Adobde Read onko muita vastaavia ???

W7 64 bittinen

Kysyisin että onko Adobde Read hyvä ohjelma avata lukutiedostoja, vai onko muita kevyempiä, tai muuten parempia vaihtoehtoisia ohjelmia W7:lle

13

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ontoki

SumatraPDF.

• ...

Minä käytän myös sumatraa - kevyt ja toimiva, juuri minulle sopiva.

Sumatra on siitä hyvä, että kun sen logon laittaa työpöydälle, avautuu siihen ikkunaan kaikki koneessa olevat PDF-tiedostot selkeästi näkyville (mulla 3 kpl) ja siitä on helppo valita se mieleisensä, ne on käyttöohjeita eri lisälaitteille.

Näistä muista (adobe ja foxit) en osaa sanoa, onko tuota ominaisuutta, ainakaan yhtä selkeästi.

• kettuse
      • gfgdfgfd

Foxit on ok mutta asennuksen kanssa pitää olla tarkkana. Se yrittää ujuttaa turhia kylkiäisiä mukaan

• Tarkkana kuin porkka
        gfgdfgfd kirjoitti:

Foxit on ok mutta asennuksen kanssa pitää olla tarkkana. Se yrittää ujuttaa turhia kylkiäisiä mukaan

.

Tarkkana kuin porkkana otetaan ne ylimääräiset täpit pois ja uninistalloidaan vielä mahdolliset foxit toolbaarit ennen käynnistystä

.

• Foxit Reader on minun mielestäni paras PDF lukija. Se on aika kevyt ja ilmainen.

• Lisäksi on todettava

..että sumatra on suomenkielinen, foxit ei tainnut olla!

• Kokeillut olen

En tiedä mistä johtuu mutta minulla tuo Foxit Reader ei aukaissut PDF tiedostoja, kun asensin otin kyllä ruksia pois niistä Toolbar jutuista yms. Otinko sitten jostain tärkeästä ruksin veke, mutta ei vaan tiedot auenneet netistä kun kokeilin Haluttais kyllä tuo mielummin kuin Adobde Read. Eikö ne ole kertoneet, että vähän turvaton ohjelma tuo Adobde Read. En tiedä???

• Foxit Reader on yhtä turvallinen ohjelma kuin Adobe Reader. Kokeile asentaa Foxit uudestaan, ja sen jälkeen avaa se jotta saat määritettyä asetukset.

• suumatma

Yhtä turvallinen kuin AR???
        Jojensuun poju taas vetää mutua.

• 0091009023904

Aika paha negatiivinen kommentti jos on vain yhtä turvallinen kuin Adoben Reader. :)

Muille vastauksena;
        - Foxitissa saa suomenkielen päälle asetuksista; Tools - Preferences - Languages - Choose custom language ja valikosta Suomi
        - Turvallisempi moodi; Tools - Preferences - Trust Manager - Enable safe reading mode

• Kokeiltu on

Jaa eipähän vaan suomennos onnistu. Kokeiltu vaikkas millä konsteilla!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe