Olen kesällä 25 vuotta täyttävä nainen ja minulla alkaa työt Oulussa 1.7. alkaen. Tulisi suhteessa halvemmaksi vuokrata jonkun kanssa esimerkiksi kolmio, jossa molemmilla on omat huoneet, kuin vuokrata yksin yksiö.
Haluaisin kämpän rauhalliselta alueelta, josta on hyvät kulkuyhteydet keskustaan linja-autolla. Vuokra voisi olla yhdeltä 300-400e.
Kämppikseltä toivon luotettavuutta ja rauhallisuutta ja sukupuoli olisi nainen.
Jos kiinnostuit, vastaile viestiin niin ilmoitan vaikka oman s-osoitteeni jonka kautta voimme jatkaa jutustelua.
kämppäkaveria ouluun!
6
260
Vastaukset
- Öre
Mites olis tällainen 87-vuotias viriili setämies, jolla eläke juoksee. Poltan sisällä ja vodkaa kuluu, mutta rauhallinen olen. Minipossuni tosin kuorsaa ja röhkii yöllä, mutta sillehän voi asentaa tarvittaessa kuonokopan. Voisin muuttaa heti, kun tuli tuo häätö asuntolasta.
- Öre
Vieläkään et oo vastannu. Onhan törkeetä. Nyt oon nukkunu jo viikon puistossa muovipussissa. Joskohan pikku hiljaa saatas se kämppä.
- Öre
Nyt tuli häätö roskiksesta. Lassila & Tikanojan äijä vei mun asunnon mennessään, vaikka olin just saanu sisustettua sen boxin mulle ja possulle viihtyisäksi. Eikä edelleenkään oo tullu sitä s-postiosoitetta, että päästäsi possun kanssa lämpimään. On elo kurjaa!
- graver
otatko missään mielessä miestä kämppäkaveriksi.
minulla on avoero tulossa ja olen katsellut asuntoja ja ne ovat melko kalliita.
Olen työssäkäyvä keski tuloinen 21v mies.
Luotettava ja rauhallinen, en käy baareissa enkä polta sisällä.
omistan kylläkin koiran.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Ps. Mitään parisuhdetta en ole etsimässä, pikemminkin kämppistä jolla on elämänarvot kohdallaan, sukupuoleen katsomatta.- Öre
Joo, kyllä mieskin käy. Kunhan vaan päästäsi possun kanssa katon alle. Nythän nuo kelit on jo vähän lämmenny, mutta sateet häiritsee välillä. Voisitko ottaa vuokrasopimuksen nimiisi? Mulla meni luottotiedot 1990-luvulla, kun Mancon meni konkkaan.
- Krank
Moi mulla tuli asumis ero vaimon kansa olen työssä käyvä ja lapsi tule joskus käymään?jos kiinostaa kerron [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648