neuvoa maasto kuviointiin (kameran objektiivit)

neuvotteko

eli neuvoa miten kannattaisi maastokuvioida objektiivi olen testannaut jo teippiä onko joatain hienoa ohjetta miten maalata tai jotain kankaita objektiiviin auttakaa.

myös kuvat kelpaa

15

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kynäruiskulla

tietenkin.
      Ja muista maalata myös linssi ettei siitä heijastuva valo paljasta piilopaikkaasi. Mattamusta on tähän paras.

• khjgfnkwegn

Musta ei kelpaa linssin maalaamiseen. Eläimet luulee mustaa reikää tykin piipuksi.

• neuvotteko

hei haloo objektiivin kinnsi mustaksi eihän sitten voi ottaa enää kuvia kun se on musta

• neuvotteko

sori korjaan objektiivin linnsi

• peilitele

objektiivn linnsin voi pinnoittaa myös alumiinilla.
      ei tule mitään ufoja kuviin.
      samalla heijastava pinta sokaisee kohde-eläimet ja ne jää tönöttämään tyhminä kameran eteen, jotkut jopa peilailevat itseään siitä, ja saa paljon hyviä kuvia.

• lkfKKSGLJH

Paras maastokuviointi saadaan maalaamalla, eikä se haita käyttöä, eikä irtoa kesken kaiken, kuten teipit ja kankaat. Maalaaminen on vain tarkkaa työtä, jos siistiä haluaa.

• juu kiitos vastausista muistattehan käydä mun youtubessa seuraamassa mun videoita. Jos kiinostaa tilatkaa. tulevaisuudessa tulee parempia videoita kun saan sen nikon D7000 rungon ja tarvikkeet

niin ja se youtube on nikonphotographing

• neuvotteko

ainiin sori laitoin vahingossa tän nimen vaik olen oikeasti tuo m.hoppanen

• huumorimiäs

Bhyahahaa hoppanen!! Taas pääsit jymäyttämään kaikkia oikein kunnolla!!

• matti koppanen

minä osin juuri Sigma 800/5,6 ja se pitää maalata valkoiseksi ku mul o nikon mut haluun et kaikki luulee et canoja nii mite näin voi tehdä ku pitää saada valkonen

• jaa no en tiedä sitä hän mä yritän tässä kaikilta kysyä

• Miksi naamijoitua?

Voi myös jättää kameransa jalustalle hyvälle näkyvälle paikalle odottamaan että, paikalliset apinat kiinnostuvat siitä ja alkavat ottaa itse itsestään ja toisistaan..
      mitä erinomaisempia valokuvia..tästä on kokemusta eräällä ammattikuvaajalla..

• Hyviä kuvia ottivat

Ne apinat olivat mustia marakatteja Indonesiasta.

• Hyvät kuvat tuli
        Hyviä kuvia ottivat kirjoitti:

Ne apinat olivat mustia marakatteja Indonesiasta.

www.dailymail.co.uk/news/article-2011051

• Pikku vinkki

Ihan yksinkertaisesti jos on sopivan kokoinen pahvi muovi tahikka vastaava viemäriputki ja maalaa tai päällystää sen maastokuosiseksi ja liittää semmoiseen
      yksijalan ja kehittelee vähäsen viellä tätä systeemiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      200
      11829
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6246
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5169
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      47
      4930
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4492
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4398
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3880
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81