kämppäkaveria ouluun!

redkon

Olen kesällä 25 vuotta täyttävä nainen ja minulla alkaa työt Oulussa 1.7. alkaen. Tulisi suhteessa halvemmaksi vuokrata jonkun kanssa esimerkiksi kolmio, jossa molemmilla on omat huoneet, kuin vuokrata yksin yksiö.
Haluaisin kämpän rauhalliselta alueelta, josta on hyvät kulkuyhteydet keskustaan linja-autolla. Vuokra voisi olla yhdeltä 300-400e.
Kämppikseltä toivon luotettavuutta ja rauhallisuutta ja sukupuoli olisi nainen.
Jos kiinnostuit, vastaile viestiin niin ilmoitan vaikka oman s-osoitteeni jonka kautta voimme jatkaa jutustelua.

6

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öre

Mites olis tällainen 87-vuotias viriili setämies, jolla eläke juoksee. Poltan sisällä ja vodkaa kuluu, mutta rauhallinen olen. Minipossuni tosin kuorsaa ja röhkii yöllä, mutta sillehän voi asentaa tarvittaessa kuonokopan. Voisin muuttaa heti, kun tuli tuo häätö asuntolasta.

• Öre

Vieläkään et oo vastannu. Onhan törkeetä. Nyt oon nukkunu jo viikon puistossa muovipussissa. Joskohan pikku hiljaa saatas se kämppä.

• Öre

Nyt tuli häätö roskiksesta. Lassila & Tikanojan äijä vei mun asunnon mennessään, vaikka olin just saanu sisustettua sen boxin mulle ja possulle viihtyisäksi. Eikä edelleenkään oo tullu sitä s-postiosoitetta, että päästäsi possun kanssa lämpimään. On elo kurjaa!

• graver

otatko missään mielessä miestä kämppäkaveriksi.
      minulla on avoero tulossa ja olen katsellut asuntoja ja ne ovat melko kalliita.
      Olen työssäkäyvä keski tuloinen 21v mies.
      Luotettava ja rauhallinen, en käy baareissa enkä polta sisällä.
      omistan kylläkin koiran.
      Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
      Ps. Mitään parisuhdetta en ole etsimässä, pikemminkin kämppistä jolla on elämänarvot kohdallaan, sukupuoleen katsomatta.

• Öre

Joo, kyllä mieskin käy. Kunhan vaan päästäsi possun kanssa katon alle. Nythän nuo kelit on jo vähän lämmenny, mutta sateet häiritsee välillä. Voisitko ottaa vuokrasopimuksen nimiisi? Mulla meni luottotiedot 1990-luvulla, kun Mancon meni konkkaan.

• Krank

Moi mulla tuli asumis ero vaimon kansa olen työssä käyvä ja lapsi tule joskus käymään?jos kiinostaa kerron [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1175
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1052
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      777
    Aihe