http://www.helkama-motors.com/mallisto/skootterit/?id=1
Et olisko tommonen järkiostos?
Onko Helkama SC-R skootterit hyviä
14
3413
Vastaukset
- helkamamotors
Näyttää mun mielestä ihan jees ja hintakaa ei niin kallis ole vaikkei itseltä löydykkään niin paljoa.
Ostaisin eli osta ihmeessä. - 47
Kiinaskooteriksi ylihintainen.
- TERVE MORO AAHO
Haista sinä kuule vittu saatanan kusipää runkkari, ihan vitun loistava mopo tuo niin pidäppä se turpas kiinni ja mee ajamaan sillä vitun parhaalla mopolla minkä sinä tunnut omistavana saatanan paskiainen!!!!
- Anonyymi
Helkama on kylläkin suomalainen eikä kiinalainen...
- SC2
Itellä tommone Helkama sc2 ja se ainaki on toiminu hyvi eli suosittelen.
- rr
Honda Vision on vain muutaman satasen kalliimpi, polttoaineen suihkutus ja isot pyörät...
- TERVE MORO AAHO
nii mitäs vittua sitte, helkama on vitusti parempi saatanan runkku
- ruoska
olen honda vision kannalla, järki valinta
- TERVE MORO AAHO
ime persettä kusipää
En suosittele, itselläni on kyseinen skootteri ja ollut kokoajan tyhjäkäynti ongelmaa kohta 2 vuoden ajan. Ajettu nyt 3 tuhatta kilometriä ja kolisee metallisesti mahdollisesti mäntävika? Huollotkin turhan tihein välein, ne pitää suorittaa 1 tuhannen kilometrin välein. Maahantuojasta ei mitään hyvää sanottavaa, sain monen kuukauden jälkeen männän ja männänrenkaat takuuseen mutta eivät lähettäneet kuin sylinterin yläpuolen tiivisteen jokainen varmaan tietää että alkaa vuotaa alhaalta ja tehty turhaa työtä. Itse en enää koskaan edes harkitse uutta helkamaa.
- TERVE MORO AAHO
et vaan oo osannu käyttää ku kerran ongelmia:)
TERVE MORO AAHO kirjoitti:
et vaan oo osannu käyttää ku kerran ongelmia:)
Niin olisiko pitänyt jättää sinun mielestä sisäänajo suorittamatta??
- Anonyymi
Haluaisin ostaa helkama skootteri mutta en tiedä onko se hyvä ja voiko siihen luottaa ja täytyykö sitä huoltaa koko ajan
- Anonyymi
Ittellä on tuo sininen helkama sc-r ja ihan hyvä pyörä on ei ole vielä mitään vikoja tullu ja 2000kilsaa ajettu. Että ne jotka väittää että menee heti paskaks nii kannattaa vähän miettiä mistä ostaa ja luottaako aina siihe mitä entinen omistaja kertoo. Kaikkiin vehkeisiin tehdään huoltoja ei ole olemassa täydellistä mopoa tai skootteria. Tuo helkama on kansainvälinen luotettava pyörä jossa hyvä säilytystila eikä juuri mitään ongelmia. Ittellä ainut huolto on vaan akun vaihto koska akku meni finaaliin mutta pientä sekin. Joskus on tyhjäkäynnin kanssa ongelmia että ei pysy päällä mut sillon kannattaa just akku tarkistaa että onko edes virtaa.. Monella nuorella tollasen näkee nykyään ja on kehuttu todella paljon. Ja niitä huoltoja ei tarvitse tehdä joka 1000kilsa.. ittelläni on huoltokirjaan merkitty että 3000kilsan välein tarkastus. Voi aina miettiä että kaikki skobat on ihan samanlaisia katteet vaan eri näköisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384