Eli otsikossahan se jo tulikin. Kumpi teidän mielestä on kivempi nimi?
Eelis vai Konsta?
15
1047
Vastaukset
- NimiTäti
Eelis Waltteri on ehdotukseni.
Mun ääneni menee Eelikselle :)
- &&
Kumpikin on ok nimiä. Kumpi sopii paremmin esim. sukunimeen??
tai sitten
Konsta Eelis- ap.
Eelis käy paremmin sukunimeen, mutta siinä vähän häiritsee siskon kanssa samalla lailla alkava nimi. Konsta on sukunimen kans taas vähän huono, kun sukunimi alkaa -Ta.
- mut tää on mun mieli
Konsta on miehekkäämpi ehdottomasti!!
Eelis kuulostaa eilis päivältä... - joko tai
Konsta tai Elias, ei Eelis.
- cory1213
mäkin sanoisin Elias. Mut Eelis mieluummin kuin Konsta
- &&
Eljas Konstantin
Elja Konstantin
Elmer Konstantin
Eemil Konstantin - Hyviä nimiä??
Kala Seljanka
Sala Kari
Konstanti Nopoli
Savi Kukko
Aate Suunta- vanessaaaaa
Eelis saa minun ääneni.
Ehdotan: Eelis Konstantin - Konstaaaaa
Tai Pasi Anssi
- anonyymi_qh7
Konstaaaaa kirjoitti:
Tai Pasi Anssi
Mitä ihmettä
- Konstaaaaa
anonyymi_qh7 kirjoitti:
Mitä ihmettä
Kato tuon ylemmän nimiehotuksia: Konstanti Nopoli
Savi Kukko ja Aate Suunta :)
- kyllvain
Eelis mun mielestä :)
- Vanhaketju
Eelis Konstantin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788