miten saisin lisää ramia? kaveri höpöttää et jos joku 4 gb lisää mut se on mun mielestä vähän eli kun sais 250 gb:hen sen niin olis kiva :)
ram muisti
3
61
Vastaukset
Windows 7 64 bit koneessa kannattaa olla vähintään 4 GT keskusmuistia. Windows 7 Home pre tukee 16 Gt keskusmuistia..
Windows Xp koneissa 3 GT on riittävä määrä ja Windows Vista 4 GT- ugga pugga
Taitaa yhden kotikoneen maksimi olla tällä hetkellä 96GB. Jos sattuu nimittäin omistamaan EVGA.n tuplasokettiemon jonka kaikkiin 12.sta muistipaikkaan on tunkenut hemmetin kalliit ja harvinaiset 8GB palikat.
Taitaa nyt aloittajan 250gb:ssa mennä ram ja kovalevyt sekaisin, jotka ovat ihan kaksi erilaista muistia. Ei kenelläkään ole 250gb koneessa Rammia. Ehkä jossain Nasan koneissa voi olla, mutta ei normaaleille käyttäjille edes myydä sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023