Onko Helkama SC-R skootterit hyviä

jebbepappa

14

3296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helkamamotors

      Näyttää mun mielestä ihan jees ja hintakaa ei niin kallis ole vaikkei itseltä löydykkään niin paljoa.

      Ostaisin eli osta ihmeessä.

    • 47

      Kiinaskooteriksi ylihintainen.

      • TERVE MORO AAHO

        Haista sinä kuule vittu saatanan kusipää runkkari, ihan vitun loistava mopo tuo niin pidäppä se turpas kiinni ja mee ajamaan sillä vitun parhaalla mopolla minkä sinä tunnut omistavana saatanan paskiainen!!!!


      • Anonyymi

        Helkama on kylläkin suomalainen eikä kiinalainen...


    • SC2

      Itellä tommone Helkama sc2 ja se ainaki on toiminu hyvi eli suosittelen.

    • rr

      Honda Vision on vain muutaman satasen kalliimpi, polttoaineen suihkutus ja isot pyörät...

      • TERVE MORO AAHO

        nii mitäs vittua sitte, helkama on vitusti parempi saatanan runkku


    • ruoska

      olen honda vision kannalla, järki valinta

      • TERVE MORO AAHO

        ime persettä kusipää


    • En suosittele, itselläni on kyseinen skootteri ja ollut kokoajan tyhjäkäynti ongelmaa kohta 2 vuoden ajan. Ajettu nyt 3 tuhatta kilometriä ja kolisee metallisesti mahdollisesti mäntävika? Huollotkin turhan tihein välein, ne pitää suorittaa 1 tuhannen kilometrin välein. Maahantuojasta ei mitään hyvää sanottavaa, sain monen kuukauden jälkeen männän ja männänrenkaat takuuseen mutta eivät lähettäneet kuin sylinterin yläpuolen tiivisteen jokainen varmaan tietää että alkaa vuotaa alhaalta ja tehty turhaa työtä. Itse en enää koskaan edes harkitse uutta helkamaa.

      • TERVE MORO AAHO

        et vaan oo osannu käyttää ku kerran ongelmia:)


      • TERVE MORO AAHO kirjoitti:

        et vaan oo osannu käyttää ku kerran ongelmia:)

        Niin olisiko pitänyt jättää sinun mielestä sisäänajo suorittamatta??


    • Anonyymi

      Haluaisin ostaa helkama skootteri mutta en tiedä onko se hyvä ja voiko siihen luottaa ja täytyykö sitä huoltaa koko ajan

      • Anonyymi

        Ittellä on tuo sininen helkama sc-r ja ihan hyvä pyörä on ei ole vielä mitään vikoja tullu ja 2000kilsaa ajettu. Että ne jotka väittää että menee heti paskaks nii kannattaa vähän miettiä mistä ostaa ja luottaako aina siihe mitä entinen omistaja kertoo. Kaikkiin vehkeisiin tehdään huoltoja ei ole olemassa täydellistä mopoa tai skootteria. Tuo helkama on kansainvälinen luotettava pyörä jossa hyvä säilytystila eikä juuri mitään ongelmia. Ittellä ainut huolto on vaan akun vaihto koska akku meni finaaliin mutta pientä sekin. Joskus on tyhjäkäynnin kanssa ongelmia että ei pysy päällä mut sillon kannattaa just akku tarkistaa että onko edes virtaa.. Monella nuorella tollasen näkee nykyään ja on kehuttu todella paljon. Ja niitä huoltoja ei tarvitse tehdä joka 1000kilsa.. ittelläni on huoltokirjaan merkitty että 3000kilsan välein tarkastus. Voi aina miettiä että kaikki skobat on ihan samanlaisia katteet vaan eri näköisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe