. Ilmeisesti vaimo vaihtunut kun ei ole enää nykyisen yhtiön hallituksessa?


    • Anonyymi

      Onpas tästä firmasta huonoa, niin monesta paiksta että ei varmaan savua ilman tulta. Ihmettelen sitä jotain kiinteistömitalia viime vuonna vai onko kyse "kaverille mitalia", kun on jossain loosheissa jäsenenä, vapaamuurarien hyvä veli verkosto. Pitää kertoa taloyhtiössä että harkitaanpas vielä.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti on paljon asiakkaita ollut jotka haastaneet talovarman oikeuteen vai miksi tarvitsee suojakseen lakimiestä? Ei ole normaalia käytäntöä paitsi jos tietää, että kulkee lain rajamailla? ”Olen tehnyt yhteistyötä Asianajotoimisto Lindbladin & Co:n kanssa jo 90-luvulta lähtien aiemman kiinteistöhuoltoyritykseni osalta, ja Talovarman nimellä 2000-luvun alusta saakka. Olen nähnyt käytännössä palvelun hyödyt: hyvän palvelutason ja korkean onnistumisprosentin oikeuteen viedyissä tapauksissa. Asioihin perehdytään aina mahdollisimman hyvin, ettei jäisi aukkoja, jotka vaikuttaisivat negatiivisesti lopputulokseen”, kertoo Talovarman toimitusjohtaja Pertti Burgman.

      • Anonyymi

        Suurimmalla osalla isn toimistoista on sopimus juristi ei sen ihmeempää kuin vakuutusmeklari tai tekninen isännöinti. Asiakas taloyhtiöillehän nuo palvelut on.

        Amerianisaation takia tähänkin tultu.


      • Anonyymi

        Vaikuttaa siltä, että ihan kaikki asiat eivät ole parhaalla mahdollisella tavalla hoidossa tässä Talovarma-yhtiössä. Virheistä ei ainakaan oteta vastuuta asianmukaisella tavalla. Normaali käytäntö lienee ”se maksaa, joka mokaa”! Toki, kun tekevälle sattuu, kannattaa näitä mokia varten ottaa vakuutus, jotta voi siirtää omat virheensä sen vastattavaksi. Kaikkinensa hyvä isännöintitoimisto on tärkeä, sekä taloyhtiöille että niiden osakkaille! Onko suosituksia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe