1,6 koneella 2008 vm. paljonko maksaa? Merkkiliike vs muu liike?
P12 60tkm huolto
4
217
Vastaukset
- Roope12
Ei missään tapauksessa kannata viedä nissanille se on pelkkää rahastusta, tuo huolto ei juurikaan poikkea muista normaali huolloista, kannattaa kysellä muita liikkeitä tuo huolto voi maksaa helposti nissanilla 350 euroa.
Isellä ollut primera jo 5 vuotta huollot olen tehnyt itse, ainoastaa olen käyttänyt auton korjaamolla ilmastoiti huollossa. - miuge1
Juu Nissanilta kysyin ja n. 550e ;), muualla kolmisensataa...
- kurttushow
Mitä kaikkea ne tekee tohon hintaan? Tuohon hintaan luulisi jo tulevan kaikkien perustarkistusten ja valohoidon lisäksi
-öljy suodatin
-ilmansuodatin
-sisäilmansuodatin
-jarrunesteen vaihto
-sytytystulppien vaihto
-jäähdytysnesteen vaihto
Sittenkin ylihintaista rahastusta- miuge1
joo kaikki noi paitsi jäähdytysneste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962230Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1131360- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842